Noni Madueke (A)

Grow up boy! Als je scoort ga je enthousiast richting de uit supporters en vier je de goal met hen samen. Zij die 10x zo hard moeten werken om jouw weeksalaris te kunne verdienen… Kop op Noni!

Vind het een beetje een drama queen aan het worden. Jongen voelt ook dat die langzamerhand zijn basisplaats aan het verliezen is. Zit volgens mijn ook niet goed in zijn fel.

Ik mis de Noni van begin van het seizoen.
 
Vind het een beetje een drama queen aan het worden. Jongen voelt ook dat die langzamerhand zijn basisplaats aan het verliezen is. Zit volgens mijn ook niet goed in zijn fel.

Ik mis de Noni van begin van het seizoen.
Ja ik mis ook de positiviteit en onbevangenheid bij hem. Eigenlijk moet PSV gelijk hier op acteren door iemand specifiek met hem te laten praten enz. Een tijd geleden was ie ook even de weg kwijt met dat rijbewijs. De Noni van vorig seizoen zou zoiets nooit hebben gedaan, terwijl hij toen jonger en minder wijs was, althans dat laatste zou je denken.
 
Ja ik mis ook de positiviteit en onbevangenheid bij hem. Eigenlijk moet PSV gelijk hier op acteren door iemand specifiek met hem te laten praten enz. Een tijd geleden was ie ook even de weg kwijt met dat rijbewijs. De Noni van vorig seizoen zou zoiets nooit hebben gedaan, terwijl hij toen jonger en minder wijs was, althans dat laatste zou je denken.
Wat was dat met dat rijbewijs dan? Noni is nog erg jong vergeet dat niet he. Snap de emotie wel.
 
Wat was dat met dat rijbewijs dan? Noni is nog erg jong vergeet dat niet he. Snap de emotie wel.
Hij reed ( zelf geen rijbewijs) te hard en bij controle liet hij een vals rijbewijs zien. Dat werd ontdekt door de politie. Oliedom.
Ik snap de emoties ook. Maar juist nu is het goed om op tijd met hem bezig te zijn voordat het een dingetje wordt.
 
Noni alweer geblesseerd...mist donderdag de return tegen Leicester en de finale tegen Ajax aanstaande zondag. En wellicht als het even tegenzit, is hij de hele maand april niet inzetbaar. Ik denk dat PSV bij een goed bod, Madueke beter kan verkopen in de zomer. Op zo'n manier beleven wij volgend seizoen weinig plezier aan hem. Dan kunnen we beter nu 25-30 miljoen cashen, dan over 2 jaar een lager bedrag.
 
Verbaas mij over het aantal supporters die graag willen zien dat Madueke vertrekt. Om zijn blessures en ook om zijn prestaties. Ik ben benieuwd hoe het gaat met het aantal blessures volgens jaar wanneer Ruud er zit. Heb het idee dat Schmidt te zwaar traint/een te intensieve speelstijl hanteert. En qua prestaties.. Tsja die jongen komt nog altijd maar net kijken. Elk talent in de geschiedenis van voetbal kent na een goed begin een dip en het kan wel eens lang duren voordat hij er uit komt. Om er uit te komen moet je volwassener worden in je spel en leren doseren. Die stappen moet Noni nu zetten. En 100x liever dat hij dat bij ons doet dan bij een PL club waar hij niet klaar voor is
 

Volgens mij werd er eerst gezegd dat hij op het vliegveld was gepakt met het valse rijbewijs. Nu lees ik weer dat hij er zelfs mee aan het rijden was:mad:
Wel logisch toch? Een vals rijbewijs hebben en dan niet gaan rijden, maakt dat hele valse rijbewijs overbodig. :shrug:
 
Verbaas mij over het aantal supporters die graag willen zien dat Madueke vertrekt. Om zijn blessures en ook om zijn prestaties. Ik ben benieuwd hoe het gaat met het aantal blessures volgens jaar wanneer Ruud er zit. Heb het idee dat Schmidt te zwaar traint/een te intensieve speelstijl hanteert. En qua prestaties.. Tsja die jongen komt nog altijd maar net kijken. Elk talent in de geschiedenis van voetbal kent na een goed begin een dip en het kan wel eens lang duren voordat hij er uit komt. Om er uit te komen moet je volwassener worden in je spel en leren doseren. Die stappen moet Noni nu zetten. En 100x liever dat hij dat bij ons doet dan bij een PL club waar hij niet klaar voor is
Nou, ik vind die blessures wel zorgelijk, hoor. Zondag was nog niet eens aan het rennen geweest.
 
Nee niet om zijn prestaties. Om zijn vele blessures, gangsta gedrag en lengte contract.
Om even jouw smiley te gebruiken: :FP:
Ik kan Noni juist erg waarderen. Lijkt me een toffe gast om mee om te gaan en hij werkt ook hard om een goede voetballer te worden (wellicht té hard) .

Het zou slecht aflopen met PSV als we alles en iedereen de deur wijzen die wat kuurtjes vertoont
 
Wanneer hij verlengt zeg ik ok. Maar mij zal het niet verbazen als straks Bakayoko hem voorbijstreeft. Als hij dan reserve staat gaat hij natuurlijk niet meer verlengen en daalt zijn waarde. Nu is er nog een hype. Kijk naar wat er met Neres is gebeurt.
Bakayoko duurt nog wel ff voordat hij klaar is voor een basisplek denk ik. Noni heeft nog altijd een enorme potentie om te groeien en zijn spel te verbeteren. Hij maakt nu nog vaak stomme keuzes en als hij daar slimmer in wordt kan het een speler worden die de hele ED aan gort speelt.

En wat Neres betreft. Die is te stoned om altijd te presteren
 
Wanneer hij verlengt zeg ik ok. Maar mij zal het niet verbazen als straks Bakayoko hem voorbijstreeft. Als hij dan reserve staat gaat hij natuurlijk niet meer verlengen en daalt zijn waarde. Nu is er nog een hype. Kijk naar wat er met Neres is gebeurt.
En trouwens hoezo zijn contract? Volgens Transfermarkt ligt Noni nog tot 2025 vast
 
Dat geldt wel voor meer spelers. Ik geloof er niets van dat ze allemaal ineens blessuregevoelig zijn geworden sinds Schmidt zijn komst
Welke spelers dan? Ik zie toch voornamelijk voetbalblessures? Bij Noni is het toch echt spier/overbelasting.
 
Welke spelers dan? Ik zie toch voornamelijk voetbalblessures? Bij Noni is het toch echt spier/overbelasting.
Ik kan nergens een overzicht vinden van de blessure historie. Stond me bij dat er een hoop spelers waren die dit seizoen afhaakte met spierklachten. Verder zou overbelasting ook kunnen leiden tot gevoeliger zijn voor voetbalblessures.
 
Hij voelde wat dus ik denk dat het meer uit voorzorg is en de schade beperkt blijft. Het is telkens een hamstring blessure en Noni is vrij jong en enorm snel. Misschien is hij zelfs te explosief voor wat hij aan kan. Ik weet niet hoe het met zijn loop techniek gesteld is maar het zou kunnen dat hij bijvoorbeeld de knie en heup inzet moet verbeteren om de hamstring minder te belasten. Het kan ook zijn dat hij de belasting nog niet aan kan of iets met ontspanning kan. Met dat soort blessures moet je ook enorm uitkijken en voorzichtig zijn want voor je het weet schiet het er weer in of gaat het litteken weefsel open? Ik denk dat voorzichtigheid de grootste reden is waarom hij telkens gewisseld werd maar zo te zien toch een tegenvaller. Romero lijkt me een ander type met een ander verhaal. Ik denk dat het wel goed komt met Noni en misschien zelfs nog met Romero. Maar als je flink kan cashen dan zou ik er toch goed over nadenken.
 

Taakstraf van 120 uur en een boete van €1.000. En dan hopen dat ie er wat van geleerd heeft.
Bij een Ajacied zouden we er al 47 pagina's aan besteed hebben. Lekker verkopen voordat Ihattaren 2.0 straks niks meer op gaat leveren. Dat leveren doet hij op het veld ook niet meer de laatste tijd behalve zichzelf vastlopen.
 
Verbaas mij over het aantal supporters die graag willen zien dat Madueke vertrekt. Om zijn blessures en ook om zijn prestaties. Ik ben benieuwd hoe het gaat met het aantal blessures volgens jaar wanneer Ruud er zit. Heb het idee dat Schmidt te zwaar traint/een te intensieve speelstijl hanteert. En qua prestaties.. Tsja die jongen komt nog altijd maar net kijken. Elk talent in de geschiedenis van voetbal kent na een goed begin een dip en het kan wel eens lang duren voordat hij er uit komt. Om er uit te komen moet je volwassener worden in je spel en leren doseren. Die stappen moet Noni nu zetten. En 100x liever dat hij dat bij ons doet dan bij een PL club waar hij niet klaar voor is
Dit is PSV. We zijn hier heel goed in het afschrijven van onze talenten na een mindere periode. Bij Ajax zouden ze zo’n talent tot in de hemel en nog hoger hebben gehypet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan