Nederlands Elftal

Mikasa

Internationale Legende
Hoog tijd dat Cody de vaste linksbuiten wordt. Malen in de spits, Bergwijn rechtsbuiten.

Ik hoor u denken: geen Memphis? U leest het goed. Vooruit - laat de spits positie nog even open en laat hem vol concurreren met Malen, want Cody is lang genoeg onder de radar gebleven en imo simpelweg een betere linksbuiten dan Memphis!

Wat een luxe, al die PSV-aanvallers😌
Serieus? Malen boven Memphis? Die bewijst zich aan de lopende band de laatste jaren. Sla anders even een Spaanse krant open.

Ozymandias

Routinier
Serieus? Malen boven Memphis? Die bewijst zich aan de lopende band de laatste jaren. Sla anders even een Spaanse krant open.
Obv potentie serieus. Ja, Memphis speelt nu bij Barca, maar we weten allemaal dat dat komt door een trainer die een zwak voor hem heeft. En het feit dat Barca praktisch nagenoeg failliet is maakt dergelijke minder “sexy” transfers ook veel beter te verkopen richting de achterban. Een Barca in normale doen komt niet bij dit soort aanvallers uit.

Dat Memphis zich bij Oranje zo ruimschoots heeft bewezen daar ben ik het niet mee eens. Zijn statistieken zijn goed, maar dat zijn die van waardeloze spitsen zoals Weghorst en Haller ook (niet dat ik Memphis met die twee prutsers wil vergelijken, ik wil alleen maar benadrukken dat het niet alles hoeft te zeggen).

Memphis heb ik in Oranje tijdens de cruciale potten toch vooral zien choken. Giga veel balverlies, domme keuzes, weinig noemenswaardige momenten.

En hij heeft inmiddels zó veel kansen gehad om zijn status in Oranje waar te maken, dat ik het helemaal niet erg zou vinden als Malen hem vervangt met het oog op de toekomst. Ervan uitgaande dat hij zich ontwikkelt bij Dortmund en niet op de bank belandt, uiteraard.

Mikasa

Internationale Legende
Obv potentie serieus. Ja, Memphis speelt nu bij Barca, maar we weten allemaal dat dat komt door een trainer die een zwak voor hem heeft. En het feit dat Barca praktisch nagenoeg failliet is maakt dergelijke minder “sexy” transfers ook veel beter te verkopen richting de achterban. Een Barca in normale doen komt niet bij dit soort aanvallers uit.

Dat Memphis zich bij Oranje zo ruimschoots heeft bewezen daar ben ik het niet mee eens. Zijn statistieken zijn goed, maar dat zijn die van waardeloze spitsen zoals Weghorst en Haller ook (niet dat ik Memphis met die twee prutsers wil vergelijken, ik wil alleen maar benadrukken dat het niet alles hoeft te zeggen).

Memphis heb ik in Oranje tijdens de cruciale potten toch vooral zien choken. Giga veel balverlies, domme keuzes, weinig noemenswaardige momenten.

En hij heeft inmiddels zó veel kansen gehad om zijn status in Oranje waar te maken, dat ik het helemaal niet erg zou vinden als Malen hem vervangt met het oog op de toekomst. Ervan uitgaande dat hij zich ontwikkelt bij Dortmund en niet op de bank belandt, uiteraard.
Voor een spits zijn statistieken wel erg belangrijk. Zonder Memphis (en Wijnaldum) zou Oranje bijzonder weinig wedstrijden gewonnen hebben de afgelopen jaren. Wel eens dat hij op het EK wat tegenviel, maar laatst bij Barca was hij gewoon top, hoor.

Ozymandias

Routinier
Voor een spits zijn statistieken wel erg belangrijk. Zonder Memphis (en Wijnaldum) zou Oranje bijzonder weinig wedstrijden gewonnen hebben de afgelopen jaren. Wel eens dat hij op het EK wat tegenviel, maar laatst bij Barca was hij gewoon top, hoor.
Ok, ik geloof je. Cody-Memphis-Bergwijn/Malen dan maar.

(Wat ik vooral duidelijk wilde maken is dat ik hoop dat Cody de onomstreden linksbuiten wordt🤤)

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Tot nu toe speelt Stevie bijna alles! Had ook zeker verwacht dat hij erbij zou zitten.
Denzel daarentegen niet. Hij bleef gister 90 minuten op de bank. Natuurlijk moet hij nog wennen enz maar je ziet wel vaker dat een goedkope speler niet meteen het vertrouwen krijgt bij zijn nieuwe club. Maar Denzel kennende zal die zich er gewoon in het elftal knokken.

-040-

Assistent Bondscoach
Denzel daarentegen niet. Hij bleef gister 90 minuten op de bank. Natuurlijk moet hij nog wennen enz maar je ziet wel vaker dat een goedkope speler niet meteen het vertrouwen krijgt bij zijn nieuwe club. Maar Denzel kennende zal die zich er gewoon in het elftal knokken.
Die goedkope speler is tot nu toe de op één na duurste aankoop van Inter.

IPF

Die goedkope speler is tot nu toe de op één na duurste aankoop van Inter.
Je weet toch wat ik bedoel met duur of goedkoop? Inter zelf kocht Lukaku destijds voor 80 miljoen. Nou die zet je vanaf het eerste minuut er gewoon in, fit of niet.. Denzel komt nu weliswaar bij een Inter waarvan de voorzitter weg is gelopen en ze geen betere spelers kunnen kopen waardoor hij op een na de duurste is, maar dat betekent niet dat je daar ook een hoog aanzien geniet. Het is namelijk nog altijd een grote club met hoge verwachtingen. Hadden ze hem voor 30 miljoen binnen gehaald, dan stond hij gister gewoon basis.

IPF

Pfff, beetje achteloos met feiten strooien terwijl wij gewoon ongefundeerd willen zeiken zoals Nederlanders dat doen, of t nu t weer of de voetbal is.
Beste Jauf, het was niet de bedoeling om te zeiken en al helemaal niet om “ achteloos met feiten te strooien…” Ik probeerde alleen aan te geven hoe de grote clubs doorgaans omgaan met hun aankopen. Over feiten gesproken…

Der Jaufe

Internationale Legende
Beste Jauf, het was niet de bedoeling om te zeiken en al helemaal niet om “ achteloos met feiten te strooien…” Ik probeerde alleen aan te geven hoe de grote clubs doorgaans omgaan met hun aankopen. Over feiten gesproken…
Zal volgende keer de smiley toevoegen :rolleyes:

• Hahaha!
Reactions: IPF

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Los van wat ze betaald hebben zou ik Dumfel gewoon altijd basis zetten aldaar en in oranje.

• Leuk
Reactions: IPF

Weltmeister

Bondscoach
3 interlands in 1 week en waarschijnlijk veel zo niet alles bepalend of Nederland zich zal plaatsen voor het WK.

woensdag1 september 202120:45NoorwegenNederland
zaterdag4 september 202120:45NederlandMontenegro
dinsdag7 september 202120:45NederlandTurkije

Het is over een paar weken en het doet me eigenlijk vrij weinig.
:unsure: Als Nederland zich niet plaatst vind ik het ook prima. Zijn we meteen af van het zeer beladen en omstreden WK in Qatar. :bye:
Ach ja. 6500 dode werknemers. Slavernij. Je leeft nu in een land dat structureel de cultuursector aan het vermoorden is. Je staat erbij en je kijkt ernaar.

Bovenaan Onderaan