znq
Routinier
Nee dat zeg ik niet maar mensen moeten ook niet doen alsof het helemaal niks is.Dus...jij wilt hem meteen verkopen? Want ik zeg immers dat het wel gevolgen moet hebben.
Nee dat zeg ik niet maar mensen moeten ook niet doen alsof het helemaal niks is.Dus...jij wilt hem meteen verkopen? Want ik zeg immers dat het wel gevolgen moet hebben.
Met valse documenten autorijden.Schmidt: 'Hij is jong en denkt: ik kan alles. Maar profvoetbal is zó veeleisend'
Weet iemand wat Noni nog meer zo uitspookt dan Tik-Tok?
Kijk dan ook maar effe de wedstrijd tegen Vitesse.Dont ask. Maar zit ff de hele wedstrijd tegen Nac te kijken en wat Madueke laat zien? Pfff, goed hoor. Denk het grootste talent op de Nederlandse velden, zeker aangezien hij op 90% speelt.
Cosplayen als Ghost-rider.Met valse documenten autorijden.
Nou, mogelijk een flinke toename van cortisol wat wel een uitwerking op t lijf heeftDat is niet iets wat veel van je lichaam vergt toch?
Vergeet Antony niet. Die zit al bij het Braziliaanse elftal. Is 2 jaar ouder maar toch nog erg jong en Brazilië kan uit zoveel spelers kiezen en toch zit Antony er steeds bij de laatste maanden. Kijken of Noni op zijn 21e ook bij het Engelse Nationale elftal zit. De voortekenen zijn iig erg goed hoewel erg blessuregevoelig.Dont ask. Maar zit ff de hele wedstrijd tegen Nac te kijken en wat Madueke laat zien? Pfff, goed hoor. Denk het grootste talent op de Nederlandse velden, zeker aangezien hij op 90% speelt.
Noni is in potentie een buitencategorie spelerVergeet Antony niet. Die zit al bij het Braziliaanse elftal. Is 2 jaar ouder maar toch nog erg jong en Brazilië kan uit zoveel spelers kiezen en toch zit Antony er steeds bij de laatste maanden. Kijken of Noni op zijn 21e ook bij het Engelse Nationale elftal zit. De voortekenen zijn iig erg goed hoewel erg blessuregevoelig.
Manier van lopen en super explosief denk ik, in de Skiete Willy podcast (is een internet pagina van en staat ook op Spotify) van een paar weken of maanden geleden met de inspanningsfysioloog van PSV leggen ze het haarfijn uit. Veel info ook over de medische staff dus echt de moeite waard als je het mij vraagt.Schmidt: 'Hij is jong en denkt: ik kan alles. Maar profvoetbal is zó veeleisend'
Weet iemand wat Noni nog meer zo uitspookt dan Tik-Tok? Denk dat de vele spierblessures meer een combi is van lopen (gangsta style)/rennen/schoenen/gladde velden en kunstgras is.
Zelfs voor Cody die net zo blessuregevoelig is als Noni, is het te vroeg om naar een zwaardere competitie te gaan. Ziyech ging op zijn 26e en dan nog heeft ie het daar moeilijk, hoewel in periodes ook gewoon goed. Maar ook hij begint daar pijntjes te krijgen en tot nu toe al 2x relatief lang uit de roulatie geweest wegens blessures. Wat Cody boven Noni als kwaliteit heeft is zijn vechtlust en persoonlijkheid. Dat zag je gister bij de goal en zijn assist aan Zahavi. Veel andere spelers hadden het al opgegeven om die bal binnen te houden. Maar goed Cody is ook 2 jaar ouder en is gegroeid. Die weg moet Madueke ook gaan bewandelen voordat hij aan een vertrek gaat denken. Het is aan hem en zijn begeleiders waar ze voor kiezen, geld of geduld.Het zou echt zonde zijn als Madueke in de zomer al zou vertrekken. Op zijn hoogtepunten is hij de beste man van PSV, maar hij heeft ook nog te vaak matige wedstrijden of zelfs maanden. Een extra jaar met - hopelijk - minder blessures zouden hem heel veel bij kunnen leren op het gebied van volwassenheid en continuiteit.
Als hij dit jaar al weg zou gaan naar een grotere club in Engeland of Duitsland, dan gaat hij het zwaar krijgen in die moeilijke weken. Bij ons kom je er zo weer in, maar daar gaat dat toch wat anders. Cody is de afgelopen 2 jaar de vedette geweest, dan kan Noni dat overnemen. Voor Vertessen is dat echt nog te vroeg.
Grow up boy! Als je scoort ga je enthousiast richting de uit supporters en vier je de goal met hen samen. Zij die 10x zo hard moeten werken om jouw weeksalaris te kunne verdienen… Kop op Noni!
Eens natuurlijk, maar ergens alleen maar goed dat hij getergd is. Laat maar zien jongen!Grow up boy! Als je scoort ga je enthousiast richting de uit supporters en vier je de goal met hen samen. Zij die 10x zo hard moeten werken om jouw weeksalaris te kunne verdienen… Kop op Noni!
Grow up boy! Als je scoort ga je enthousiast richting de uit supporters en vier je de goal met hen samen. Zij die 10x zo hard moeten werken om jouw weeksalaris te kunne verdienen… Kop op Noni!
Ja ik mis ook de positiviteit en onbevangenheid bij hem. Eigenlijk moet PSV gelijk hier op acteren door iemand specifiek met hem te laten praten enz. Een tijd geleden was ie ook even de weg kwijt met dat rijbewijs. De Noni van vorig seizoen zou zoiets nooit hebben gedaan, terwijl hij toen jonger en minder wijs was, althans dat laatste zou je denken.Vind het een beetje een drama queen aan het worden. Jongen voelt ook dat die langzamerhand zijn basisplaats aan het verliezen is. Zit volgens mijn ook niet goed in zijn fel.
Ik mis de Noni van begin van het seizoen.
Wat was dat met dat rijbewijs dan? Noni is nog erg jong vergeet dat niet he. Snap de emotie wel.Ja ik mis ook de positiviteit en onbevangenheid bij hem. Eigenlijk moet PSV gelijk hier op acteren door iemand specifiek met hem te laten praten enz. Een tijd geleden was ie ook even de weg kwijt met dat rijbewijs. De Noni van vorig seizoen zou zoiets nooit hebben gedaan, terwijl hij toen jonger en minder wijs was, althans dat laatste zou je denken.
Hij reed ( zelf geen rijbewijs) te hard en bij controle liet hij een vals rijbewijs zien. Dat werd ontdekt door de politie. Oliedom.Wat was dat met dat rijbewijs dan? Noni is nog erg jong vergeet dat niet he. Snap de emotie wel.