Nederlands Elftal

VVD? Is dat de nieuwe benaming? VVD in het centrum met MDL of met SDV? JC op doel?

Tijdens de studie werkten we vaak in dezelfde groepjes aan bepaalde cases. Er zat altijd iemand bij die, nadat de rest een dag lang het inhoudelijke werk had gedaan, zich wilde profileren door aan het eind nog even te gaan mierenneuken over punten en komma's. Het gevolg was dat niemand hem serieus nam.

Wel een aardige vent verder.
 
Wat betreft Wijnaldum: zal iedereen het met je eens zijn. Behalve ik dus, zoals ik al zei.

Absolute wereldtop, tja. Ik vind hem een veel te beperkte voetballer om hem “absolute wereldtop” te kunnen noemen. Hij zit geweldig op z’n plek daar bij Liverpool in de speelwijze van Klopp en de PL past hem perfect. Een lieve jongen die je alles gunt, dus ik ben blij dat hij het zo ver heeft geschopt. Blijft voor mij echter een speler die met minimale kwaliteiten het maximale eruit haalt. Een Madrid, Barca, Bayern of City zal echt nooit omkijken naar een speler zoals Wijnaldum. Met een reden. Mané, Firmino en Salah en de backs verbloemen ruimschoots de voetballende beperkingen op het middenveld van Liverpool. Klopp is een fantastische trainer die er een vechtmachine van heeft gemaakt en daar kan Wijnaldum in floreren.

En dat eeuwige argument “Ihattaren moet eerst maar eens zus en zo”, daar word ik a la Kieft dus een beetje moe van. Riep al aan het begin van dit seizoen dat die jongen direct in de basis moest, maar toen zei men hier ook dat hij nog zo jong was en rustig gebracht moest worden. Inmiddels weten we wel beter. Laat staan wanneer hij naast een Frenkie en Donny (of in jouw geval Wijnaldum) komt te spelen, met een sterke verdediging achter zich. Nee, ik zou hem, zeker wanneer we straks een jaar verder zijn tijdens het EK en ervan uitgaande dat hij zich “normaal” ontwikkelt, gewoon die basisplaats geven.

Strijden met Stengs en Bergwijn? Op de eerste ga ik niet eens serieus in en Bergwijn is een pure aanvaller, terwijl Mo meer een aanvallende middenvelder is. Appels met peren.

Een sidenote over Kluivert hoef je verder niet groter te maken dan die is.

Vwb Wijndal/Blind: staat van dienst is in dit geval irrelevant. Je gaat VVD ook niet op rechtsback zetten. Dus doe je dat met Blind in het moderne voetbal al helemaal niet op links. Zet daar gewoon een speler neer die in staat is om attractief, dynamisch voetbal te spelen, zoals het een moderne back betaamt.

Ik denk juist dat dankzij een Wijnaldum spelers als Salah,Mane en Firmino goed kunnen renderen. Wijnaldum wordt niet voor niets elke wedstrijd in de basis gezet. Geweldige speler met een geweldige mentaliteit. Ik zou juist mooi vinden een 4-mans middenveld met Wijnaldum EN v/d Beek en Mo en de Jong. Voorin lekker Memphis en Malen (of Bergwijn). Helaas is 4-3-3 heilig in Nederland.
 
Ihattaren in de basis tijdens een EK. Twee wedstrijdjes gaat het niet goed, heel NL gaat m afzeiken, hij komt in een dip en komt daar niet meer uit. Mislukt toptalent #487.

Ik zie het al gebeuren.
 
Tijdens de studie werkten we vaak in dezelfde groepjes aan bepaalde cases. Er zat altijd iemand bij die, nadat de rest een dag lang het inhoudelijke werk had gedaan, zich wilde profileren door aan het eind nog even te gaan mierenneuken over punten en komma's. Het gevolg was dat niemand hem serieus nam.

Wel een aardige vent verder.
Zo hé, ik vraag me alleen af waarom je Van Dijk's naam zou afkorten, zijn naam is niet super lang ofzo?

Leuk verhaal over je studie, maar het impliceert wel een vergelijking, die ik wel vreemd vind. Maar goed, jij gaat zelf ook niet inhoudelijk op de vraag in.
 
Wat betreft Wijnaldum: zal iedereen het met je eens zijn. Behalve ik dus, zoals ik al zei.

Absolute wereldtop, tja. Ik vind hem een veel te beperkte voetballer om hem “absolute wereldtop” te kunnen noemen. Hij zit geweldig op z’n plek daar bij Liverpool in de speelwijze van Klopp en de PL past hem perfect. Een lieve jongen die je alles gunt, dus ik ben blij dat hij het zo ver heeft geschopt. Blijft voor mij echter een speler die met minimale kwaliteiten het maximale eruit haalt. Een Madrid, Barca, Bayern of City zal echt nooit omkijken naar een speler zoals Wijnaldum. Met een reden. Mané, Firmino en Salah en de backs verbloemen ruimschoots de voetballende beperkingen op het middenveld van Liverpool. Klopp is een fantastische trainer die er een vechtmachine van heeft gemaakt en daar kan Wijnaldum in floreren.

En dat eeuwige argument “Ihattaren moet eerst maar eens zus en zo”, daar word ik a la Kieft dus een beetje moe van. Riep al aan het begin van dit seizoen dat die jongen direct in de basis moest, maar toen zei men hier ook dat hij nog zo jong was en rustig gebracht moest worden. Inmiddels weten we wel beter. Laat staan wanneer hij naast een Frenkie en Donny (of in jouw geval Wijnaldum) komt te spelen, met een sterke verdediging achter zich. Nee, ik zou hem, zeker wanneer we straks een jaar verder zijn tijdens het EK en ervan uitgaande dat hij zich “normaal” ontwikkelt, gewoon die basisplaats geven.

Strijden met Stengs en Bergwijn? Op de eerste ga ik niet eens serieus in en Bergwijn is een pure aanvaller, terwijl Mo meer een aanvallende middenvelder is. Appels met peren.

Een sidenote over Kluivert hoef je verder niet groter te maken dan die is.

Vwb Wijndal/Blind: staat van dienst is in dit geval irrelevant. Je gaat VVD ook niet op rechtsback zetten. Dus doe je dat met Blind in het moderne voetbal al helemaal niet op links. Zet daar gewoon een speler neer die in staat is om attractief, dynamisch voetbal te spelen, zoals het een moderne back betaamt.
Grotendeels eens. Ik denk alleen dat Wijnaldum veel meer internationale ervaring op topniveau heeft vergeleken met vd Beek en hij bovendien veel atletischer is, iets wat je in het moderne voetbal ontiegelijk belangrijk is geworden. Als je ziet hoe kopsterk hij is en hoe hij springt, wat voor drive hij er in legt... Neem nou alleen die goal van hem in de 92e minuut tegen Duitsland. Dat zie ik vd Beek niet ech doen, zo’n sprint trekken in de 92e minuut en dan ook nog scoren.
 
Zo hé, ik vraag me alleen af waarom je Van Dijk's naam zou afkorten, zijn naam is niet super lang ofzo?

Leuk verhaal over je studie, maar het impliceert wel een vergelijking, die ik wel vreemd vind. Maar goed, jij gaat zelf ook niet inhoudelijk op de vraag in.
Als Virgil links is snap ik de vvd niet. Anders is het wel te billijken.
 
Tijdens de studie werkten we vaak in dezelfde groepjes aan bepaalde cases. Er zat altijd iemand bij die, nadat de rest een dag lang het inhoudelijke werk had gedaan, zich wilde profileren door aan het eind nog even te gaan mierenneuken over punten en komma's. Het gevolg was dat niemand hem serieus nam.

Wel een aardige vent verder.

Ik zal ook te denken: VVD? Is dat zo‘n correctiefout? Wat doet een politieke partij erbij? Welke speler heeft die initialen? En nadat er vermeldt was dat het van Dijk betrof dacht ik VVD? Moest ik die voornaam gaan bedenken, o ja, Virgil. En dan bedenken dat het tussenvoegsel dus met een hoofdletter was afgekort.:unsure:
 
Zo hé, ik vraag me alleen af waarom je Van Dijk's naam zou afkorten, zijn naam is niet super lang ofzo?

Leuk verhaal over je studie, maar het impliceert wel een vergelijking, die ik wel vreemd vind. Maar goed, jij gaat zelf ook niet inhoudelijk op de vraag in.

Whatever, ik vond dat hier door Buitenspelgoal een leuke vraag werd gesteld over Oranje en deelde mijn gedachten. Daar werd inhoudelijk op gereageerd door Octo Tentakel en dan vind ik het leuk om daar verder op in te gaan, ook al zijn we het niet eens. Als jij dan een inhoudelijke discussie eerder verstoort dan dat je eraan bijdraagt dmv popie jopie opmerkingen is dat prima - ook daar is het forum voor en ik doe het zelf ook meer dan eens, maar verwacht dan ook niet dat ik daar in deze specifieke discussie serieus op in ga. Virgil v Dijk werd even afgekort met VVD, nou nou poeh poeh. Erg shocking allemaal. Dat is het enige wat ik met de vergelijking wilde zeggen; dat ik liever inhoudelijk verder wilde gaan.

Grotendeels eens. Ik denk alleen dat Wijnaldum veel meer internationale ervaring op topniveau heeft vergeleken met vd Beek en hij bovendien veel atletischer is, iets wat je in het moderne voetbal ontiegelijk belangrijk is geworden. Als je ziet hoe kopsterk hij is en hoe hij springt, wat voor drive hij er in legt... Neem nou alleen die goal van hem in de 92e minuut tegen Duitsland. Dat zie ik vd Beek niet ech doen, zo’n sprint trekken in de 92e minuut en dan ook nog scoren.

Dat ben ik met je eens en daarom snap ik ook dat Wijnaldum de voorkeur zal krijgen. Mijn opstelling is meer een idealistische dan een realistische. Natuurlijk gaat Koeman Wijnaldum, die de CL met Liverpool heeft gewonnen en inmiddels een vaste kracht is in de top van de PL, niet passeren voor Donny. Wijnaldum heeft zijn strepen verdiend, veel meer dan DftLR (voor de liefhebbers: Donny from the Little River). Toch ben ik ervan overtuigd dat Oranje nog beter zal draaien wanneer Donny op zijn plek staat met Frenkie en Ihattaren altijd op twee van de drie posities op het middenveld. Daar valt uiteraard over te twisten, maar toch ben ik ervan overtuigd:grin:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Whatever, ik vond dat hier door Buitenspelgoal een leuke vraag werd gesteld over Oranje en deelde mijn gedachten. Daar werd inhoudelijk op gereageerd door Octo Tentakel en dan vind ik het leuk om daar verder op in te gaan, ook al zijn we het niet eens. Als jij dan een inhoudelijke discussie eerder verstoort dan dat je eraan bijdraagt dmv popie jopie opmerkingen is dat prima - ook daar is het forum voor en ik doe het zelf ook meer dan eens, maar verwacht dan ook niet dat ik daar in deze specifieke discussie serieus op in ga. Virgil v Dijk werd even afgekort met VVD, nou nou poeh poeh. Erg shocking allemaal.

Popie jopie opmerkingen? "Shocking"? Maak het nou niet veel groter dan het is, joh. Hij maakte gewoon een losse opmerking, precies zoals je zelf al zegt is dat juist forum banter. Hij bedoelde er duidelijk geen ene reet mee en jij gaat er super serieus en vrij persoonlijk tegen in. Je zet hem weg als één of andere lul de behanger. Omdat ie effe een opmerking maakte over je afkorting. Relax.
 
Popie jopie opmerkingen? "Shocking"? Maak het nou niet veel groter dan het is, joh. Hij maakte gewoon een losse opmerking, precies zoals je zelf al zegt is dat juist forum banter. Hij bedoelde er duidelijk geen ene reet mee en jij gaat er super serieus en vrij persoonlijk tegen in. Je zet hem weg als één of andere lul de behanger. Omdat ie effe een opmerking maakte over je afkorting. Relax.
Ainz 😁
 
Dat ben ik met je eens en daarom snap ik ook dat Wijnaldum de voorkeur zal krijgen. Mijn opstelling is meer een idealistische dan een realistische. Natuurlijk gaat Koeman Wijnaldum, die de CL met Liverpool heeft gewonnen en inmiddels een vaste kracht is in de top van de PL, niet passeren voor Donny. Wijnaldum heeft zijn strepen verdiend, veel meer dan DftLR (voor de liefhebbers: Donny from the Little River). Toch ben ik ervan overtuigd dat Oranje nog beter zal draaien wanneer Donny op zijn plek staat met Frenkie en Ihattaren altijd op twee van de drie posities op het middenveld. Daar valt uiteraard over te twisten, maar toch ben ik ervan overtuigd:grin:

Zelf probeer ik altijd een beetje in te beelden hoe Koeman denkt en ik volg hem grotendeels wel. Koeman wil het liefst een breker, een spelmaker en een loper op het middenveld voor de balans en vanwege complementaire kwailteiten. Van de Beek en Wijnaldum zijn allebei niet van het eerste type, dus dan wordt het al snel een keus tussen deze twee in plaats van van de Beek of de Roon waar veel discussie over is. Verder is Frenkie voor hem de onbetwiste spelmaker, en de Roon de onbetwiste breker. Vervolgens kan hij tijdens de wedstrijd, of afhankelijk van de tegenstander voorafgaand aan de wedstrijd, deze samenstelling veranderen als er bijvoorbeeld dominanter gespeeld moet worden, maar van deze basis stapt hij niet zomaar af.

Daarom zal hij denk ik ook nooit met Ihattaren en Frenkie samen spelen omdat het allebei spelmakers zijn. Met vd Beek heb je 2 spelmakers en een loper. Nou is het wel zo dat het met Frenkie redelijk goed zit met dat aspect, maar het is nou niet echt iets waar hij om bekend staat. Zijn bijdrages moeten toch echt komen van de versnellingen,/rushes de openingen vinden, de passjes en het wegdraaien etc. En bij Ihattaren is het ook alles behalve een kwaliteit. Hij is niet superlui of zo, maar het is ook geen Özil in zijn beste dagen. En dan komt alles op van de Beek, die ondanks zijn grote werkethiek dan denk ik net overal te laat komt. Zeker tegen de topploegen.

En voor het idee dat een middenveld met Frenkie, de Roon en Gini net wat te weinig creativiteit heeft: dat is op te lossen met de rechtsbuiten positie waar je dan geen snelle buitenspeler met de actie neerzet, maar meer een creatieve geest zoals Ihattaren of Stengs die dan wat meer naar binnen komen. Dat, samen met de creatieve geest van Depay moet voldoende zijn om leuk spel te tonen, en dan hou je op links die diepe buitenspeler over, waarschijnlijk Malen/Bergwijn. Voor de Stengs naysayers: geef hem een kans. Ik denk echt dat hij minstens niveau Bergwijn is (ok, Stengs is meer type Ihattaren maar toch), en een blijvertje in Oranje. Zo niet, voel je vrij om me af te fakkelen over 6 maanden.
 
Ik zou Ihattaren zeker meenemen naar het EK, alleen maar goed voor zijn ontwikkeling. Maar meer dan af en toe invallen (wellicht basis in de derde groepswedstrijd mocht je al geplaatst zijn) zou ik niet doen. Daarvoor is de concurrentie te sterk. Laat hem maar rustig ervaring op doen.
 
Ik zou Ihattaren zeker meenemen naar het EK, alleen maar goed voor zijn ontwikkeling. Maar meer dan af en toe invallen (wellicht basis in de derde groepswedstrijd mocht je al geplaatst zijn) zou ik niet doen. Daarvoor is de concurrentie te sterk. Laat hem maar rustig ervaring op doen.

Precies. Hij is een groot talent en gaat echt wel uiteindelijk veel spelen, maar hij heeft de tijd echt nog wel, geen zin om te haasten. Je kunt ook niet verwachten dat hij ineens Oranje bij de hand gaat nemen. Dat doet hij bij PSV ook (nog) niet altijd. Dat komt allemaal vanzelf. Lekker mee naar het EK en hem daar en in de oefenwedstrijden vooraf laten invallen of in een oefenwedstrijd een keer een basisplaats geven. Ik verwacht ook niet dat Koeman hen meteen een vaste plek gaat geven.
 
Tijdens de studie werkten we vaak in dezelfde groepjes aan bepaalde cases. Er zat altijd iemand bij die, nadat de rest een dag lang het inhoudelijke werk had gedaan, zich wilde profileren door aan het eind nog even te gaan mierenneuken over punten en komma's. Het gevolg was dat niemand hem serieus nam.

Wel een aardige vent verder.

Laat ik me op het einde dan nog even 'profileren'. Ik neem taalverloedering namelijk best serieus.

Maak me er volgens mij minder druk om dan het lijkt, maar dit staartje wordt me inmiddels een blok het Bainz.

Leuke woordspeling, maar het wordt je dan toch echt een blok aan het Bainz.

„Calmer then you are“ :)

"Calmer than you are"


giphy.gif


giphy.gif
 
Ronald Koeman maakt zichzelf ook volkomen belachelijk met het selecteren van Zoet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan