Nep Scout
Aanvoerder
Dat klopt. (x2)Verschilt per tijdszone neem ik aan?
Ondertussen komt Club op voorsprong.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt. (x2)Verschilt per tijdszone neem ik aan?
Ondertussen komt Club op voorsprong.
Bruma is wel echt een renpaard. In de eerste helft kon hij een paar keer na een snelle uitbraak een voorzet geven. Hij is machtig snel, maar dan staat hij daar en stopt hij vervolgens met voetballen om de ''situatie te bekijken''. De voorzet komt er nooit, meestal geeft hij een pass terug naar achteren. Tja.
Neehee 165 minuten per dag. Ha, de 10e wissel, Bruma d'r af voor Ledezma en Brugge wisselt flink.Ik zette 'm met even aan, ik weet ook niet waarom. Naïef denk ik.
De eerste bal die ik zie is een balletje over 6 meter, zo in de voetjes van de tegenstander.
Mag ik u er even aan herinneren dat dit mensen zijn die dit voor hun werk doen? Ze oefenen hier de hele dag op. Elke dag. En dan kunnen ze een bal nog niet naar dezelfde kleur passen. Hij stond niet onder druk of zo, hij had alle tijd...
Ga toch weg...
LedezmaNeehee 165 minuten per dag. Ha, de 10e wissel, Bruma d'r af voor Ledezma en Brugge wisselt flink.
Ja, dat schrijf ik toch ook?Ledezma
Oja, anders worden de prinsesjes moe... Stel je toch eens voor.Neehee 165 minuten per dag. Ha, de 10e wissel, Bruma d'r af voor Ledezma en Brugge wisselt flink.
Whoops, verkeerd gelezen. Klopt!Ja, dat schrijf ik toch ook?
Zal je ff helpen, d'r stond ??. Ik hoorde de naam en paste de post aan. Ergens tussen dat jij de post last en quote in vermoedelijkWhoops, verkeerd gelezen. Klopt!
Zeker, voor de liefhebber van t spelletje gewoon genieten.lekkere 0-2 hoor