Nederlands Elftal

Nederland heeft zich rechtstreeks geplaatst en Roemenië niet rechtstreeks en daarom wordt Nederland groepshoofd op het EK en speelt 3 groepswedstrijden in Amsterdam.

link
Is wat anders dan groepshoofd toch?
 
Nederland heeft zich rechtstreeks geplaatst en Roemenië niet rechtstreeks en daarom wordt Nederland groepshoofd op het EK en speelt 3 groepswedstrijden in Amsterdam.

link
Toch zal het goede gevoel overheersen bij het Nederlands elftal.
De manschappen van Koeman zijn er volgend jaar zomer bij op het EK en daarmee heeft de ploeg de belangrijkste doelstelling behaald. De andere doelstelling, groepshoofd worden in Groep C, heeft Oranje niet meer in eigen hand. Duitsland gaat nu aan kop en heeft twee punten meer dan Nederland.

Staat in het wedstrijdverslag van VI (kan even niet linken).

Edit: VI bedoelt groepswinnaar, niet groepshoofd op het EK.
 
Sorry, maar wat was dit dan? Jezus mina zeg. Een bloedsaaie 0-0 tegen de Noord-Ieren. Verschrikkelijk.

Ben die Koeman ook een beetje zat aan het worden. Wederom met twee backs spelen die daar niks te zoeken hebben. Veltmannetje, mijn god zeg. Babel in de spits, verschrikkelijk. Berghuis? Nog liever Stengs of Boadu. Promes deed het redelijk. Middenveld matig. Geen idee hoevaak De Ligt en Van Dijk naar elkaar hebben gepasst. Ik schat tussen de 100 - 110 keer. Tjonge jonge. Op de 0-0 gespeeld, en men speelt ook 0-0 en dat tegen Noord-Ierland. Maar goed, EK is binnen maar zonde dat je geen eerste wordt in de poule.
 
Memphis, Wijnaldum, Bergwijn, Malen. et die erbij en je hebt een heeel nader elftal
Desondanks heeft het Koeman niet echt tegen gezeten. Wat mij betreft een matige coach. Die rechtere kant met Veltman, De Roon en Berghuis is de plank volledig misslaan. Voor hen had hij genoeg alternatieven maar kiest voor behoudend voetbal. Spelers als Stengs, Weghorst en Boadu die in de vorm van hun leven verkeren laat hij op de bank. Babel die eigenlijk de beste aanvaller was, haalt hij er uit maar vd Beek die een apathische wedstrijd speelde, bleef er in staan. Promes deed in de tweede helft alles verkeerd maar mocht ook blijven staan.
Als ik bijv naar een België kijk, hoe makkelijk ze spelen enz. dan denk ik dat NL te optimistisch is over de kansen van Oranje bij het EK.
 
Desondanks heeft het Koeman niet echt tegen gezeten. Wat mij betreft een matige coach. Die rechtere kant met Veltman, De Roon en Berghuis is de plank volledig misslaan. Voor hen had hij genoeg alternatieven maar kiest voor behoudend voetbal. Spelers als Stengs, Weghorst en Boadu die in de vorm van hun leven verkeren laat hij op de bank. Babel die eigenlijk de beste aanvaller was, haalt hij er uit maar vd Beek die een apathische wedstrijd speelde, bleef er in staan. Promes deed in de tweede helft alles verkeerd maar mocht ook blijven staan.
Als ik bijv naar een België kijk, hoe makkelijk ze spelen enz. dan denk ik dat NL te optimistisch is over de kansen van Oranje bij het EK.

Dat hij Hegworst op de bank laat vind ik alleen maar prima, maar voor de rest eens. En dan die Low gisteren met z'n 'Nederland is topfavoriet voor het EK'; pff, schei toch uit met die valse bescheidenheid, past niet bij Duitsland. Duitsland heeft na hetzelfde aantal wedstrijden gewoon meer punten en een beter doelsaldo, en een bredere selectie tot zijn beschikking, maar Low doet net of hij het met een stel koekenbakkers moet stellen en Nederland alleen maar toppers heeft ofzo. F. de Jong werd dan als lichtpuntje beschouwd op VP, want bijna al zijn passjes kwamen aan. Nou, geweldig hoor. Heb hem toch ook een paar keer flink zien schutteren. ben geen fan van de speler, maar ik vond Propper stukken beter op het middenveld; die draaide vrijwel alleen maar open richting de aanval en probeerde altijd iets op te zetten. Dat dat gepaard kan gaan met balverlies neem ik dan wel op de koop toe, maar dat zie ik toch echt liever dan dat er op safe gespeeld wordt maar dat de bal in de ploeg blijft (wat F. de Jong doet). Bloedeloos gedoe.
 
Voetbal kan zo saai zijn... Ik lees liever een telefoonboek.

Bestaan die eigenlijk nog?
25 jaar geleden had ik je aan een baan kunnen helpen. Ik werkte bij een bedrijf dat de advertenties in het telefoonboek verkocht en dat ding maakte. Er was een aparte afdeling met proeflezers. Het hele jaar lazen die het telefoonboek op zoek naar foutjes.
 
25 jaar geleden had ik je aan een baan kunnen helpen. Ik werkte bij een bedrijf dat de advertenties in het telefoonboek verkocht en dat ding maakte. Er was een aparte afdeling met proeflezers. Het hele jaar lazen die het telefoonboek op zoek naar foutjes.
Advertenties in t telefoonboek?? ben je niet in de war met de Gouden Gids?
 
Advertenties in t telefoonboek?? ben je niet in de war met de Gouden Gids?
Nee, dat was de concurent. Denk aan dingen als een opvallende streep om de listing of extra tekst, een website vermelding enzovoort. Pak er eens een oude bij en begin met lezen :grin:
 
Veltkneus drama, nooit meer oproepen. Vd beek vond ik goed, had langer moeten spelen en Babel man man man. Drama.
 
:rolleyes:
Heb de wedstrijd helaas niet gezien en tuulk NL nu blij dat Oranje door is. Ik ook. Maar toch verbaasd dat het maar 0-0 is gebleven met een superteam als Oranje, lees je immers in alle kranten. Had een 0-tig veracht. Vroeg me dus af, waarom?
OK Ierland speelde thuis, altijd al een licht voordeel. Maar toch.
Nu vind/vond ik de wedstrijden van Ierland altijd de moeite waard om te zien. Met heel hun ziel en zaligheidstorten ze zich in het spel.
In wat repeated flarden zag ik wel dat Oranje vaak slordig was in hun doel pogingen. sommigen zelfs meer flink over het net.... of naast.
Nu las ik dat de Ierse trainer t heel cruciaal vond Frenkie de Jong aan banden te leggen. Hij dartelde idd wel over het veld. Ene superlatief na de andere lees/las je over hem. Kortom de druk bij Oranje weghalen.
Zou het dat zijn??
Vond t jammer dat de 2 nieuwe AZ rs niet even mochten invallen. Wat zullen die gepopeld hebben, . gehunkerd mss wel, om mee te mogen doen. :CHEER:
 
25 jaar geleden had ik je aan een baan kunnen helpen. Ik werkte bij een bedrijf dat de advertenties in het telefoonboek verkocht en dat ding maakte. Er was een aparte afdeling met proeflezers. Het hele jaar lazen die het telefoonboek op zoek naar foutjes.

Wow... Dat moet wel mijn droombaan zijn.

Moesten ze ook samenvattingen van het telefoonboek maken?
 
Veltkneus drama, nooit meer oproepen. Vd beek vond ik goed, had langer moeten spelen en Babel man man man. Drama.

Zo zie je maar weer dat meningen kunnen verschillen... Babel is absoluut geen 9, maar als kapstok en balletje vasthouden vond ik hem redelijk goed. Verzette ook veel werk. Donny daarentegen, daar heb ik me echt gaan geërgerd.
 
Veltkneus drama, nooit meer oproepen. Vd beek vond ik goed, had langer moeten spelen en Babel man man man. Drama.
Vd Beek goed?? De meest apathische en onzichtbare speler op het veld was vd Beek... En Babel was de enige aanvaller die de bal vasthield en dreiging had.
 
:rolleyes:
Heb de wedstrijd helaas niet gezien en tuulk NL nu blij dat Oranje door is. Ik ook. Maar toch verbaasd dat het maar 0-0 is gebleven met een superteam als Oranje, lees je immers in alle kranten. Had een 0-tig veracht. Vroeg me dus af, waarom?
OK Ierland speelde thuis, altijd al een licht voordeel. Maar toch.
Nu vind/vond ik de wedstrijden van Ierland altijd de moeite waard om te zien. Met heel hun ziel en zaligheidstorten ze zich in het spel.
In wat repeated flarden zag ik wel dat Oranje vaak slordig was in hun doel pogingen. sommigen zelfs meer flink over het net.... of naast.
Nu las ik dat de Ierse trainer t heel cruciaal vond Frenkie de Jong aan banden te leggen. Hij dartelde idd wel over het veld. Ene superlatief na de andere lees/las je over hem. Kortom de druk bij Oranje weghalen.
Zou het dat zijn??
Vond t jammer dat de 2 nieuwe AZ rs niet even mochten invallen. Wat zullen die gepopeld hebben, . gehunkerd mss wel, om mee te mogen doen. :CHEER:

Let wel het is Noord-Ierland. Dat is wat anders dan Ierland. :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan