Nederlands Elftal

Eén van de slechtste invalbeurten aller tijden: Teun Koopmeiners.

En hoe is het mogelijk dat Ajax zo goed is?
Klaassen, Blind, Gravenbergh: het is toch niks?

Omdat Ajax het goede spel niet heeft te danken aan die 3 spelers. Gravenberch is al een tijd onzichtbaar, Klaassen speelt amper en Blind tjah. De een vind hem onderschat, de ander overschat. Hem als linksback heb ik nooit begrepen.
 
Omdat Ajax het goede spel niet heeft te danken aan die 3 spelers. Gravenberch is al een tijd onzichtbaar, Klaassen speelt amper en Blind tjah. De een vind hem onderschat, de ander overschat. Hem als linksback heb ik nooit begrepen.
Precies! Bij Ajax is het belangrijk dat Tadic, Antony, Martinez, Haller, Alvarez en tegenwoordig ook Berghuis spelen. Gravenberch en Klaassen draaien mee met de rest en Blind profiteert van het harde werken van mensen naast en voor zich, volgens Ten Hag de “restverdedging” die Blind moet helpen en dat dat bij Oranje niet echt gebeurt.
 
En is die Bijlow nou zo’n top keeper? Wat een lachertje bij beide goals. Ik zou zeggen zet gewoon Cillissen in het doel.
 
En is die Bijlow nou zo’n top keeper? Wat een lachertje bij beide goals. Ik zou zeggen zet gewoon Cillissen in het doel.
Allebei een rotkop, maar het is treurig gesteld met het Nederlands elftal, zoveel is duidelijk. Geen goede keepers, een paar overschatte 'wereld'-verdedigers en middenvelders, en een hoop aanvallers die stuk voor stuk net tekort komen voor de echte top en slechts 1 op de 5 kansen verzilveren oid.
 
Los van de fouten, als Dumfries die bal na die goede steekpass van Bergwijn teruglegt op de vrijlopende Klaassen, wordt het gewoon 0-3 en is het ook gewoon klaar.
 
Allebei een rotkop, maar het is treurig gesteld met het Nederlands elftal, zoveel is duidelijk. Geen goede keepers, een paar overschatte 'wereld'-verdedigers en middenvelders, en een hoop aanvallers die stuk voor stuk net tekort komen voor de echte top en slechts 1 op de 5 kansen verzilveren oid.
En het erge, steeds als er een talentje doorbreekt, valt het na een tijdje toch weer tegen. We hebben al te lang geen nieuwe Robben of Sneijder. Dat is even wennen, want het was jaren de ene goede generatie na de andere.
 
Louis wist kennelijk niet dat spelers als Lang of Koopmeiners gewoon te kort komen, ook tegen Montenegro… En hij blijft Blind maar opstellen omdat ie het bij Ajax goed doet. Heeft ie nou echt niet gekeken hoe Ten Hag het om Blind heen organiseert zodat hij lekker zijn ding kan doen? Bij Oranje gaan die jongens het niet doen voor Blind, die status heeft ie daar niet. En als van Gaal denkt dat hij 15 gelijkwaardige spelers heeft, dan is hij aan het dementeren en kan die maar beter naar zijn paradijsje Portugal gaan. Ooit heeft hij Oranje eigenhandig het WK ontnomen toen hij uit tegen Portugal na 0-2 voor te hebben gestaan, als je een gek door te gaan met de aanval: hij wilde de 0-3 maken. Het werd 2-2. En de wedstrijd hierna verloor hij…
Maar goed, wie weet gaan ze heel scherp tegen de Noren zijn en gaan ze alsnog naar Qatar.
 
Omdat Ajax het goede spel niet heeft te danken aan die 3 spelers. Gravenberch is al een tijd onzichtbaar, Klaassen speelt amper en Blind tjah. De een vind hem onderschat, de ander overschat. Hem als linksback heb ik nooit begrepen.
Dan is het met 8 man en 3 aanhangsels toch knap dat ze zo makkelijk Dortmund cs verslaan.

