Relix
Slimste Forummer 2020 & 2021
Get a roomGebeurt nou anders nooit.
Get a roomGebeurt nou anders nooit.
Alleen als Sangaré erbij is.Get a room
Als CV of wingback?Van Gaal heeft al aangegeven Geertruida te willen oproepen, maar dat dit keer vanwege Jong Oranje niet gedaan te hebben.
Blind was tegen België toch best goed?Het is allemaal niet goed genoeg. Mauro kan overigens nog niet.
Zal wel gaan tussen Malacia, Wijndal en Blind. De eerste twee zijn niet zo tergend traag als de laatste, maar zijn gewoon niet goed genoeg voor Oranje. Leuke eredivisiespelers. Blind heeft in ieder geval nog echt een goede pass en ervaring. Ongelooflijk dat die positie zo karig is bezet dat ik ga pleiten voor Blind...
Dat klopt, ik heb dat gedeelte uit mijn post gelaten omdat ik een ander punt wilde maken. Het was inderdaad geen succes maar hopelijk weet hij nu wat zijn plek is.Volgens mij werd Ramalho gehaald omdat Teze zelf zo graag als back wilde spelen. Nu al de grootste fout van zijn carrière
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe die ranking werkt, ga mij dus ff niet aan een voorspelling wagen.Ben eigenlijk wel benieuwd of we na deze serie in de fifa country coëfficiënt gaan stijgen? Directe winst op nummer 2 België en dramatische prestaties van Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland? Iemand (Der Jaufe ) goed met spreadsheets die n voorspelling durft te doen?
Ik denk dat Cody voor de 10 positie vooral in aanmerking gaat komenIn Oranje zijn er nog een aantal plekken die nog niet vast staan. Dat kan gaan meespelen welke spelers wij denk ik gaan aantrekken.
Rechtsback Dumfries en Hateboer. Hoever kan dan misschien daar Hateboer vervangen.
Achter de spitsen Berghuis en Til.
Linksback Malacia en Wijndal.
Spits (Depay basis) Weghorst, Bergwijn en Gakpo dus deze kan ook nadelig uitpakken (Gakpo) als wij de Jong halen.
Alleen Wijndal is realistisch wanneer je CL haalt. Malacia kun je vergeten alles al gespeelt in Nederland. Eredivisie, ChL, EL, CovL en is international. Oja ik vergeet te duur en Feyenoord zou het niet toestaan.Van Gaal heeft het ook veel over "type spelers" denk dat Luuk daarin eerder strijdt tegen een Weghorst of Jansen dan Cody. 1 van die linksbacks halen zou ik wel fan van zijn overigens!
Ben eigenlijk wel benieuwd of we na deze serie in de fifa country coëfficiënt gaan stijgen? Directe winst op nummer 2 België en dramatische prestaties van Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland? Iemand (Der Jaufe ) goed met spreadsheets die n voorspelling durft te doen?
Barca Bayern is all the same.De Ligt naar Barca schijnt rond te zijn. Zat er al een tijdje in.
Goeie keuze voor hem, lijkt me. Wel topniveau, maar iets minder chaotisch. Kijken of hij Upamecano uit de basis kan spelen.
Daar hebben ze dan al wel weer geld voor. Wazige club.De Ligt naar Barca schijnt rond te zijn. Zat er al een tijdje in.
Goeie keuze voor hem, lijkt me. Wel topniveau, maar iets minder chaotisch. Kijken of hij Upamecano uit de basis kan spelen.
Sorry, was typo. Bayern*Daar hebben ze dan al wel weer geld voor. Wazige club.
Daar moeten andere spelers salaris voor inleveren.Daar hebben ze dan al wel weer geld voor. Wazige club.
Wat schrijf jij "'kut'" vreemdDaar hebben ze dan al wel weer geld voor. Wazige club.
De Ligt naar Bayern* schijnt rond te zijn. Zat er al een tijdje in.