Nederlands Elftal

Mikasa

Internationale Legende
Van Gaal heeft al aangegeven Geertruida te willen oproepen, maar dat dit keer vanwege Jong Oranje niet gedaan te hebben.
Als CV of wingback?
Het is allemaal niet goed genoeg. Mauro kan overigens nog niet.

Zal wel gaan tussen Malacia, Wijndal en Blind. De eerste twee zijn niet zo tergend traag als de laatste, maar zijn gewoon niet goed genoeg voor Oranje. Leuke eredivisiespelers. Blind heeft in ieder geval nog echt een goede pass en ervaring. Ongelooflijk dat die positie zo karig is bezet dat ik ga pleiten voor Blind...
Blind was tegen België toch best goed?

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Ben eigenlijk wel benieuwd of we na deze serie in de fifa country coëfficiënt gaan stijgen? Directe winst op nummer 2 België en dramatische prestaties van Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland? Iemand (Der Jaufe ) goed met spreadsheets die n voorspelling durft te doen?

Phillip Cocu

Assistent Bondscoach
Volgens mij werd Ramalho gehaald omdat Teze zelf zo graag als back wilde spelen. Nu al de grootste fout van zijn carrière
Dat klopt, ik heb dat gedeelte uit mijn post gelaten omdat ik een ander punt wilde maken. Het was inderdaad geen succes maar hopelijk weet hij nu wat zijn plek is.

Der Jaufe

Internationale Legende
Ben eigenlijk wel benieuwd of we na deze serie in de fifa country coëfficiënt gaan stijgen? Directe winst op nummer 2 België en dramatische prestaties van Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland? Iemand (Der Jaufe ) goed met spreadsheets die n voorspelling durft te doen?
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe die ranking werkt, ga mij dus ff niet aan een voorspelling wagen.

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Toch vreemd dat Oranje het in 2022 nog niet één keer lukte om de nul te houden, terwijl je met De Ligt, De Vrij en Van Dijk drie van de beste centrale verdedigers van Europa hebt, en in Denzel een geweldige rechtsback.

Veel balverlies op het middenveld, matige keepers...

BlackMamba

Routinier
In Oranje zijn er nog een aantal plekken die nog niet vast staan. Dat kan gaan meespelen welke spelers wij denk ik gaan aantrekken.

Rechtsback Dumfries en Hateboer. Hoever kan dan misschien daar Hateboer vervangen.
Achter de spitsen Berghuis en Til.
Linksback Blind, Malacia en Wijndal.
Spits (Depay basis) Weghorst, Bergwijn en Gakpo dus deze kan ook nadelig uitpakken (Gakpo) als wij de Jong halen.

Laatst bewerkt:

CNG MrKrateos

Trainer Coach
In Oranje zijn er nog een aantal plekken die nog niet vast staan. Dat kan gaan meespelen welke spelers wij denk ik gaan aantrekken.

Rechtsback Dumfries en Hateboer. Hoever kan dan misschien daar Hateboer vervangen.
Achter de spitsen Berghuis en Til.
Linksback Malacia en Wijndal.
Spits (Depay basis) Weghorst, Bergwijn en Gakpo dus deze kan ook nadelig uitpakken (Gakpo) als wij de Jong halen.
Ik denk dat Cody voor de 10 positie vooral in aanmerking gaat komen

BlackMamba

Routinier
Van Gaal heeft het ook veel over "type spelers" denk dat Luuk daarin eerder strijdt tegen een Weghorst of Jansen dan Cody. 1 van die linksbacks halen zou ik wel fan van zijn overigens!
Alleen Wijndal is realistisch wanneer je CL haalt. Malacia kun je vergeten alles al gespeelt in Nederland. Eredivisie, ChL, EL, CovL en is international. Oja ik vergeet te duur en Feyenoord zou het niet toestaan.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021

8e dus. Frankrijk, Belgie en Engeland zakken flink in punten (staan nog wel boven ons) en NL is portugal weer voorbij.

CNG MrKrateos

Trainer Coach
De Ligt naar Bayern* schijnt rond te zijn. Zat er al een tijdje in.

Goeie keuze voor hem, lijkt me. Wel topniveau, maar iets minder chaotisch. Kijken of hij Upamecano uit de basis kan spelen.

Laatst bewerkt:

Kronos

Assistent Bondscoach
De Ligt naar Bayern* schijnt rond te zijn. Zat er al een tijdje in.

Goeie keuze voor hem, lijkt me. Wel topniveau, maar iets minder chaotisch. Kijken of hij Upamecano uit de basis kan spelen.

Eens, verstandige move, en daarmee ook goed voor Oranje. Hij zal vast wat geleerd hebben in de Serie A, maar hij past daar als type speler toch veel minder goed.

Nu Frenkie en Memphis nog. Die zitten toch in een enorm zorgwekkende situatie vanuit het Nederlands Elftal bezien. Als Van Gaal zich zo druk maakt en hard is richting Wijnaldum als hij niet speelt, dan begrijp ik niet dat hij nu niet elke dag richting Barcelona belt om die twee jongens te vertellen dat ze héél snel moeten wieberen. Maar goed, consistentie en Louis gaat ook niet altijd al te best samen.

Bovenaan Onderaan