Het wordt trouwens een makkie tegen Noorwegen.
-Die Noren hebben meer energie verbruikt tegen Letland, die Nederlanders waren totaal niet moe, maar dan ook totaal niet.
-Haaland doet niet mee.
-Goede grasmat in de Kuip, scheelt ook wel.
-Die Noren moeten winnen en dat spel spelen ze nooit tegen een -op papier- betere tegenstander.
Ik zeg: 4-0.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het raar dat depay hier zo wordt afgefikt! Als er 1 wel presteert in oranje is hij het wel. Het is geen wereldspits nee. Maar hij gaat in goals toch hard vooruit en voorbij veel Nederlandse voetbal legendes. Zelfs topscorer van de hele kwalificatie! Nee dat volg ik niet
huh, waar is hij gisteravond afgefikt in dit topic???
 
En zo ging met 10e... Oranje wint wel met 2 goals verschil :rolleyes:
Maar geen reden tot paniek, een Noorwegen kom op daar win je echt wel van thuis zonder enige problemen
 
Blind is op deze manier dramatisch en Oranje-onwaardig. Gewoon niet meer opstellen.

Dat hij voor Ajax een fantastische voetballer is die in dat systeem ook perfect in zijn kracht wordt gebruikt, is een discussie die ik hier vaak heb geprobeerd te voeren maar één die je op een PSV forum niet gaat winnen. En da's prima.

Gravenberch komt bij Oranje ook nog niet uit de verf. Is bij Ajax ook al een paar weken in mindere vorm, maar hij gaat er zeker komen. Ajax is nu al zo afhankelijk van hem. Moet op het middenveld echt alles bij ons doen qua opbouw, creativiteit en het creëren van een "man meer". Negentien jaar - kwestie van tijd voordat hij een vaste waarde bij Oranje is, maar het aankomende WK komt nog te vroeg.

Klaassen heb ik altijd al een beperkte voetballer gevonden. Normaal gesproken geen Oranje-materiaal, hooguit als invaller. Kan van waarde zijn, maar het is allemaal te weinig voor het echte topniveau.

Verder blijft het me fascineren dat clubvoorkeuren een enorme rol kunnen spelen in het beoordelen van spelers bij Oranje. Dat is ook waarom ik me hier beperk tot het "afbranden" van "onze" spelers, want het verleden heeft al vaak genoeg uitgewezen dat een Ajacied met kritiek op een speler die ook maar een blauwe maandag bij PSV heeft gespeeld op sommigen kan werken als een rode lap op een stier ;)
 
En zo ging met 10e... Oranje wint wel met 2 goals verschil :rolleyes:
Maar geen reden tot paniek, een Noorwegen kom op daar win je echt wel van thuis zonder enige problemen
De laatste keer dat Nederland een thuiswedstrijd verloor tegen Noorwegen was 6 juni 1951.
En dat was ook nog een vriendschappelijke wedstrijd.
Dus de Noren kunnen geschiedenis schrijven a.s. dinsdag. :cautious:
 
Blind is op deze manier dramatisch en Oranje-onwaardig. Gewoon niet meer opstellen.

Dat hij voor Ajax een fantastische voetballer is die in dat systeem ook perfect in zijn kracht wordt gebruikt, is een discussie die ik hier vaak heb geprobeerd te voeren maar één die je op een PSV forum niet gaat winnen. En da's prima.

Gravenberch komt bij Oranje ook nog niet uit de verf. Is bij Ajax ook al een paar weken in mindere vorm, maar hij gaat er zeker komen. Ajax is nu al zo afhankelijk van hem. Moet op het middenveld echt alles bij ons doen qua opbouw, creativiteit en het creëren van een "man meer". Negentien jaar - kwestie van tijd voordat hij een vaste waarde bij Oranje is, maar het aankomende WK komt nog te vroeg.

Klaassen heb ik altijd al een beperkte voetballer gevonden. Normaal gesproken geen Oranje-materiaal, hooguit als invaller. Kan van waarde zijn, maar het is allemaal te weinig voor het echte topniveau.

Verder blijft het me fascineren dat clubvoorkeuren een enorme rol kunnen spelen in het beoordelen van spelers bij Oranje. Dat is ook waarom ik me hier beperk tot het "afbranden" van "onze" spelers, want het verleden heeft al vaak genoeg uitgewezen dat een Ajacied met kritiek op een speler die ook maar een blauwe maandag bij PSV heeft gespeeld op sommigen kan werken als een rode lap op een stier ;)

Dat komt omdat het voornamelijk de Ajacieden zijn die slecht spelen bij Oranje. ;P:maniac:
 
Ja als ik de lotto win schrijf ik ook geschiedenis, de rijkste persoon in de familie, alleen de kans is minimaal tot 0%
 
Terug
Bovenaan Onderaan