Nederlands Elftal

Jongens, ik heb er weer zin in. Naast dat het - met mijn bloedende PSV hard - een welkome pauze is, ben ik ook altijd hyped voor Oranje. Ik ben benieuwd hoe we gaan spelen, zeker nu er veel afwezigen zijn voorin. Ervan uitgaande dat Memphis het haalt, zou mijn voorkeur zou:
.......

:unsure: Het is een hard gela(ch)g als het hart hard bloedt. :bandage: ;)
 
Als Nederland zich zaterdag of zondag plaatst voor het EK mogen moeten ze op het EK drie groepsduels in Amsterdam spelen.
 
Als Nederland zich zaterdag of zondag plaatst voor het EK mogen moeten ze op het EK drie groepsduels in Amsterdam spelen.

Dat worden dus bizarre wedstrijden en een vroege exit voor Oranje. Alleen Ajax kan daar een fatsoenlijke wedstrijd op de mat leggen. Van Oranje staan vooral een reeks bizarre resultaten in de negatieve zin mij bij uit de Arena, terwijl de Kuip bijna een onneembare vesting is als Oranje er speelt.
 
Dat worden dus bizarre wedstrijden en een vroege exit voor Oranje. Alleen Ajax kan daar een fatsoenlijke wedstrijd op de mat leggen. Van Oranje staan vooral een reeks bizarre resultaten in de negatieve zin mij bij uit de Arena, terwijl de Kuip bijna een onneembare vesting is als Oranje er speelt.

Daarbij moet je wel even kijken tegen wat voor landen er gespeeld wordt in de Kuip.
Zit een behoorlijk verschil qua niveau in.
 
Cillessen
Veltman/Dumfries - De Ligt - Van Dijk - Blind
Pröpper - De Jong
Van de Beek
Babel - De Jong - Promes

Ik zou zo spelen als Depay en Wijnaldum niet fit zijn.
 
Opstelling Nederland: Cillessen; Veltman, De Ligt, Van Dijk en Blind; Van de Beek, De Roon en Frenkie de Jong; Berghuis, Babel en Promes.

Rode kaart Berghuis staat naast Suikerspinkop Babel. Dat Promest niet veel goeds. :fear: :cautious:
 
Opstelling Nederland: Cillessen; Veltman, De Ligt, Van Dijk en Blind; Van de Beek, De Roon en Frenkie de Jong; Berghuis, Babel en Promes.

Rode kaart Berghuis staat naast Suikerspinkop Babel. Dat Promest niet veel goeds. :fear: :cautious:

Als ze verliezen, krijgen ze de Roon over zich heen hoor.
 
De 2 grootste kwallen van het Nederlandse voetbal in het nl eftal. Kut wedstrijd wordt het, nu al.
Veltman is een kwal en een kut voetballer en berghuis is een kwal
 
Hopelijk gaat Koeman op zijn bek met deze opstelling. Wat een domme trainer die het geluk heeft gehad met een goede lichting. Als die echt moet nadenken, dan faalt hij opzichtig en hopeloos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan