Vorig jaar basis: Dumfries, Teze, Rosario, Gakpo, Malen, Ihattaren (soms) = 6Ik zou dat ook jammer vinden.
Maar ik had dat gevoel niet. Ze halen Drommel, ze halen Propper en Van Ginkel terug, en dan Ramalho en Mwene als buitenlanders.
Prima, denk ik.
Beetje makkelijk om Ihattaran er wel bij te pakken en Teze niet dit seizoen. Die speelt nog bijna evenveel als Mwene. Word nog de vraag of hij basisspeler kan worden.Vorig jaar basis: Dumfries, Teze, Rosario, Gakpo, Malen, Ihattaren (soms) = 6
Nu basis: Drommel, Van Ginkel, Gakpo = 3
Weet ik, was een klein beetje expres. Maar ik had er ook wel een minder Nederlands gevoel bij.Beetje makkelijk om Ihattaran er wel bij te pakken en Teze niet dit seizoen. Die speelt nog bijna evenveel als Mwene. Word nog de vraag of hij basisspeler kan worden.
Denk trouwens dat het sws al te vroeg is om met vorig jaar te vergelijken. Zo hebben Obispo en Pröpper best kans om zich in de basis te spelen.
Dan krijg je: Drommel, Pröpper, Van Ginkel, Gakpo, Teze en Obispo. Zitten we weer op 6(wel optimistisch. Maar opzich is het ook geen gekke gedachten dat er 4 Nederlanders in de basis komen)
Is dit recent of van vroeger?
Directeur die nooit met topvoetbal te maken heeft gehad; ja, als hij de topspelers aan zich voorbij zag gaan op het veld misschien, toen ie nog voor zijn degradatiekandidaatclubje speelde. Ongelooflijk hoe zulke onkunde mag doorkabbelen bij de KNVB.Nico Jan Hoogma rekent het zichzelf aan: de aanstelling van FdB en de daarop volgende blamage. (Hoewel het een stuk erger had gekund met, het viel mij nog mee.)
Pinoknico Jan Hoogma.
Onze, niet van zijn plaats te krijgen, directeur Topvoetbal..
Hedenmiddag heeft Louis gesprokenIs dit recent of van vroeger?![]()
Hoor Valentijntje beledigd zijn: "Zo... Krant he"
Heerlijk hoe van Gaal, onze vriend Valentijn ff kleineertHoor Valentijntje beledigd zijn: "Zo... Krant he"
![]()
![]()
Straks gaat hij zitten huilen bij zijn vrienden van de VI. Nu Louis bij een veiling heeft geboden om maar niet aan tafel bij de heren te gaan zittenHeerlijk hoe van Gaal, onze vriend Valentijn ff kleineert
Hopelijk gebeurt dat nog vaker.
woensdag | 1 september 2021 | 20:45 | Noorwegen | Nederland | ||
zaterdag | 4 september 2021 | 20:45 | Nederland | Montenegro | ||
dinsdag | 7 september 2021 | 20:45 | Nederland | Turkije |