Ongezouten
Assistent Bondscoach
Dit dus.
Niet per se een heel gekke selectie, maar mijn hemel... Til, Koopmeijners, Weghorst. We zijn ver afgeleden.
Dit dus.
Niet per se een heel gekke selectie, maar mijn hemel... Til, Koopmeijners, Weghorst. We zijn ver afgeleden.
Ze gaan niet spelen hoor. Oranje heeft alleen in 1998 een selectie gehad waarvan 15 spelers echt gelijkwaardig waren aan elkaar. Als klein landje kun je nooit 20 gelijkwaardige spelers hebben. In 1988 zaten echt stel nietszeggende spelers op de bank hoor.
Wel veel meer kwaliteit in de basis. Daar komt de huidige selectie nog niet eens bij in de buurt.Ze gaan niet spelen hoor. Oranje heeft alleen in 1998 een selectie gehad waarvan 15 spelers echt gelijkwaardig waren aan elkaar. Als klein landje kun je nooit 20 gelijkwaardige spelers hebben. In 1988 zaten echt stel nietszeggende spelers op de bank hoor.
Dat klopt, maar er zit een groot verschil tussen "wat mindere spelers op de bank" of fucking klunzen als Weghorst, Til en Koopmeijners.Ze gaan niet spelen hoor. Oranje heeft alleen in 1998 een selectie gehad waarvan 15 spelers echt gelijkwaardig waren aan elkaar. Als klein landje kun je nooit 20 gelijkwaardige spelers hebben. In 1988 zaten echt stel nietszeggende spelers op de bank hoor.
Weet ik zo net nog niet. Kijk Gullit en van Basten staat buiten kijf en daarachter kwamen Rijkaard en Koeman. Maar voor de rest had je in de basis ook spelers als met alle respect van Tiggelen, Erwin Koeman, Arnold Müren, Gerald Vandenberg, van Aerle etc.Wel veel meer kwaliteit in de basis. Daar komt de huidige selectie nog niet eens bij in de buurt.
Die zouden zelfs in hun huidige vorm nog worden meegenomen.Weet ik zo net nog niet. Kijk Gullit en van Basten staat buiten kijf en daarachter kwamen Rijkaard en Koeman. Maar voor de rest had je in de basis ook spelers als met alle respect van Tiggelen, Erwin Koeman, Arnold Müren, Gerald Vandenberg, van Aerle etc.
Van Tiggelen en Van Aerle waren absoluut top hoor. Vanenburg en Muhren ook meer dan prima spelers. E.Koeman was de perfecte Vogel-achtige speler in die selectie, maar geen top idd. Overigens kwamen Rijkaard en Koeman daar niet achter wat mij betreft. Ook Wouters was top trouwens, en Van Breukelen helemaal. Kieft niet.Weet ik zo net nog niet. Kijk Gullit en van Basten staat buiten kijf en daarachter kwamen Rijkaard en Koeman. Maar voor de rest had je in de basis ook spelers als met alle respect van Tiggelen, Erwin Koeman, Arnold Müren, Gerald Vandenberg, van Aerle etc.
Weet ik zo net nog niet. Kijk Beckenbauer en Müller staat buiten kijf en daarachter kwamen Breitner en Hoeness. Maar voor de rest had je in de basis ook spelers als met alle respect Bonhof, Wolfgang Overath, Schwarzenbeck, Hölzenbein, Nigbur etc.Weet ik zo net nog niet. Kijk Gullit en van Basten staat buiten kijf en daarachter kwamen Rijkaard en Koeman. Maar voor de rest had je in de basis ook spelers als met alle respect van Tiggelen, Erwin Koeman, Arnold Müren, Gerald Vandenberg, van Aerle etc.
Lijkt me dat het Blijlow gaat worden.Hopelijk krijgt Drommel vertrouwen van Louis en mag die gewoon eerste keeper worden, dat zou wel heel mooi zijn.
Dat denk ik ook.Lijkt me dat het Blijlow gaat worden.
Het zijn er alleen 4 van de 6, maar zowel bij Berghuis als die enge Wouter W. ben ik blij dat ze nooit ons shirt hebben bevuild.5 aanvallers waarvan 4 opgeleid door PSV. Oké Malen kwam later maar we benaderen dit punt voor nu even met een Ajax bril.
Het zijn er alleen 4 van de 6, maar zowel bij Berghuis als die enge Wouter W. ben ik blij dat ze nooit ons shirt hebben bevuild.
Je schreef Berghius verkeerd.Berghui is toch eigen jeugd van Ajax? Ik benader dit punt voor nu even met een Ajax bril.
Dan doe je Wim Koevermans toch echt te kortZe gaan niet spelen hoor. Oranje heeft alleen in 1998 een selectie gehad waarvan 15 spelers echt gelijkwaardig waren aan elkaar. Als klein landje kun je nooit 20 gelijkwaardige spelers hebben. In 1988 zaten echt stel nietszeggende spelers op de bank hoor.