Nederlands Elftal

Ja, in de rechtszaal om z'n tientallen scheidingen te regelen. Als voetballer: top. Als coach?

Het is tenminste iemand die wordt herkent in het internationale voetbal. Altijd leuk voor de babbel met de pers, of voor de spelers. Kan hij ze tips geven voor bij het vreemdgaan en zo.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een beetje klaar met die pensioengerechtigde behoudende coaches. Gullit bij Oranje vind ik overigens wel leuk. Al was het maar voor de sfeer en het feit dat er iemand rondloopt die echt wat gepresteerd heeft.

Het failliet van het NLse voetbal is al langer geleden in gang gezet. De benoeming van Advocaat is daar slechts een bevestiging van.
 
Ik ben een beetje klaar met die pensioengerechtigde behoudende coaches.

Dit dus. Gewoon een mokerslag voor het Nederlandse voetbal dat ze, in plaats van grondig de vernieuwing te gaan zoeken, deze oude koe weer van stal gaan halen. Dan geef je dus echt blijk van onkunde en een gebrek aan visie. Het enige gunstige uit dit alles is dat we blij mogen zijn dat Hansie weg is bij PSV.

 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dit dus. Gewoon een mokerslag voor het Nederlandse voetbal dat ze, in plaats van grondig de vernieuwing te gaan zoeken, deze oude koe weer van stal gaan halen. Dan geef je dus echt blijk van onkunde en een gebrek aan visie. Het enige gunstige uit dit alles is dat we blij mogen zijn dat Hansie weg is bij PSV.

Ik vermoed dat de directie en staf zó de slappe lach van het vertrek van Hans heeft gekregen, dat ze gewoon afgeleid zijn geweest. Het is dus eigenlijk ook gewoon Hans' schuld dat PSV dit jaar zo slecht gepresteerd heeft... :p
 
Sergio Padt. De eerste ontdekking van Dick..... Echt, zelfs in de tweede klasse Belgie lopen er betere keepers dan dit dikkertje.
 
PSV Groningen dit seizoen was ie erg goed, en hij pakt vaker punten voor zijn ploeg. Voor efedivisie n prima keeper. Al vindt ik m niet constant van hoog niveau en betwijfel ik of hij het bij n ploeg als PSV zou redden. Orange lijkt me wat hoog gegrepen. Vindt m meer van t zelfde kaliber als bijv. hahn.
 
PSV Groningen dit seizoen was ie erg goed, en hij pakt vaker punten voor zijn ploeg. Voor efedivisie n prima keeper. Al vindt ik m niet constant van hoog niveau en betwijfel ik of hij het bij n ploeg als PSV zou redden. Orange lijkt me wat hoog gegrepen. Vindt m meer van t zelfde kaliber als bijv. hahn.

Dat zegt meer over de kwaliteit van de PSV aanval denk ik, aangezien zo'n beetje iedere keeper van elke PSV tegenstander heeft uitgeblonken tegen PSV...

 
Heeft het niet onverdienstelijk gedaan. Alleen hebben we met Cillessen, Zoet, Vorm, Stekelenburg en evt. zelfs Vermeer of Krul genoeg keepers die beter zijn dan Padt.
 
Dat zegt meer over de kwaliteit van de PSV aanval denk ik, aangezien zo'n beetje iedere keeper van elke PSV tegenstander heeft uitgeblonken tegen PSV...

Genoeg ballen tussen de palen in die pot die er normaal gesproken in zouden gaan. Om die uitslag enkel op t falen van ons the gooien daarmee doe je padt te kort.
 
Uit deze quote blijkt wel hoe objectief Dannieke was als bondscoach....
Ik vind die speler beter, maar na 26 jaar zat Ajax ook toen in zijn hart.
 
Genoeg ballen tussen de palen in die pot die er normaal gesproken in zouden gaan. Om die uitslag enkel op t falen van ons the gooien daarmee doe je padt te kort.

Ach joh Padt, wie?? Tja in zo een overgangsfase zitten we op dit moment. Met spelers als Padt of De Roon die gedegradeerd is met zijn club, er bij is dit meer de afgangsfase te noemen dan de overgangsfase..... Ongekend hoe dip we gezakt zijn kwa materiaal voor Oranje.
 
We zien het wel, ik vindt het opzich prima dat er spelers worden opgeroepen die niet voor PSV, Ajax of Feyenoord uitkomen. Leuk voor die jongens en wie weet maken ze in de komende jaren nog wel wat stappen.

Daarbij, zo'n derder keeper als Padt komt zeer waarschijnlijk toch niet aan spelen toe.

Ook zorgt nieuw bloed wellicht voor wat gretigheid, enzijn het welbeschouwd maar wat nikszeggende oefenpotjes. Niks mis mee om wat nieuwe spelers erbij te roepen. Zolang het spel maar beter is dan onder Blind maakt het mij niet zoveel uit welke poppetjes er staan. Als het even ruk blijft dan haak ik voorlopig af met wedstrijden van Oranje kijken en houdt ik het bij de samenvattingen.

Over de Roon, hij heeft inmiddels een transferwaarde van 10miljoen (en werd voor 14 gehaald door Boro). Wat hoger is dan bijvoorbeeld een Van Ginkel, Hendrix, Jens Toornstra of Vilhena. Daarnaast basisspeler PL afgelopen seizoen en volgens mij in een niet best spelend team een goede indruk achtergelaten. Gezien het aantal middenvelders dat niet beschikbaar is vindt ik dit geen vreemde keuze.
Sterker nog, die zou wat mij betreft gewoon in de basis mogen beginnen. Als je positief kan uitblinken in een slecht voetballend team dan is hij precies wat Oranje nodig heeft.. ;)
 
Hahaha, die laatste is goed bedacht.

Desondanks is ook Oranje geen speeltuin. Of zijn we weer terug in het Van Basten tijdperk? Oranje speelt ook nog een kwalificatiewedstrijd na die 2 oefenwedstrijden, toch? Al met al ben ik mijn interesse voor Oranje kwijt. De spelers interesseert het ook niet, dusssss.....
 
Hahaha, die laatste is goed bedacht.

Desondanks is ook Oranje geen speeltuin. Of zijn we weer terug in het Van Basten tijdperk? Oranje speelt ook nog een kwalificatiewedstrijd na die 2 oefenwedstrijden, toch? Al met al ben ik mijn interesse voor Oranje kwijt. De spelers interesseert het ook niet, dusssss.....

Kwalificatie wedstrijd, ja tegen Luxemburg. Luxemburg de dwerg in voetballand. Mijn plaatselijke voetbalclub is nog beter. Daar moet je met een uitblinker van en degradant uit de PL echt wel mee winnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan