Nederlands Elftal

Michel Bakker niet opgeroepen. Hij is de vaste linksback bij Leverkusen, Frimpong dus de vaste rechtsback. Ik snap niet dat Aké die bijna nooit speelt bij City er wel bij is maar Bakker niet eens in de voorselectie ziet. Drommel zit er bij omdat er niets anders is, Cillissen is namelijk geblesseerd. Clasie pffff
Die vind ik ook wel bijzonder ja, hoewel Bakker bij Jong Oranje nog niet heeft laten zien wat hij bij Leverkusen wel doet. Zal er vast vanzelf bij komen. Frimpong is wel een hele goede, vooral aanvallend. Met hem en Dumfries zit Oranje op rechtsback wel goed.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Frimpong is wel gewoon geboren in NL en woonde er tot zijn 7e.
Klopt, maar spreekt nauwelijks Nederlands.
Die vind ik ook wel bijzonder ja, hoewel Bakker bij Jong Oranje nog niet heeft laten zien wat hij bij Leverkusen wel doet. Zal er vast vanzelf bij komen. Frimpong is wel een hele goede, vooral aanvallend. Met hem en Dumfries zit Oranje op rechtsback wel goed.
Ik vind die Bakker niet veel.
Laat Gakpo alsjeblieft thuis voor die oefenpotjes.
Prima idee. Hij kan zich ook afmelden, maar dat gebeurt niet vaak.
 
Danjuma speelt toch wel erg lekker. Het zal een zware klus voor Cody worden om een basisplaats in Oranje te bemachtigen, vooralsnog moet ik Cody echt op nr 2 zetten.

Wat prima is, overigens. Laat er maar lekker veel keuze zijn. Danjuma is ook een buitengewoon sympathieke jongen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Danjuma speelt toch wel erg lekker. Het zal een zware klus voor Cody worden om een basisplaats in Oranje te bemachtigen, vooralsnog moet ik Cody echt op nr 2 zetten.

Wat prima is, overigens. Laat er maar lekker veel keuze zijn. Danjuma is ook een buitengewoon sympathieke jongen.
Komt door de goede opleiding die die heeft gehad😄
 
  • Forza PSV
Reactions: Bas
Danjuma speelt toch wel erg lekker. Het zal een zware klus voor Cody worden om een basisplaats in Oranje te bemachtigen, vooralsnog moet ik Cody echt op nr 2 zetten.

Wat prima is, overigens. Laat er maar lekker veel keuze zijn. Danjuma is ook een buitengewoon sympathieke jongen.
Die keren dat ik hem zag spelen, vond ik het niet veel bijzonders. Krijg er meer een Vinicius gevoel bij. Gisteren overigens niet gezien.
 
Die keren dat ik hem zag spelen, vond ik het niet veel bijzonders. Krijg er meer een Vinicius gevoel bij. Gisteren overigens niet gezien.
Ik heb hem anders meermaals zien spelen en geweldige dingen zien doen. Tegen United, Real, Atalanta. Hij werd gisteren verkeerd gebruikt. Ze laten hem daar regelmatig als spits spelen. Dan krijg je een Gakpo verhaal. Beiden zijn veel beter op links.
 
Kan Flekken zijn debuut gaan maken. By far de beste van die 3, nu de beste twee (Cillessen en Bijlow) er beiden niet zijn. Dat Drommel erbij zit is pure armoede, maar ja, je moet er 3 selecteren...

Leuk voor Teze. Hopelijk begrijpt LVG wel dat hij een cv is.
Aangezien Hateboer en Dumfries erbij zitten... en De Vrij niet, denk ik dat hij wel voor CV erbij zit.
 
Het hele seizoen goed gespeeld als CV.
Wilde echt naar de buitenkant maar dat werd niks.
Nu toch weer wat wedstrijden als CV gespeeld en dat doet hij het niet onverdienstelijk. Terecht om die jongen een kans te geven.

Drommel speelde erg goed zondag maar het zal wel een gebrek aan beter verhaal zijn.
 
Vreemd dat Bizot er niet bij zit, doet het hartstikke goed in Frankrijk bij Brest. Die had ik zeker geselecteerd in plaats van Drommel.
 
Vreemd dat Bizot er niet bij zit, doet het hartstikke goed in Frankrijk bij Brest. Die had ik zeker geselecteerd in plaats van Drommel.
Ik vond Bizot ook niet veel in zijn AZ tijd. Dat gezegd hebbende: van Drommel wordt Oranje ook niet beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan