Oefenwedstrijden

Bruma is wel echt een renpaard. In de eerste helft kon hij een paar keer na een snelle uitbraak een voorzet geven. Hij is machtig snel, maar dan staat hij daar en stopt hij vervolgens met voetballen om de ''situatie te bekijken''. De voorzet komt er nooit, meestal geeft hij een pass terug naar achteren. Tja.
 
Bruma is wel echt een renpaard. In de eerste helft kon hij een paar keer na een snelle uitbraak een voorzet geven. Hij is machtig snel, maar dan staat hij daar en stopt hij vervolgens met voetballen om de ''situatie te bekijken''. De voorzet komt er nooit, meestal geeft hij een pass terug naar achteren. Tja.

Narsingh 2.0
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik zette 'm met even aan, ik weet ook niet waarom. Naïef denk ik.
De eerste bal die ik zie is een balletje over 6 meter, zo in de voetjes van de tegenstander.

Mag ik u er even aan herinneren dat dit mensen zijn die dit voor hun werk doen? Ze oefenen hier de hele dag op. Elke dag. En dan kunnen ze een bal nog niet naar dezelfde kleur passen. Hij stond niet onder druk of zo, hij had alle tijd...:FP::fy:

Ga toch weg...
Neehee 165 minuten per dag. Ha, de 10e wissel, Bruma d'r af voor Ledezma en Brugge wisselt flink.
 
Neehee 165 minuten per dag. Ha, de 10e wissel, Bruma d'r af voor Ledezma en Brugge wisselt flink.
Oja, anders worden de prinsesjes moe... Stel je toch eens voor.
En, als je naar het vertoonde spel kijkt, is er geen enkele reden om er wat meer tijd in te steken,het gaat immers geweldig.
 
Wel mooi dat we ook qua scheids al trainen. Geen pingel na hands, Hendrix krijgt de vrije trap ook niet mee.
En net zoals na t pingelmoment scoort club Brugge. 0-2, mooi binnengeschoten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan