Nederlands Elftal

Kruspe

Administrator
Administrator
Hij was vorig seizoen onze meest constante speler, een heel seizoen lang. Daarna kwam Ramalho en toen gingen ze het met Jordan op de back positie proberen maar dat was vaak niks. Sinds de Mauro vondst gebruiken ze Jordan weer vaker als cv, hij doet het aardig maar is nog niet zo constant als voorheen.
Misschien heeft Jordan gewoon wat ruimte en vertrouwen nodig bij PSV?
Hopelijk kan hij dan weer stappen zetten want misschien gaat het nu te snel. Hij heeft er pas twee duels op zitten dus ik denk dat er nog mogelijkheden liggen
Teze op de back is inderdaad een parodie op een voetballer, als CV is het echt wel een goede speler. Probleem is dat hij nooit honderd procent geconcentreerd/scherp is en hij dus altijd wel een slippertje maakt. Bij PSV is dat al ontzettend hinderlijk en vind ik dat niet kunnen, bij Oranje met de moordende concurrentie ben je weg.

Ik had nu een leuke grap kunnen maken over dat de moordende concurrentie nu ook al een aantal wedstrijden niet meer opgeroepen wordt, maar dat zou zonde zijn van m'n punt. :grin:

Kruspe

Administrator
Administrator
Ook nog een optie. Ik denk dat ook veel afhangt van de vorm van iedereen in Oktober/November. Of evt. blessures.
Zeker, maar we kunnen nou niet stellen dat Teze geslaagd is voor z'n examen in deze 3 interlands. Die goede passing neemt men helaas voor lief, de fouten blijven nog wel even in het geheugen van zowel Louis als de supporters.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Teze op de back is inderdaad een parodie op een voetballer, als CV is het echt wel een goede speler. Probleem is dat hij nooit honderd procent geconcentreerd/scherp is en hij dus altijd wel een slippertje maakt. Bij PSV is dat al ontzettend hinderlijk en vind ik dat niet kunnen, bij Oranje met de moordende concurrentie ben je weg.

Ik had nu een leuke grap kunnen maken over dat de moordende concurrentie nu ook al een aantal wedstrijden niet meer opgeroepen wordt, maar dat zou zonde zijn van m'n punt. :grin:

:clap2:

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Zeker, maar we kunnen nou niet stellen dat Teze geslaagd is voor z'n examen in deze 3 interlands. Die goede passing neemt men helaas voor lief, de fouten blijven nog wel even in het geheugen van zowel Louis als de supporters.

Dat vind ik altijd het mooie aan jouw analyses: kritisch waar nodig en niet mee in de "maar het is een PSV-er" roze wolk.

Phillip Cocu

Bondscoach

I agree and we shouldn't mes with the competition. :D
Ik heb het idee dat hij die scherpte in zijn constante seizoen wel had. Dan denk ik aan reactievermogen en snel of adequaat handelen als verdediger. Dat lijkt dit seizoen iets minder goed te gaan.

DrJ

Routinier
Nee, het was niet geweldig. Vooral passend was het inderdaad prima. verdedigend wat te onzeker/laks.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Referenties naar Quincy zijn wel vaak doorstoken van messcherpe kritiek op zijn gedrag buiten t veld. Dat moet m wel een beetje steken denk ik.

Derksen

Aanvoerder
Teze is van een 4 naar een 5,9 cijfer gegaan, voor PSV nog zelfs te licht dus is goed dat die op het hoogste niveau ff faalt. Voor hij en PSV naast hun schoenen gaan lopen, gast moet flink wat finetunen aan zich zelf en is er nog lang niet, op wat vooruitgang na dan nog lang niet. Tezeheisa begon teveel uit de hand te lopen laatste maanden

Robbendinho

Supporter
Het is toch ook geen schande dat Teze (nu) te kort komt voor Oranje. Hij (en BMI) zitten op de schaduwlijst mocht er iets mis gaan met de 5 zekere jongens. Ik neem aan dat Botman als 6e CV meegaat nog naar Qatar en Teze backup zal worden mocht er iemand geblesseerd raken.

