Nederlands Elftal

Spelen ze vanavond?

Zeker. En ik ga Van Gaal een handje helpen. Ik stel een revolutionaire formatie voor die geen een coach ooit heeft bedacht. Blijkbaar krijgen ze op de trainingscursus allemaal mee dat een formatie symmetrisch moet zijn, maar wat als je geen goede rechtsbuiten hebt? Precies. Retro gaat dit probleem voor eens en altijd oplossen. Rechterkant laat je lekker open voor Dumfries om te bestieren.

----Gakpo-----------------Memphis----Malen--------------------------

--------------------------------------Gini---------------------------------

---------------------------Frenkie--------Gravenberch------------------

----Blind---------------------Van Dijk----De Vrij----------Dumfries-----

------------------------------------Bijlow---------------------------------
 
Van Tiggelen en Van Aerle waren absoluut top hoor. Vanenburg en Muhren ook meer dan prima spelers. E.Koeman was de perfecte Vogel-achtige speler in die selectie, maar geen top idd. Overigens kwamen Rijkaard en Koeman daar niet achter wat mij betreft. Ook Wouters was top trouwens, en Van Breukelen helemaal. Kieft niet.
Precies, alleen bij E Koeman kun je je vraagtekens zetten (al had die wel net de EC2 gewonnen), de rest waren toppers
 
Jawel hoor! Ik heb er echt zin in, eigenlijk.
Ik ook wel, maar ben er niet heel gerust op. Uiteinedlijk een win-win wedstrijd in kijn optiek: als Nl wint mooi, als Nl verliest is het ook mooi voor de engnek Van Gaal die zwaar onder druk ligt, en dan wellicht over een week weer bondscoach af is. (zo kijk ik ook internationale wedstrijde van ajax/fey: leuk als ze winnen, maar ook leuk als ze verliezen).
 
Ik ook wel, maar ben er niet heel gerust op. Uiteinedlijk een win-win wedstrijd in kijn optiek: als Nl wint mooi, als Nl verliest is het ook mooi voor de engnek Van Gaal die zwaar onder druk ligt, en dan wellicht over een week weer bondscoach af is. (zo kijk ik ook internationale wedstrijde van ajax/fey: leuk als ze winnen, maar ook leuk als ze verliezen).
Hmm, winnen is mooi, verliezen zorgt dat t ethische dilemma wegvalt. Heb weinig tegen v Gaal.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hmm, winnen is mooi, verliezen zorgt dat t ethische dilemma wegvalt. Heb weinig tegen v Gaal.
Ik vind het een onsymathieke man, sterk narcicistisch, erg overtuigd van zichzelf en altijd zelf alle eer opeisend. Maar dat is mijn persoonlijke mening, want wel een goede coach, dus ik denk dat hij wel succesvol gaat worden (= kwalificatie WK).
 
Opstelling bekend. Fijn dat het 4-3-3 is. En Gakpo in de basis. Kan denk ik wel leven met deze opstelling, al vind ik het van armoede getuigen dat je klaassen moet opstellen
 
Opstelling Noorwegen
Hansen; Pedersen, Strandberg, Hanche-Olsen, Meling; Thorsby, Normann; Ödegaard, Elyounoussi, Hauge; Haaland.

Opstelling Nederland
Bijlow; Timber, De Vrij, Van Dijk, Blind; Klaassen, Wijnaldum, De Jong; Berghuis, Depay, Gakpo.
 
Opstelling Noorwegen
Hansen; Pedersen, Strandberg, Hanche-Olsen, Meling; Thorsby, Normann; Ödegaard, Elyounoussi, Hauge; Haaland.

Opstelling Nederland
Bijlow; Timber, De Vrij, Van Dijk, Blind; Klaassen, Wijnaldum, De Jong; Berghuis, Depay, Gakpo.
Toch wel wat verrassingen, met name Klaassen en Berghuis.

Van Gaal kende 5 Noren die bij Oranje in de basis zouden staan. Haaland zeker. Ødegaard misschien. Maar welke andere 3?
 
Toch wel wat verrassingen, met name Klaassen en Berghuis.

Van Gaal kende 5 Noren die bij Oranje in de basis zouden staan. Haaland zeker. Ødegaard misschien. Maar welke andere 3?

:unsure: Hallvar Thoresen, Ole Gunnar Solskjær, John Alieu Carew :rolleyes: ;)
 
Mooi melodieus volkslied van de Noren, ik versta er alleen niets van en het klinkt een beetje als de Mr Bean intro of een kerst koor.
Als ik het goed zag zong iedereen van Nederland uit volle borst mee, behalve Depay die meer een beetje mompelde.
Qua zang dus een gelijkspel. ;P
 
Mooi melodieus volkslied van de Noren, ik versta er alleen niets van en het klinkt een beetje als de Mr Bean intro of een kerst koor.
Als ik het goed zag zong iedereen van Nederland uit volle borst mee, behalve Depay die meer een beetje mompelde.
Qua zang dus een gelijkspel. ;P
Ik zal ook niet meezingen. Sta niet in de skihut.
 
Mooi melodieus volkslied van de Noren, ik versta er alleen niets van en het klinkt een beetje als de Mr Bean intro of een kerst koor.
Als ik het goed zag zong iedereen van Nederland uit volle borst mee, behalve Depay die meer een beetje mompelde.
Qua zang dus een gelijkspel. ;P
Dat verschrikkelijk saaie Nederlands volkslied waarin wij op onbegrijpelijke wijze de lof zingen van Spanjaarden en Duitsers :FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan