Noni Madueke (A)

Ja. Zo klinkt het logisch. Zat ik mis.
Een waarde eraan geven is ook logisch. Het is een boekhoudkundige keuze. Wat te maken heeft met óf een positief uitziende balans (wat handig is ivm leningen/ vreemd vermogen) of resultaat (wat weer invloed heeft op belastingen). Uiteindelijk kan je daar gewoon keuzes in maken maar moet je na die keuze vast houden aan dat beleid. Boekhoudkundig is het makkelijkste om een 0 restwaarde aan te geven. Anders ben je tijd kwijt met restwaardes te bepalen en herwaarderingen in te voeren.
 
Madueke niet ingeschreven voor de CL. Zonde voor hem. Hij zal t moeten doen met korte invalbeurten de rest vh seizoen vermoed ik zo.
Hij heeft de verkeerde club gekozen. Hij had het kunnen weten. Volgend seizoen speelt hij waarschijnlijk elders op huurbasis.
 
Wat is het verschil?
Cody volg ik actief en zie ik heel graag slagen. Bij Noni is het meer neutraal. Leuk als hij slaagt maar als hij flopt dan zal het wel. Ik heb nooit zo veel met Noni gehad. In PSV filmpjes op YouTube vond ik hem vrij toxic over komen richting zijn ploeggenoten en ik vond dat hij in het veld ook af en toe de kantjes er vanaf liep. Cody had (ook voor zijn idiote doelpuntenproductie aan het eind) een veel grotere gunfactor bij mij
 
Cody volg ik actief en zie ik heel graag slagen. Bij Noni is het meer neutraal. Leuk als hij slaagt maar als hij flopt dan zal het wel. Ik heb nooit zo veel met Noni gehad. In PSV filmpjes op YouTube vond ik hem vrij toxic over komen richting zijn ploeggenoten en ik vond dat hij in het veld ook af en toe de kantjes er vanaf liep. Cody had (ook voor zijn idiote doelpuntenproductie aan het eind) een veel grotere gunfactor bij mij
Toch heeft psv er meer belang bij dat Madueke slaagt dan Gakpo. Voor Eindhovenaren en spelers uit de eredivisie is het evident dat je via PSV een mooie loopbaan kunt opbouwen als voetballer. Als Madueke een superstar wordt in de PL dan zullen misschien meer jeugdspelers uit de PL die route interessant vinden.
 

Fans unaniem over Chelsea-debuut Noni Madueke​


Lovende woorden voor Noni Madueke.
Had hem nog graag zien schitteren bij PSV.
Tja, hoe meer je hoort, hoe meer ik wel snap dat ie ging. Wilde blijkbaar zelf ook graag terug naar Engeland. Benieuwd of ie dit vast kan houden en fit blijft. Ik herinner mij dat Bergwijn ook ooit prachtig debuteerde daar, met een fraaie, winnende goal tegen City.
 
Terug
Bovenaan Onderaan