Phillip Cocu

Bondscoach
Het is toch ook geen schande dat Teze (nu) te kort komt voor Oranje. Hij (en BMI) zitten op de schaduwlijst mocht er iets mis gaan met de 5 zekere jongens. Ik neem aan dat Botman als 6e CV meegaat nog naar Qatar en Teze backup zal worden mocht er iemand geblesseerd raken.
Hoe doet Bruno Martins Indi het eigenlijk de laatste tijd?

Nep Scout

Aanvoerder
Overigens vond ik het wel een pingel. Heel dom om zo in iemands rug/nek te springen als je niet bij de bal komt. Malacia heeft nu een aantal potjes in Oranje gespeeld, maar mij niet weten te overtuigen dat hij Blind moet vervangen. Voegt niks toe, en vind hem net als Teze gewoon te veel foutjes maken (nog los van deze pingel). Dus toch maar Blind, en dat zeg ik niet graag.
Ik heb niet echt op Malacia gelet, maar als hij dus echt niet genoeg is, dan wordt het een probleem. Want Blind kan ook gewoon niet meer. Wie hebben we dan nog over op de linksback? Wijndal? Aké? Van Aanholt? Mauro proberen? :shrug:

Relix

Ik heb niet echt op Malacia gelet, maar als hij dus echt niet genoeg is, dan wordt het een probleem. Want Blind kan ook gewoon niet meer. Wie hebben we dan nog over op de linksback? Wijndal? Aké? Van Aanholt? Mauro proberen? :shrug:
Mauro zou ik echt zeer gaaf vinden, stel je voor dat je aanvallende impulsen dan Mauro/Dumfries, Bergwijn, Memphis en Gakpo zijn, Met Luuk en Malen op de bank. Is toch n gave gedachte.

Kruspe

Administrator
Administrator
Het is allemaal niet goed genoeg. Mauro kan overigens nog niet.

Zal wel gaan tussen Malacia, Wijndal en Blind. De eerste twee zijn niet zo tergend traag als de laatste, maar zijn gewoon niet goed genoeg voor Oranje. Leuke eredivisiespelers. Blind heeft in ieder geval nog echt een goede pass en ervaring. Ongelooflijk dat die positie zo karig is bezet dat ik ga pleiten voor Blind...

Relix

Misschien n rare suggestie maar ik zou Gakpo best op links LVV kunnen voorstellen, zoals ook promes wel eens onder koeman op RVV stond.

CNG MrKrateos

Trainer Coach

Zal wel gaan tussen Malacia, Wijndal en Blind. De eerste twee zijn niet zo tergend traag als de laatste, maar zijn gewoon niet goed genoeg voor Oranje. Leuke eredivisiespelers. Blind heeft in ieder geval nog echt een goede pass en ervaring. Ongelooflijk dat die positie zo karig is bezet dat ik ga pleiten voor Blind...
Met Blind weet je precies wat je in huis haalt. Die andere 2 zijn wat dat betreft veel wisselvalliger. Ik snap best dat je als coach dan voor optie 1 gaat. Aké is wel heel snel, dus die kan wat compenseren wellicht.

(Overigens is Blind helemaal niet zo consistent, maar wel stabieler dan die andere lui. Laatste jaren heeft hij altijd wel een maand gehad waarin hij helemaal geen pepernoot raakte. )

Nep Scout

Aanvoerder
En Kuyt in 2014.
De Mauro van het Nederlands Elftal.

Hoezo kan Mauro nog niet? Omdat hij niet goed genoeg is, of omdat hij nog niet speelgerechtigd is? Hij heeft zijn paspoort al binnen toch?

CNG MrKrateos

Trainer Coach
De Mauro van het Nederlands Elftal.

Hoezo kan Mauro nog niet? Omdat hij niet goed genoeg is, of omdat hij nog niet speelgerechtigd is? Hij heeft zijn paspoort al binnen toch?
Volgens mij is hij bezig met het proces, maar is het nog neit afgerond. Laatst las ik dat hij een toets moest afleggen. Doorgaands gaan dit soort dingen natuurlijk niet zo snel, dus wellicht kan hij het sws niet halen.

Ik heb echter geen idee hoe snel dit soort dingen gaat, en ook niet of hij serieus overweegt om voor Oranje te spelen. Volgens mij wil hij dat alleen als Brazilië hem niet gaat oproepen.

Bovenaan Onderaan