Nederlands Elftal

Wellicht zou het er ook mee te maken kunnne hebben dat deze heren een miljoen of 5-8 salaris per jaar vragen?

Serieus, zóveel? Ik snap dat die heren niet voor 4 ton komen of zelfs het dubbele, dus dat de KNVB meer moet neertellen voor een écht goede trainer..., maar dacht 1,5 mln misschien zou wel had gelukt. Beide heren zijn op zich club-/landloos.
 
Serieus, zóveel? Ik snap dat die heren niet voor 4 ton komen of zelfs het dubbele, dus dat de KNVB meer moet neertellen voor een écht goede trainer..., maar dacht 1,5 mln misschien zou wel had gelukt. Beide heren zijn op zich club-/landloos.

1,5 miljoen per jaar ??
Voor een wedstrijdje of 6 per jaar ?

 
Advocaat kandidaat nummer één als opvolger Blind bij Oranje

http://www.ad.nl/home/advocaat-kandi...anje~afcae0dc/

Hans van Breukelen ziet in Dick Advocaat dé kandidaat om Oranje onder zijn hoede te nemen in de jacht op een ticket voor het WK 2018 in Rusland.
Van Breukelen heeft eerst gepraat in Abu Dhabi met Henk ten Cate en daarna in Istanbul met Dick Advocaat. Als ze beiden afhaken komt Huub Stevens in beeld.
 
Laatst bewerkt:
Advocaat kandidaat nummer één als opvolger Blind bij Oranje

http://www.ad.nl/home/advocaat-kandi...anje~afcae0dc/

Hans van Breukelen ziet in Dick Advocaat dé kandidaat om Oranje onder zijn hoede te nemen in de jacht op een ticket voor het WK 2018 in Rusland.
Van Breukelen heeft eerst gepraat in Abu Dhabi met Henk ten Cate en daarna in Istanbul met Dick Advocaat. Als ze beiden afhaken komt Huub Stevens in beeld.

Duidelijk profiel: Advocaat, Ten Cate en Stevens... :shifty:. Niet dat ík vind dat er een profiel opgesteld moet worden, maar de KNVB heeft daar zelf een beetje dik over gedaan.
 
De overeenkomst is ervaring. Verder zie ik het ook niet.

Maar dan ook wel heel verschillende ervaring. Advocaat als eindbaas, heeft zich bewezen. Ten Cate z'n beste jaren waren als assistent coach, als hoofdcoach nog nooit succesvol geweest (was snel weg bij Ajax en Panathinaikos en verslijt wel heel veel clubs, Stevens doet het goed bij subtoppers en heeft nog nooit een land gecoacht.
 
Als het Stevens wordt, dan vind ik dat we Mendez, Salcido, Maza, Lazovic, Koevermans, Simons en nog een paar anderen moeten naturaliseren. :D

Ik heb Huub *ehhh* niet zo hoog zitten. Zelfs Rutten maakte niet zulke gekke keuzes. 4-5-1 spelen met Mendez rechtsbuiten, Koevermans in de spits, Amrabat en Dzsudzsak op de bank en dan klagen dat je geen snelheid voorin hebt. :clap:
 
Als het Stevens wordt, dan vind ik dat we Mendez, Salcido, Maza, Lazovic, Koevermans, Simons en nog een paar anderen moeten naturaliseren. :D

Ik heb Huub *ehhh* niet zo hoog zitten. Zelfs Rutten maakte niet zulke gekke keuzes. 4-5-1 spelen met Mendez rechtsbuiten, Koevermans in de spits, Amrabat en Dzsudzsak op de bank en dan klagen dat je geen snelheid voorin hebt. :clap:

Huub is ook een van mijn miskleunen. Ik had hoge verwachtingen toen hij bij PSV kwam, maar dat was achteraf op hoop gebaseerd, niet op inzicht. Jammer, want ik vind het een mooie kerel, en hij verdient een heldenstatus bij Schalke of Roda, maar het is geen toptrainer.
 
Advocaat kandidaat nummer één als opvolger Blind bij Oranje

http://www.ad.nl/home/advocaat-kandi...anje~afcae0dc/

Hans van Breukelen ziet in Dick Advocaat dé kandidaat om Oranje onder zijn hoede te nemen in de jacht op een ticket voor het WK 2018 in Rusland.
Van Breukelen heeft eerst gepraat in Abu Dhabi met Henk ten Cate en daarna in Istanbul met Dick Advocaat. Als ze beiden afhaken komt Huub Stevens in beeld.

Belachelijk.
 
En Ten Cate bedankt voor de eer... De baan was hem al toegezegd zegt hij, afgelopen maandag door Hansie. Vervolgens hoort hij dat ze ook met Advocaat gaan praten en dat de KNVB zelf de voorkeur heeft voor de Hagenees. Hahaha leuk ook voor Hansie. Nu weet hij ook hoe serieus men hem neemt binnen de KNVB.
 
En Ten Cate bedankt voor de eer... De baan was hem al toegezegd zegt hij, afgelopen maandag door Hansie. Vervolgens hoort hij dat ze ook met Advocaat gaan praten en dat de KNVB zelf de voorkeur heeft voor de Hagenees. Hahaha leuk ook voor Hansie. Nu weet hij ook hoe serieus men hem neemt binnen de KNVB.

Ja, het is een lekker verhaal zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan