Nederlands Elftal

Vind dit een hele interessante opstelling. Mooi middenveld, dynamische backs en veel techniek op de vleugels. Hoop alleen niet dat de basisplek van Luuk gaat zorgen voor veel lange ballen, maar dat kan ik me met de overige spelers in de basis eigenlijk niet voorstellen.

Ja, Luuk is eigenlijk een typische keuze, met veel voetbal over de grond.
 
Je ziet wel dat Cillessen bij Barça heeft gekeept. Spelhervattingen zijn echt top. En die pass van Frenkie dernet.. :oops:
 
Stengs vind ik trouwens best redelijk spelen. Je ziet dat ie soms nog een beetje onwennig is met sommige ploeggenoten, waarschijnlijk omdat ie nauwelijks met ze heeft gespeeld. Maar spelintelligentie heeft ie zeker, lust voor het oog.
 
Koeman heeft in het eerste kwartier al z'n ongelijk van afgelopen zaterdag aangetoond. Als we tegen NI gewoon hadden gevoetbald, hadden we makkelijk gewonnen. Zo kun je tegen bijna alle tegenstanders spelen, alleen tegen de echte toplanden (Dl, Fra etc) gaat dit niet
 
Koeman heeft in het eerste kwartier al z'n ongelijk van afgelopen zaterdag aangetoond. Als we tegen NI gewoon hadden gevoetbald, hadden we makkelijk gewonnen. Zo kun je tegen bijna alle tegenstanders spelen, alleen tegen de echte toplanden (Dl, Fra etc) gaat dit niet

En misschien ook wel... Er is met Frenkie en Pröpper zo veel dreiging in de omschakeling...
 
Rechtsback is een verademing. Zoveel beter dan die beperkte Veltman of Dumfries die 3x de bal aan moet nemen voordat hij er iets mee kan.
 
Koeman heeft in het eerste kwartier al z'n ongelijk van afgelopen zaterdag aangetoond. Als we tegen NI gewoon hadden gevoetbald, hadden we makkelijk gewonnen. Zo kun je tegen bijna alle tegenstanders spelen, alleen tegen de echte toplanden (Dl, Fra etc) gaat dit niet

Het voetbalt natuurlijk ook wel anders als er niks meer op het spel staat. Maar dit is zeker een aantrekkelijk elftal.
 
Stengs vind ik trouwens best redelijk spelen. Je ziet dat ie soms nog een beetje onwennig is met sommige ploeggenoten, waarschijnlijk omdat ie nauwelijks met ze heeft gespeeld. Maar spelintelligentie heeft ie zeker, lust voor het oog.

Behalve dat Ihattaren nog twee klassen beter is. (-:
 
Duitsland - Noord Ierland tussenstand 1-1.
Noord Ierland kwam zelfs 0-1 voor.

Fluit maar af daar. :D
En Nederland wint de groep.
Als Koeman zaterdag met deze opstelling begonnen was dan was de groepswinst nu al zeker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan