Nederlands Elftal

Zo. Narsingh loopt warm. Het komt allemaal goed, jongens.

Er zal toch iemand die bal naar Huntelaar moeten krijgen. De solo acties van Memphis en Ibi gaan ons niet redden. Achteraf hadden gewoon Willems en Clasie moeten starten.
 
Er zal toch iemand die bal naar Huntelaar moeten krijgen. De solo acties van Memphis en Ibi gaan ons niet redden. Achteraf hadden gewoon Willems en Clasie moeten starten.

Nederlands elftal heeft 4 balcontacten gehad in de 16. 4 balcontacten. In 1 helft. tegen Turkije. Wat een droevenis
 
Tegen landen als Duitsland, Spanje of Frankrijk is Nigel de eerste die ik opstel.


Tuurlijk had je deze wedstrijden met Clasie kunnen beginnen, Maar hij speelt niet, dus geen wissel aan verspillen, Dan moet juist Wijnaldum meer brengen. ( zie dat hij net vervangen is) Guus is het met me eens. (Al zag ik liever Promes)
 
Gelukkig spelen we dinsdag een oefenpot tegen Spanje....kunnen we dan in de sterkste opstelling spelen met Clasie en Janmaat
 
Ik zie nu pas dat De Guzman op de tribune zit, Creative speler, Die had je kunnen gebruiken, Clasie kleeft altijd aan de middellijn..
Met Dost erin speel je Vechtvoetbal, Dat vind ik prima als Affelay en Depay het niet kunnen brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan