Nederlands Elftal

Rensch? Taylor?? Het bewijs wederom dat als je zo een gekke griek met een muts als embleem op je borst hebt dan wordt je na 2 wedstrijdjes in het Nederlands elftal geluld. Wtf man. En geen Bijlow? Kom op zeg!
 

Die Pasveer is een kruising tussen Judas en Waterreus. Hij vindt het me toch een partij zielig voor Gorter en Bijlow. Die moeten, vooral door hem, gesteund worden.
Komende weken Flekken en Noppert te gaan.
Cilulessen wordt wel wat lastiger te tackelen voor hem. Misschien dat een blessure uitkomst biedt.

Lulverhaal dit, hoewel het over Ajax, gaat als ex-keeper van Heracles, Go Ahead en Vitesse.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk, na een niet soepele werkdag ff de persco van Louis kijken om de zinnen te verzetten.
En toch ben ik wel een beetje uitgekeken op Louis en zijn interessant-doenerij. Nu ook weer het gezeik met die keepers. Niet willen toegeven dat hij aan vriendjespolitiek doet, maar selecteert wel allemaal Ajacieden die niet in eens vorm zijn. Ik heb een hekel aan Driessen, maar die legt wel terecht de hypocrisie bloot omtrent 'leveren en spelen'. En Rensch bewees maar weer mooi dat ie beter is als Frimpong- not. En dan valt BMI weg en roept ie een Struijk NOG niet op, die überhaupt er al bij had moeten zitten. Wil hij die dan niet eens in actie zien? Laatste kans voor het WK Louis... maar Noppert van Heerenveen wil je wel zien. Koddig. Niet opgeroepen is blijkbaar niet opgeroepen als Louis daarmee gezichtsverlies lijdt, want als ie Struijk oproept komt ie er achter dat dat een niveautje hoger is als BMI. En ja, ook hoger als Teze.

Prima dat Koeman na het WK weer terugkeert.
 
Die Blind jongen. Daar wordt je toch zo verschrikkelijk moe van? Over 10 jaar staat die ook in de basis. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat deze man iedere keer in de basis staat bij Oranje? Terwijl je iemand hebt die wekelijks speelt bij United in 1 van de beste competities ter wereld. Onbegrijpelijk.

Pasveer op doel, haha. Dan is echt armoedig gesteld qua keepers.
 
Die Blind jongen. Daar wordt je toch zo verschrikkelijk moe van? Over 10 jaar staat die ook in de basis. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat deze man iedere keer in de basis staat bij Oranje? Terwijl je iemand hebt die wekelijks speelt bij United in 1 van de beste competities ter wereld. Onbegrijpelijk.

Pasveer op doel, haha. Dan is echt armoedig gesteld qua keepers.
Pasveer heeft het gewoon goed gedaan. In tegenstelling tot veel andere Ajacieden was ie ook tegen Liverpool prima. Ik snap het wel.

Mooi dat Gakpo de kans krijgt, toch meer de man in vorm als Klaassen of Berghuis. Weet niet of een rol als 10 hem echt ligt echter, maar ja, een systeem zonder buitenspelers.

Blind blijft drama... hopelijk is het na het wk over met hem.
 
Nu al een blessure. Koopmeiners gaat per brancard van het veld af na een tik tegen zijn hoofd.
 
Ik snap dat gegeil op Bergwijn niet echt eigenlijk. Kerel kwam in de PL niet aan de bak en nu doet ie het leuk in de ED bij de ploeg die het beste voetbal speelt. Geweldig man
 
Terug
Bovenaan Onderaan