Oefenwedstrijden

Afgelopen!

Schiks: matig in de opbouw, veel ballen ingeleverd en een aantal twijfelachtige ingrepen.
Dest: aan de bal een groot gedeelte van de 2e helft geweldig, zonder bal lui.
Merién: aan de bal heel twijfelachtig, verdedigend een aantal goede ingrepen.
Obispo: speelde als een goede versie van Boscagli vandaag, wat mij betreft man van de wedstrijd.
Fernandez: aan de bal wat mooie dingen zien, verdedigend positiekiezen niet geweldig af en toe. Maar wat verwacht je van de volgende 10 op de back :maniac:
Van den Berg: goede loopacties, sterk aan de bal en fel in duels. Van de jeugdspelers het verst op dit moment.
Veerman: paar mooie balletjes maar ook veel te veel balverlies. Slechtste speler van de 2e helft wat mij betreft.
Saibari: sterk aan de bal, fel in duels, liet af en toe wel een paar gaten vallen verdedigend.
Abed: paar mooie technische hoogstandjes maar maakt wel te veel vreemde keuzes aan de bal.
Van Duiven: onzichtbaar, af en toe een kaats maar dat was het. Kreeg ook niet veel goede ballen van Abed en Driouech.
Driouech: goede balvaste dribbel maar zijn voorzetten moeten echt beter.

Qua spel een prima eerste oefenwedstrijd gezien, intensiteit lag bij een aantal, vooral de A-kern, nog erg laag.

Wel leuk dat we de wedstrijd nog helemaal kunnen terug kijken..

nu op naar zaterdag voor de volgende wedstrijd op PSV play!

Dit keer zal de stream wat eerder open gaan om het probleem van deze week te voorkomen

Wel leuk dat we de wedstrijd nog helemaal kunnen terug kijken..

nu op naar zaterdag voor de volgende wedstrijd op PSV play!

Dit keer zal de stream wat eerder open gaan om het probleem van deze week te voorkomen
Ik heb net wel via de mail een enquete ontvangen, waarmee ze proberen te onderzoeken wat er mis ging. Ik ben benieuwd voor de komende wedstrijd.

Ik heb net wel via de mail een enquete ontvangen, waarmee ze proberen te onderzoeken wat er mis ging. Ik ben benieuwd voor de komende wedstrijd.
Ze noemen een plan B ook in de mail voor komende wedstrijd. Dat vond ik eigenlijk het meest teleurstellende. Dat je niet vooraf kan bedenken dat je de mogelijkheid open moet laten om het op YouTube alsnog uit te zenden mocht er iets misgaan.

Ze noemen een plan B ook in de mail voor komende wedstrijd. Dat vond ik eigenlijk het meest teleurstellende. Dat je niet vooraf kan bedenken dat je de mogelijkheid open moet laten om het op YouTube alsnog uit te zenden mocht er iets misgaan.
Dat is toch vooraf komende wedstrijd ..

Terug
Bovenaan Onderaan