Nederlands Elftal

Misschien vinden we het eigenlijk al normaal, maar ik wil toch nog even aandacht vestigen op Simons in de selectie. In een half jaar van talentje bij PSG op de bank, naar een heel belangrijke basis-speler voor PSV en oranje-international. Dat is nog eens een stormachtige ontwikkeling! En pas 19 he? Hoe lang kunnen we daar nog van genieten in Eindhoven?

:PSV:
 
Maar goed, Louis heeft dus naakte spelers gezien... Kennelijk was het bekend maken van de selectie an sich niet sexy genoeg :ROFL::ROFL:
 
Wat kom je toch een hoop crap te weten als je je de rabbit hole van het internet soms volgt.
Ik zocht eigenlijk naar wat achtergrond in hoeverre Marcel Boekhoorn (de NEC sponsor en haler van Cillissen) bevriend is met Louis van Gaal. Kwam er echter achter dat die miljardair Marcel samen is met de Zus van de gastendoekjesdievegge.. Je hebt er verder niks aan. Tenzij er een volendammer in de selectie zit die daarom bezwaar tegen Jasper maakte. Kortom, ik denk dat Veerman erbij zit!! ;)
Wel oud nieuws dit. Maar goed.
Van die rotzooi op het internet geniet ik over het algemeen heel erg. Ik geloof dat ook altijd allemaal en schaar dat nooit onder nepnieuws.

Putjes met drek: genieten maar.

Die fetisj komt waarschijnlijk omdat mijn ouders geabonneerd waren op de leesmap in de jaren ‘70. Met als hoogtepunt: beroemde mannen die een kop kleiner zijn én minimaal een generatie ouder zijn dan hun vriendinnen.
 
Laatst bewerkt:
teveel spelers uit vorm de enige met vorm zijn: Ake, Dumfries, F de Jong, Berghuis,Gakpo,Simons. 7x Ajax spelers waar de klad in zit. V Gaal moet alles geven om er wat van te maken. Iig een erg gunstige loting qua schema kant en een eenvoudige poule.
Hoe reken je Dumfries wel in vorm, en Koopmeiners niet?
 
Wat ik wel raar zou vinden, als hij met Janssen start en Gakpo op de bank zit.
Wat is de correlatie tussen die twee besluiten? De een is namelijk een spits en ander in Oranje de nummer 10.
 
teveel spelers uit vorm de enige met vorm zijn: Ake, Dumfries, F de Jong, Berghuis,Gakpo,Simons. 7x Ajax spelers waar de klad in zit. V Gaal moet alles geven om er wat van te maken. Iig een erg gunstige loting qua schema kant en een eenvoudige poule.
En Frimpong. Mocht het tot een 433 komen als plan B, kun je die zelfs nog gewoon als vleugelaanvaller neerzetten. Dit is naast Gakpo en Simons de speler waar ik het meest naar uit kijk om hem aan het werk te zien in Oranje. Die jongen is zo absurd goed: zeer snel en behendig, uitstekende techniek en kan ook wel een goal maken (heeft er al 5 gemaakt als wingback). Die speelt binnen een paar seizoenen in de Europese top als hij geen gekke blessures krijgt. Er gingen al geruchten dat Ghana hem op wilde nemen in de WK selectie als Oranje hem links liet liggen, en dat ze hem anders na het wk in wilden lijven (gezien van bond switchen even duurt had hij niet zomaar naar Ghana kunnen gaan als hij er vandaag niet bij had gezeten). Bijzonder talent die Oranje goed kan gebruiken, ook omdat hij kwa stijl juist het tegenovergestelde van Dumfries is. Minder power en verdedigende kracht, veel meer techniek en behendigheid.

 
Laatst bewerkt:
Wat ik wel raar zou vinden, als hij met Janssen start en Gakpo op de bank zit.
Ik zou het raar vinden als hij Luuk de Jong niet opstelt. Enige spits die Oranje wereldkampioen kan maken:star:. En het meest in vorm van alle spitsen.
Bergwijn en Gakpo eromheen laten bewegen. Voorzetjes van Dumfel of van Gakpo erin koppen of omhaaltjes scoren. Ik reserveer vast een standbeeld in die tuin van de KNVB.
Vincent Janssen mag z'n schoenen poetsen, verders niks...
 
Met de helft aan eredivisiespelers roepen dat je wereldkampioen kunt worden. Ik vind het mooi. Alleen Van Gaal kan dat. Zijn laatste trucje. Of we er nou na een ronde al uit liggen of ver komen, ik vind hem by far de beste en meest kleurrijke Nederlandse trainer ooit. Jammer dat we zo iemand straks niet meer op de velden terugzien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan