Nederlands Elftal

IPF

Winnaar 'Beste Post' & 'Meeste Voetbalkennis' 2020

Niet per se een heel gekke selectie, maar mijn hemel... Til, Koopmeijners, Weghorst. We zijn ver afgeleden.
Ze gaan niet spelen hoor. Oranje heeft alleen in 1998 een selectie gehad waarvan 15 spelers echt gelijkwaardig waren aan elkaar. Als klein landje kun je nooit 20 gelijkwaardige spelers hebben. In 1988 zaten echt stel nietszeggende spelers op de bank hoor.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Ze gaan niet spelen hoor. Oranje heeft alleen in 1998 een selectie gehad waarvan 15 spelers echt gelijkwaardig waren aan elkaar. Als klein landje kun je nooit 20 gelijkwaardige spelers hebben. In 1988 zaten echt stel nietszeggende spelers op de bank hoor.
Wel veel meer kwaliteit in de basis. Daar komt de huidige selectie nog niet eens bij in de buurt.

Kruspe

Administrator
Administrator
Dat klopt, maar er zit een groot verschil tussen "wat mindere spelers op de bank" of fucking klunzen als Weghorst, Til en Koopmeijners.

IPF

Winnaar 'Beste Post' & 'Meeste Voetbalkennis' 2020
Wel veel meer kwaliteit in de basis. Daar komt de huidige selectie nog niet eens bij in de buurt.
Weet ik zo net nog niet. Kijk Gullit en van Basten staat buiten kijf en daarachter kwamen Rijkaard en Koeman. Maar voor de rest had je in de basis ook spelers als met alle respect van Tiggelen, Erwin Koeman, Arnold Müren, Gerald Vandenberg, van Aerle etc.

Kruspe

Administrator
Administrator
Weet ik zo net nog niet. Kijk Gullit en van Basten staat buiten kijf en daarachter kwamen Rijkaard en Koeman. Maar voor de rest had je in de basis ook spelers als met alle respect van Tiggelen, Erwin Koeman, Arnold Müren, Gerald Vandenberg, van Aerle etc.
Die zouden zelfs in hun huidige vorm nog worden meegenomen.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Van Tiggelen en Van Aerle waren absoluut top hoor. Vanenburg en Muhren ook meer dan prima spelers. E.Koeman was de perfecte Vogel-achtige speler in die selectie, maar geen top idd. Overigens kwamen Rijkaard en Koeman daar niet achter wat mij betreft. Ook Wouters was top trouwens, en Van Breukelen helemaal. Kieft niet.

-040-

Assistent Bondscoach
Weet ik zo net nog niet. Kijk Beckenbauer en Müller staat buiten kijf en daarachter kwamen Breitner en Hoeness. Maar voor de rest had je in de basis ook spelers als met alle respect Bonhof, Wolfgang Overath, Schwarzenbeck, Hölzenbein, Nigbur etc. ;)

Be The Ball

International
Ik heb nog even gekeken of papa Berghuis nog in dienst van PSV(88/89) verantwoordelijk was voor de komst van Steven(19 december 1991). Maar dat blijkt niet zo, dus die valt in welke vorm dan ook af.

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Dan doe je Wim Koevermans toch echt te kort 😄

Ozymandias

Basisspeler
Hoog tijd dat Cody de vaste linksbuiten wordt. Malen in de spits, Bergwijn rechtsbuiten.

Ik hoor u denken: geen Memphis? U leest het goed. Vooruit - laat de spits positie nog even open en laat hem vol concurreren met Malen, want Cody is lang genoeg onder de radar gebleven en imo simpelweg een betere linksbuiten dan Memphis!

Wat een luxe, al die PSV-aanvallers😌

Bovenaan Onderaan