Nederlands Elftal

DrJ

Routinier

Wel Taylor maar geen Simons..... Het zal wel
Wel Veerman! :)

Simons snap ik nog wel. Laat die maar lekker na het WK bij Koeman in de selectie komen. Kan die rustig bij PSV blijven.

Taylor, eerlijk gezegd, vind ik een best goeie speler.

Mikasa

Internationale Legende

Tja…. Ik lig er niet van wakker. In de verdediging wel wat bijzondere keuzes. Teze en Obispo ontbreken. Maar wel Martins Indi en Struijk.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Wel Veerman! :)

Simons snap ik nog wel. Laat die maar lekker na het WK bij Koeman in de selectie komen. Kan die rustig bij PSV blijven.

Taylor, eerlijk gezegd, vind ik een best goeie speler.
Is zeker een goede speler, stoort mij alleen dat Ajacieden al opgeroepen worden als ze net uit de baarmoeder komen. Simons heeft minstens net zo veel laten zien als Taylor

Penalty

Internationale Legende

Gewoon weer een zinloze lijst van 32 spelers, waarvan er uiteindelijk weer een 10-tal afvalt.

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Maar Taylor doet dat op CL-niveau, Simons niet!
Simons heeft ihkv de Champions League letterlijk 4 minuten meer op het veld gestaan dan Taylor😂, die in 3 invalbeurten vorig jaar tot 41 minuten kwam tegen Sporting Portugal en Besiktas, op momenten dat de wedstrijd al lang en breed beslist was😆. Idd een wereld van verschil. Maar waar klaag ik eigenlijk over, laat Xavi maar lekker nog ballen bij Jong Oranje, waar hij mag laten zien dat hij ook een leider kan zijn op die leeftijd.

Bovenaan Onderaan