Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
100% dat jij een medewerker van PSV play bent.Wel leuk dat we de wedstrijd nog helemaal kunnen terug kijken..
nu op naar zaterdag voor de volgende wedstrijd op PSV play!
Dit keer zal de stream wat eerder open gaan om het probleem van deze week te voorkomen
Kijken we samen?100% dat jij een medewerker van PSV play bent.
Oh sorry, 65% uiteraard.
Ik een oefenwedstrijd van PSV kijken? Nah...Kijken we samen?
Ik heb net wel via de mail een enquete ontvangen, waarmee ze proberen te onderzoeken wat er mis ging. Ik ben benieuwd voor de komende wedstrijd.Wel leuk dat we de wedstrijd nog helemaal kunnen terug kijken..
nu op naar zaterdag voor de volgende wedstrijd op PSV play!
Dit keer zal de stream wat eerder open gaan om het probleem van deze week te voorkomen
Zie je een keer goed voetbal. Dan weet je weer eens hoe dat eruit zietIk een oefenwedstrijd van PSV kijken? Nah...
Ze noemen een plan B ook in de mail voor komende wedstrijd. Dat vond ik eigenlijk het meest teleurstellende. Dat je niet vooraf kan bedenken dat je de mogelijkheid open moet laten om het op YouTube alsnog uit te zenden mocht er iets misgaan.Ik heb net wel via de mail een enquete ontvangen, waarmee ze proberen te onderzoeken wat er mis ging. Ik ben benieuwd voor de komende wedstrijd.
Dat is toch vooraf komende wedstrijd ..Ze noemen een plan B ook in de mail voor komende wedstrijd. Dat vond ik eigenlijk het meest teleurstellende. Dat je niet vooraf kan bedenken dat je de mogelijkheid open moet laten om het op YouTube alsnog uit te zenden mocht er iets misgaan.
Ja ik had het over de vorige wedstrijd.Dat is toch vooraf komende wedstrijd ..
Laten we vooruit kijkenJa ik had het over de vorige wedstrijd.
Benieuwd of Fernandez kan aanhaken deze voorbereiding.Schiks, Dest, Bawuah, Obispo, Fernández, Schouten, Saibari, Til, Driouech, Esmo, Abed
Benieuwd of Fernandez kan aanhaken deze voorbereiding.