Nederlands Elftal

Die Montenegrijn leunde wel heel erg op Blind, dan kun je niet meer springen.
Maar zo ver mag je het niet laten komen natuurlijk.
 
De leeuw staat behoorlijk in zijn hemd...
ohtlso1620400676184.jpg


:oops:
 
Om dan dinsdag verliezen van Noorwegen in een lege Kuip en dan uitgeschakeld te zijn als derde.

Ik zie het wel gebeuren.
 
Om dan dinsdag verliezen van Noorwegen in een lege Kuip en dan uitgeschakeld te zijn als derde.

Ik zie het wel gebeuren.
Nah Noorwegen zonder Haaland..
. Zie ik niet gebeuren en Noorwegen moet winnen, dus zullen niet achteruit gaan hangen.
 
Nah Noorwegen zonder Haaland..
. Zie ik niet gebeuren en Noorwegen moet winnen, dus zullen niet achteruit gaan hangen.
Ik wel. Dit is zo’n verhaal dat ineens verkeerd kan vallen. Ook door vertrouwen of het gebrek eraan. Bijzonder slechte en slecht getimede sof.
 
What the fuck, ik ben wat anders gaan na de 2-0. Krijg je dit...,
 
Nah Noorwegen zonder Haaland..
. Zie ik niet gebeuren en Noorwegen moet winnen, dus zullen niet achteruit gaan hangen.
En als Noorwegen wel wint wordt Nederland waarschijnlijk 3e en zijn ze uitgeschakeld.
Dan wordt Nederland ook door Turkije ingehaald.
 
Totale schande dat je de laatste 10 minuten een zekere WK spot weggeeft. Echt dramatisch. Sowieso een dieptepunt als Blind iedere keer op linksback speelt. Zo ontzettend slecht in alles. Dan vallen Gravenberch en Koopmeiners in alsof ze de opdracht hebben gekregen om de wedstrijd weg te geven. Ongekend slecht.

Sprakeloos eigenlijk. Ik zie het nog ontzettend misgaan tegen Noorwegen in een vreselijke leeg stadion.
 
Terug
Bovenaan Onderaan