Nederlands Elftal

Wat verder vreemd is, is dat jongens als Botman en Bakker die boven in de lijst meedraaien in twee grote competities, geen uitnodiging krijgen maar Blind, Malacia en Wijndal wel of een Ake die nooit speelt. Of met alle respect nu Teze. En dan zie ik Clasie geselecteerd worden terwijl Gravenberch naar Jong Oranje moet. En waarom geen Rosario bijv die gewoon zijn mannetje staat bij Nice? Krijgen we straks ook al BMI er bij als die 2 goede wedstrijden speelt bij AZ? En Kluivert doet het uitstekend bij Nice maar Noal Lang die alleen maar problemen veroorzaakt wordt er wel bij gehaald.
 
Vreemd dat Bizot er niet bij zit, doet het hartstikke goed in Frankrijk bij Brest. Die had ik zeker geselecteerd in plaats van Drommel.
Merk je vaak bij NL elftal. Uit het oog is direct uit het hart.

Ook zie dat de coaches, ergens logisch en irritant, een duidelijke voorkeur hebben voor spelers waar ze ooit eerder mee hebben gewerkt.
 
Gravenberch speelde wel slecht natuurlijk. Ook speelt denk ik mee dat de kans bestaat dat hij rond het WK misschien wel bij een grote club in europa op de bank zit. Bergwijn snap ik al helemaal niet.
Bergwijn is multifunctioneel en een speler met kwaliteiten. Speelt nu niet veel bij Spurs, maar zal ongetwijfeld wel weer een transfer maken. Was daarnaast de held van de Noorwegen wedstrijd. Is gewoon een van de betere aanvallers.
 
Wat verder vreemd is, is dat jongens als Botman en Bakker die boven in de lijst meedraaien in twee grote competities, geen uitnodiging krijgen maar Blind, Malacia en Wijndal wel of een Ake die nooit speelt. Of met alle respect nu Teze. En dan zie ik Clasie geselecteerd worden terwijl Gravenberch naar Jong Oranje moet. En waarom geen Rosario bijv die gewoon zijn mannetje staat bij Nice? Krijgen we straks ook al BMI er bij als die 2 goede wedstrijden speelt bij AZ? En Kluivert doet het uitstekend bij Nice maar Noal Lang die alleen maar problemen veroorzaakt wordt er wel bij gehaald.
Botman: een klassieke en uitstekende sloper die matig is aan de bal, en daar houdt LVG niet van. Die wil ook met opbouwende CVs spelen.
Bakker: apart wel ja, hoewel ik hem bij Jong zelden vond uitblinken is hij bij Leverkusen hard aan het groeien. Heeft ook ervaring in zowel 443 als 532 opstellingen.
Rosario: mag van mij wel ipv. Clasie, maar een heel bijzondere speler is hij niet. Zou sowieso niet in de basis staan.
Gravenberch: matig seizoen tot enkele weken terug, dus die snap ik wel.
Kluivert: Mwah, geen slecht seizoen, maar veel te laag rendement.
 
Botman: een klassieke en uitstekende sloper die matig is aan de bal, en daar houdt LVG niet van. Die wil ook met opbouwende CVs spelen.
Bakker: apart wel ja, hoewel ik hem bij Jong zelden vond uitblinken is hij bij Leverkusen hard aan het groeien. Heeft ook ervaring in zowel 443 als 532 opstellingen.
Rosario: mag van mij wel ipv. Clasie, maar een heel bijzondere speler is hij niet. Zou sowieso niet in de basis staan.
Gravenberch: matig seizoen tot enkele weken terug, dus die snap ik wel.
Kluivert: Mwah, geen slecht seizoen, maar veel te laag rendement.
Dit waren de namen die ik noemde tegenover diegene die geselecteerd zijn. Als je Clasie selecteert dan ben je niet geloofwaardig. Als Blind in deze vorm wel maar een Bakker niet, ben je dat evenmin. Dat geldt ook voor het selecteren van Aké. En heeft Bergwijn wel zo’n goed seizoen dan? En zit Noa Lang tegenwoordig niet op de bank bij Brugge?
Als Louis echt wilde experimenteren, dan had hij juist die wat nieuwere namen zoals Bakker, Botman, Kluivert en ook Rosario een kans moeten geven. Een bondscoach moet selecteren obv de vorm en fitheid (fysiek en mentaal) plus waar de spelers spelen en hoeveel tegenstand ze krijgen wekelijks. Ik ben een Louis fan maar hij wordt duidelijk oud.
 
Een bondscoach moet selecteren obv de vorm en fitheid (fysiek en mentaal) plus waar de spelers spelen en hoeveel tegenstand ze krijgen wekelijks. Ik ben een Louis fan maar hij wordt duidelijk oud.
Hierdoor ben ik benieuwd wat de selectie zou zijn die een buitenlandse coach voor het nederlands elftal zou samen stellen. Denk dat je dan idd meer van de namen noemt die jij noemt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan