Ralf Edström
Aanvoerder
Zoon van Bwalya?En Til is Zambiaan (ja echt, daar is ie geboren).
Zoon van Bwalya?En Til is Zambiaan (ja echt, daar is ie geboren).
Wel Veerman!![]()
Louis van Gaal verrast met Brobbey, Taylor, Noppert, Struijk en Veerman in voorselectie Oranje
Bondscoach Louis van Gaal heeft zijn voorselectie voor de duels in de Nations League met Polen (22 september) en België (25 september) bekendgemaakt. Kenneth Taylor, Brian Brobbey, Andries Noppert, Joey Veerman en Pascal Struijk zijn de nieuwe namen in de 32-koppige selectie.www.ed.nl
Wel Taylor maar geen Simons..... Het zal wel
Tja…. Ik lig er niet van wakker. In de verdediging wel wat bijzondere keuzes. Teze en Obispo ontbreken. Maar wel Martins Indi en Struijk.![]()
Louis van Gaal verrast met Brobbey, Taylor, Noppert, Struijk en Veerman in voorselectie Oranje
Bondscoach Louis van Gaal heeft zijn voorselectie voor de duels in de Nations League met Polen (22 september) en België (25 september) bekendgemaakt. Kenneth Taylor, Brian Brobbey, Andries Noppert, Joey Veerman en Pascal Struijk zijn de nieuwe namen in de 32-koppige selectie.www.ed.nl
Is zeker een goede speler, stoort mij alleen dat Ajacieden al opgeroepen worden als ze net uit de baarmoeder komen. Simons heeft minstens net zo veel laten zien als TaylorWel Veerman!
Simons snap ik nog wel. Laat die maar lekker na het WK bij Koeman in de selectie komen. Kan die rustig bij PSV blijven.
Taylor, eerlijk gezegd, vind ik een best goeie speler.
Maar Taylor doet dat op CL-niveau, Simons niet!Is zeker een goede speler, stoort mij alleen dat Ajacieden al opgeroepen worden als ze net uit de baarmoeder komen. Simons heeft minstens net zo veel laten zien als Taylor
Too soonMaar Taylor doet dat op CL-niveau, Simons niet!
Maarja, we hebben ook niet veel beter helaas.Noppert, mijn god...
Heeft Taylor uberhaupt CL gespeeld?Maar Taylor doet dat op CL-niveau, Simons niet!
TjaNoppert, mijn god...
Gewoon weer een zinloze lijst van 32 spelers, waarvan er uiteindelijk weer een 10-tal afvalt.![]()
Moet eerlijk toegeven dat ik nooit Go Ahead kijk. Leuke statistiek, misschien is ie wel heel goed. Speelt ook nog bij onze sterkste tegenstander van vorig jaar, dus moet wel goed zijn.
Buiten Bijlow, Flekken en Cillessen is het echt lood om oud ijzer wat je oproept voor Oranje als keepers.Noppert, mijn god...
Simons heeft ihkv de Champions League letterlijk 4 minuten meer op het veld gestaan dan TaylorMaar Taylor doet dat op CL-niveau, Simons niet!
Heerenveen nu.Moet eerlijk toegeven dat ik nooit Go Ahead kijk. Leuke statistiek, misschien is ie wel heel goed. Speelt ook nog bij onze sterkste tegenstander van vorig jaar, dus moet wel goed zijn.
Tja…. Ik lig er niet van wakker. In de verdediging wel wat bijzondere keuzes. Teze en Obispo ontbreken. Maar wel Martins Indi en Struijk.