Nederlands Elftal

Vind Nederland prima voetballen, de bal gaat lekker rond. Stiekem wel blij dat saaie Koopmeiners niet speelt.
 
Het is Rust. Nederland is beter.
39% Balbezit 61%
2 Doelpogingen 5
2 Schoten op doel 1
0 Schoten naast doel 3
:sleep:
In de 2e helft wat vaker op goal schieten.
 
Blind moet wel iets chantabels weten over Van Gaal, wat doet die gast nog in Oranje...
Tsja, hij kan gewoon erg goed voetballen en als het rennen anders wordt opgelost. Ik vond Blind echt prima spelen in de eerste helft.
Malacia blinkt wekelijks uit in de PL. Te idioot voor woorden dat je Blind opstelt. Hij brengt zoveel meer snelheid en aggressie en bovendien ook heel vast aan de bal met goede techniek. Vind hem nog beter dan Dumfries
Ondanks dat ik Malacia een prima back vindt, heeft hij echt (nog) niet het niveau van Denzel. Zowel qua inzicht als met name assists en goals.
 
Tsja, hij kan gewoon erg goed voetballen en als het rennen anders wordt opgelost. Ik vond Blind echt prima spelen in de eerste helft.

Ondanks dat ik Malacia een prima back vindt, heeft hij echt (nog) niet het niveau van Denzel. Zowel qua inzicht als met name assists en goals.
Mwah. Heeft tot nu toe alleen ballen breed gespeeld, dat kan iedereen. Ik vond hem steeds te laat bij het jagen en zijn man liep een keer gevaarlijk weg.
1 keer jaagde hij wel succesvol door maar dat kwam deels omdat de tegenstander raar met de bal deed.

Eens met het stuk over Denzel
 
Terug
Bovenaan Onderaan