Ola Toivonen

Wat een luxe zeg voor Advocaat straks. Blijft een aparte gewaarwording dat we op het middenveld en aanval het ons gemakkelijk kunnen veroorloven om spelers die bij elke andere club in de eredivisie spelbepalend zouden zijn voor maanden kunnen missen, omdat er zoveel andere opties zijn, terwijl er in de achterlinie nauwelijks iets eredivisiewaardigs rondloopt.
 
Wat een luxe zeg voor Advocaat straks. Blijft een aparte gewaarwording dat we op het middenveld en aanval het ons gemakkelijk kunnen veroorloven om spelers die bij elke andere club in de eredivisie spelbepalend zouden zijn voor maanden kunnen missen, omdat er zoveel andere opties zijn, terwijl er in de achterlinie nauwelijks iets eredivisiewaardigs rondloopt.


En dat ziet werkelijk iedereen...behalve onze grote vriend Brands.
 
En dat ziet werkelijk iedereen...behalve onze grote vriend Brands.

Vind dat Elfrink en Slegers in dat opzicht wel wat steken laten vallen. Ze hebben nooit bij Brands gedwongen om het achterste van zijn tong te laten zien. De conclusie kan zijn dat zijn beoordelingsvermogen hem echt in de steek laat voor wat betreft de verdedigers. Of er zit echt een filosofie achter dat middenvelders en aanvallers eenmaal winstgevender zijn waardoor PSV per saldo rijker wordt op den duur door alle middelen in die linies te investeren en dat hij in de tussentijd zijn eigen aankopen in de verdediging niet openlijk kan afvallen, maar stiekem ook weet dat ze het niveau niet hebben.

Maar goed Ola. Als Gini zijn vorm verder weet uit te bouwen is zijn blessure nog ergens goed voor geweest. Hoop dat Wijnaldum nu vooral mentaal klaar is om de concurrentie aan te gaan. Dat zal het niveau van beiden ten goede komen. Zoals het hoort bij een topclub.
 
Net als Tyton bij Waterman. Ohnee, dat lukt 'm niet. :D

Ik kan er niks aan doen dat onze coach een trauma heeft opgelopen op het EK, en daarom niet meer objectief is.

Dan kan hij beter een voorbeeld nemen aan mij. Ik ben namelijk altijd objectief. :D
 
Iemand op de hoogte van de staat van Toivonen, er komen een paar pittige wedstrijden aan en dan zou het toch mooi zijn als hij er weer bij is. Bovendien heeft hij d'n Opkikker ontvangen, dat zal hem vast goed gedaan hebben toch.:party:
 
Iemand op de hoogte van de staat van Toivonen, er komen een paar pittige wedstrijden aan en dan zou het toch mooi zijn als hij er weer bij is. Bovendien heeft hij d'n Opkikker ontvangen, dat zal hem vast goed gedaan hebben toch.:party:

Mooi voor hem, ook doordat hij vaak negatief in het nieuws is geweest buitenom zijn blessure. En dat hoop ik wel ja, dat het hem goed gedaan heeft .
Misschien had Narsingh die prijs ook wel kunnen krijgen, die heeft toch een zwaardere blessure. Dan maar gewoon de opkikkers van Maggi uit een pak voor hem.
Volgens mij is de bedoeling dat hij ongeveer over één tot twee maanden weer helemaal inzetbaar is. Toch lang weg geweest..
 
Mooi voor hem, ook doordat hij vaak negatief in het nieuws is geweest buitenom zijn blessure. En dat hoop ik wel ja, dat het hem goed gedaan heeft .
Misschien had Narsingh die prijs ook wel kunnen krijgen, die heeft toch een zwaardere blessure. Dan maar gewoon de opkikkers van Maggi uit een pak voor hem.
Volgens mij is de bedoeling dat hij ongeveer over één tot twee maanden weer helemaal inzetbaar is. Toch lang weg geweest..

Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij er misschien al eerder weer bij zou zijn maar omdat ik niet in de gelegenheid ben om trainingen te bezoeken was ik wel benieuwd hoe ver hij is.
Vorige week melde Advocaat nog dat Ola als een wilde tekeer ging.
 
Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij er misschien al eerder weer bij zou zijn maar omdat ik niet in de gelegenheid ben om trainingen te bezoeken was ik wel benieuwd hoe ver hij is.
Vorige week melde Advocaat nog dat Ola als een wilde tekeer ging.

Ik dacht ook dat er een kans was dat hij tegen Feyenoord weer zou spelen.
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink

Ola #Toivonen komt er nu echt weer aan bij #PSV en deed ook vol aan de partijvorm mee met o.a. #Hiljemark en #Strootman.
 
Volgens Vi.nl: http://www.vi.nl/nieuws/235896/PSV-en-Toivonen-mikken-op-rentree-in-maart-tegen-VVV.htm

PSV en Toivonen mikken op rentree in maart tegen VVV

12/02/2013 14:19
Ola Toivonen hoopt op 2 maart zijn rentree te kunnen maken voor PSV, als de Eindhovenaren VVV-Venlo op bezoek krijgen. Dat is het doel dat club en speler zichzelf hebben gesteld mits de aanvallende middenvelder geen terugval krijgt.

Het herstel van de hamstringblessure van Toivonen verloopt op schema. Hij zou dan eerst een aantal duels met het tweede meedoen (19 februari tegen Jong NEC/FC Oss en 25 februari tegen Jong FC Groningen), om vervolgens zijn rentree in het team van trainer Dick Advocaat te maken.

Keert Toivonen tegen VVV inderdaad terug in het eerste elftal, dan is hij vijf maanden uit de roulatie geweest. In oktober liep de Zweed een hamstringblessure op tijdens een training met het Zweedse nationale elftal.
 
Ik hoop toch echt dat Toivonen, desnoods een half uur, tegen Feyenoord kan/ mag spelen....dus laat Wijnaldum maar starten en in de 60 ste minuut Toivonen inbrengen voor Gini....fantastisch !!
 
Ik hoop toch echt dat Toivonen, desnoods een half uur, tegen Feyenoord kan/ mag spelen....dus laat Wijnaldum maar starten en in de 60 ste minuut Toivonen inbrengen voor Gini....fantastisch !!

en dat dan hopelijk met een publiekswissel voor Gini, die na 2 goals onder een striemend fluitconcert de Kuip verlaat en het fijne publiek bedankt door met zijn armen omhoog in de handen te klappen en even alle richtingen op te kijken :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan