Noni Madueke (A)

Ja, echt goed hoe ajax dat deed met Neres, Onana, Mazraoui en Brobbey.
Neres is een reservespeler geweest waar men geen brood meer in zag maar dan nog wordt ie voor 12 miljoen verkocht. Onana zijn situatie is een bijzondere en er was geen weg meer terug voor hem. Dat heeft niets met de ondeehandelingstechniek van Ajax te maken.
Mazroui zat al sinds 17 jaar bij Ajax en had geen groot contract al die tijd. Ze gunden hem voor de bewezen diensten.
Brobby is idd een fout geweest al kon Ajax er niets aan doen dat Raiola iedereen gek maakt en dat Leipzig bereid was om een jongen van 18 jaar 3 miljoen per jaar aan salaris te geven.
 
Z
Altijd maar dat wijzen naar Ajax om te pretenderen dat daar alles goed gaat.
Het is daar nu gelukkig een puinhoop maar de afgelopen jaren hebben ze daar nu eenmaal heel veel dingen beter gedaan dan wij…kunnen we beter van proberen te leren ipv altijd maar kinderachtig over te doen en in ontkennigsfase te blijven…maar goed blijf jij lekker selectief dingetjes benoemen die je goed uitkomen als je je daar beter door voelt…
 
Ja, echt goed hoe ajax dat deed met Neres, Onana, Mazraoui en Brobbey.
Maakt niet uit dat je een stel zakken hooi hebt zoals de spelers die jij benoemd. Feit is dat Ajax niet de reputatie heet dat ze hun spelers voor een appel en een ei laten gaan en dat heeft ze tientallen miljoenen meer opgeleverd dan het ruggengraatloze PSV. Ga eens voor je principes staan zou ik PSV adviseren. Al dat gelul over spelers die dan ontevreden zijn. Schijt daaraan. Je bent gewoon in dienst van PSV die jou betaalt dus doe gewoon je werk. Stel je voor dat elke werknemer zich zo zou gedragen….
 
Dit PSV wordt helaas het nieuwe Feyenoord. Het is klaar. Begin van het seizoen had ik echt heel veel vertrouwen. Nu verkopen we onze beste 2 spelers voor een bedrag waar we van kunnen janken. Simons en Sangare zijn de volgende want die blijven niet spelen met El Ghazi en Vertessen voor in. Kijk de wedstrijd van afgelopen weekend maar eens terug en zie hoe gefrustreerd Simons al kijkt naar El Ghazi. Dit seizoen was de kans om kampioen te worden.
 
Dit PSV wordt helaas het nieuwe Feyenoord. Het is klaar. Begin van het seizoen had ik echt heel veel vertrouwen. Nu verkopen we onze beste 2 spelers voor een bedrag waar we van kunnen janken. Simons en Sangare zijn de volgende want die blijven niet spelen met El Ghazi en Vertessen voor in. Kijk de wedstrijd van afgelopen weekend maar eens terug en zie hoe gefrustreerd Simons al kijkt naar El Ghazi. Dit seizoen was de kans om kampioen te worden.
En Feyenoord heeft het na het aantrekken van Arnesen en Slot juist weer een beetje op de rit gekregen. Arnesen heeft goede aankopen gedaan door te kijken wat het team nodig heeft, en structuur neergezet en daar kan op worden doorborduurd door zijn opvolger. Helaas kijkt men bij PSV liever naar leeftijd ipv capaciteiten en ervaring wanneer het op het aantrekken van een nieuwe TD aankomt.
 
Wist niet dat zijn Nederlands zo goed was eigenlijk. Zijn fitheid was dus niet het enige wat ie al die tijd verborgen heeft gehouden voor ons.
Meer filmpjes van het PSV kanaal op YouTube kijken, dan had je dat wel geweten ;)
Kwalitatief zitten die trouwens goed in elkaar. MatchFocus ter voorbereiding op de wedstrijden en leuke content.

Over Noni:
Qua verkoop en plan hadden we dit niet beter kunnen doen. Enorm veel winst gepakt op deze jongen, die sportief nauwelijks van significante waarde is geweest.
Ik blijf erbij dat dit een uitstekende transfer is voor PSV.

Nu nog voor zorgen dat er ook uitstekende inkomende transfers zijn.
 
Dit PSV wordt helaas het nieuwe Feyenoord. Het is klaar. Begin van het seizoen had ik echt heel veel vertrouwen. Nu verkopen we onze beste 2 spelers voor een bedrag waar we van kunnen janken. Simons en Sangare zijn de volgende want die blijven niet spelen met El Ghazi en Vertessen voor in. Kijk de wedstrijd van afgelopen weekend maar eens terug en zie hoe gefrustreerd Simons al kijkt naar El Ghazi. Dit seizoen was de kans om kampioen te worden.
En we kunnen gelukkig blijven genieten van de aanvoer van Max. 😱🤮
Opmzich wel jammer dat hij daarna weer eens te laat is om te verdedigen.
 
Misschien is het al eerder gezegd hier? Maar ik las net dat Chelsea nu alleen langdurige contracten geeft aan de nieuwe aankopen om de FFF te omzeilen.
Verder mag Noni zijn topic naar de “historie”;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan