Nederlands Elftal

Volgens mij zaten De Guzman en Klaassen niet in de voorselectie?

Klopt.

Mijn voorkeur met deze selectie:

Krul
Van der Wiel - De Vrij - Martins Indi - Willems
Wijnaldum - De Jong - De Guzman
Robben - Huntelaar - Memphis

Ik zie De Guzman te weinig voetballen. Voetbalt hij wel regelmatig bij Napoli? Anders zou ik Clasie op het middenveld opstellen. Verder sluit ik me aan bij jouw opstelling.
 
Goede selectie, enige kritiekpunten zijn Narsingh, Vlaar en Veltman. Vooral voorin op de vleugels hebben we een serieus probleem. Het is dat Depay zich aanmeldde als supertalent want anders hadden we alleen Robben. Wat achter deze 2 zit is niet veel soeps (John, Elia, Narsingh, Boëtius, Promes). Over de nieuwe lichting Kishna, El Ghazi, Boëtius, Haye heb ik ook sterk mijn twijfels.
 
Goede selectie, enige kritiekpunten zijn Narsingh, Vlaar en Veltman. Vooral voorin op de vleugels hebben we een serieus probleem. Het is dat Depay zich aanmeldde als supertalent want anders hadden we alleen Robben. Wat achter deze 2 zit is niet veel soeps (John, Elia, Narsingh, Boëtius, Promes). Over de nieuwe lichting Kishna, El Ghazi, Boëtius, Haye heb ik ook sterk mijn twijfels.

Volgens mij heb je over Boëtius je twijfels. Zowel als gevestigde naam, als nieuwe lichting. :shifty:
 
Klopt.



Ik zie De Guzman te weinig voetballen. Voetbalt hij wel regelmatig bij Napoli? Anders zou ik Clasie op het middenveld opstellen. Verder sluit ik me aan bij jouw opstelling.

Clasie vind ik een lul. Dus nee. ;)

Ik zou voor Klaassen gaan, verder ook eens

Heb ik nog aan gedacht in plaats van De Guzman.

Goede selectie, enige kritiekpunten zijn Narsingh, Vlaar en Veltman. Vooral voorin op de vleugels hebben we een serieus probleem. Het is dat Depay zich aanmeldde als supertalent want anders hadden we alleen Robben. Wat achter deze 2 zit is niet veel soeps (John, Elia, Narsingh, Boëtius, Promes). Over de nieuwe lichting Kishna, El Ghazi, Boëtius, Haye heb ik ook sterk mijn twijfels.

Vlaar zit er toch niet bij?
 
Clasie vind ik een lul. Dus nee. ;)

Vlaar zit er toch niet bij?

Vind hem als persoon een lulletje rozenwater, maar denk dat hij de Europese subtop kan halen. Prima middenvelder voor Oranje.

Vlaar is er niet bij en dat vind ik onbegrijpelijk. Is hij geblesseerd? Anders kan ik het niet verklaren dat Veltman boven Ron Beton is verkozen. En natuurlijk hebben Elia en ook Promes veel meer in de mars dan Luciano.
 
Vind hem als persoon een lulletje rozenwater, maar denk dat hij de Europese subtop kan halen. Prima middenvelder voor Oranje.

Vlaar is er niet bij en dat vind ik onbegrijpelijk. Is hij geblesseerd? Anders kan ik het niet verklaren dat Veltman boven Ron Beton is verkozen. En natuurlijk hebben Elia en ook Promes veel meer in de mars dan Luciano.

Vlaar is wel veel geblesseerd geweest. Hoe zijn status nu is, weet ik niet. Ik snap dat Elia niet al te veel vertrouwen krijgt. Die laat jaren niks zien en nu een keertje goed bij Southampton. Promes was wellicht wel een goede optie geweest. Hij schijnt in Rusland goed te presteren.
 
Vind hem als persoon een lulletje rozenwater, maar denk dat hij de Europese subtop kan halen. Prima middenvelder voor Oranje.

Vlaar is er niet bij en dat vind ik onbegrijpelijk. Is hij geblesseerd? Anders kan ik het niet verklaren dat Veltman boven Ron Beton is verkozen. En natuurlijk hebben Elia en ook Promes veel meer in de mars dan Luciano.
Vlaar werd door zowel de oude als de nieuwe trainer gepasseerd, ook veel geblesseerd geweest. Het is een speler die het juist moet hebben van zijn fysiek en mentaal: beide aspecten momenteel niet in orde.
Elia is een overschatte voetballer die nu bij Southampton ook niet meer in de basis staat. Je kan dan veel in je mars hebben maar als het er niet uitkomt dan houdt het op.
Over Promes ben ik het eens maar itt Narsingh heeft hij bij Oranje alleen maar een onzekere indruk gemaakt tijdens de momenten die hij kreeg.
 
Laatst bewerkt:
Vlaar werd door zowel de oude als de nieuwe trainer gepasseerd, ook veel geblesseerd geweest. Het is een speler die het juist moet hebben van zijn fysiek en mentaal: beide aspecten momenteel niet in orde.
Elia is een overschatte voetballer die nu bij Southampton ook niet meer in de basis staat. Je kan dan veel in je mars hebben maar als het er niet uitkomt dan houdt het op.
Over Promes ben ik het eens maar itt Narsingh heeft hij bij Oranje alleen maar een onzekere indruk gemaakt tijdens de momenten die hij kreeg.

Na enig zoeken kon ik de reden terugvinden: kuitblessure sinds februari. Onder Lamberts moest hij inderdaad even banken. Dat was in de tijd dat Vlaar van de ene in de andere blessure viel en duidelijk werd dat Vlaar niet ging verlengen. Onder Sherwood hadden hij wel een basisplek in ieder geval zover ik weet. Vlaar heeft trouwens dit seizoen bij lange na niet het WK-niveau. Op zich wel logisch: fysiek kwakkelend, gebrek aan ritme en wellicht met het hoofd al bij een andere club. Vlaar is, mits fit, de beste speler van Villa dus over zijn kwaliteiten twijfel ik geen moment. Eens wat betreft Elia hoor. Hij is altijd al bizar wisselvallig geweest en mentaal, toch het belangrijkste aspect, zeer zwak. Narsingh heeft als pré dat hij altijd voor het team werkt en mentaal sterk is, professioneel. Ik denkt dat Hiddink dat zwaar laat meewegen. Een Elia in topvorm is natuurlijk wel onomstreden maar dat is ie niet. Al 5 jaar niet. Wellicht ook weer wat te snel geoordeeld. Promes schijnt het bijzonder goed te doen in Rusland. Wat mij betreft verdient hij heus nog wel kansen, maar als hij ze niet pakt (zoals Lens) dan is het plafond van Promes ook snel zichtbaar denken ik. Vooralsnog is Promes (en ook Virgil van Dijk) beoordeeld, vergeleken en te min bevonden. Eerste stap is voor Promes: jas er 15 in, voor van Dijk: verkas naar Premier League voor ultieme test.
 
Nou Octo, jouw Promesje wordt denk ik wel opgeroepen want Robben is er niet bij...:cool:
 
Moeilijk gaat het nu wel worden ja. De Eredivisie tegen Turkije.

Van Gaal won toen thuis met debutanten als BMI, Clasie en Janmaat met 2-0 van Turkije. Diezelfde jongens, gesteld dat zij in de basis zouden starten, zijn nu 2 jaar ouder, hebben een WK meegemaakt en velen van hen spelen nu niet eens meer in de Eredivisie. Bovendien is het niveau van de Turkse competie ook niet echt hoger dan dat van de Eredivisie.
 
Van Gaal won toen thuis met debutanten als BMI, Clasie en Janmaat met 2-0 van Turkije. Diezelfde jongens, gesteld dat zij in de basis zouden starten, zijn nu 2 jaar ouder, hebben een WK meegemaakt en velen van hen spelen nu niet eens meer in de Eredivisie. Bovendien is het niveau van de Turkse competie ook niet echt hoger dan dat van de Eredivisie.
Maar we hebben nu Guus Hiddink
 
Nieuw uitshirt NL-elftal. Het is niet lelijk, maar een effen wit shirt vind ik wat simpel. het shirt had net wat extra's moeten hebben, net als bij PSV. Het broekje vind ik niet mooi, dat had van mij dan wel weer effen mogen zijn.

[video]http://youtu.be/5s-Z0DEC9PU[/url]

Uuuuhmmm, wat is dat voor een broek? Zo een draag ik als ik naar het strand ga. :eek: Leuk hoor dat klassiek, ben er fan. Vroeger was dat ook zo, het omgekeerde van het thuisshirt - wit- oranje - wit -. Prachtig logo. Het oranje in dit tenue is helaas zwaar verneukt. :(
 
Maar we hebben nu Guus Hiddink

Vroeger hadden we dat als positief gezien.

Nu net doen of het een prutser is, met zo'n CV is ook overdreven!
Is ervaring echt niet kwijt geraakt. Mindere resultaten ligt meer aan spelers dan aan trainer.
Trainer is toch een ervaringsreis beroep beweren de zogenaamde kenners anders toch.
Nederland heeft geen topspelers, alleen enkele talenten die nog niet volgroeid zijn.
Van Gaal had alle geluk van de wereld plus dat het WK in Zuid-Amerika was, als Nederland die spelopvatting in Europa laat zien, worden ze de grond in geboord. Gelukkig voor van Gaal viel het dubbeltje de goede kant op.
Wat presteert van Gaal nu bij Manchester United, nadat hij miljoenen uitgegeven heeft, niet echt florisant!
 
Nu net doen of het een prutser is, met zo'n CV is ook overdreven!
Is ervaring echt niet kwijt geraakt. Mindere resultaten ligt meer aan spelers dan aan trainer.
Trainer is toch een ervaringsreis beroep beweren de zogenaamde kenners anders toch.
Nederland heeft geen topspelers, alleen enkele talenten die nog niet volgroeid zijn.
Van Gaal had alle geluk van de wereld plus dat het WK in Zuid-Amerika was, als Nederland die spelopvatting in Europa laat zien, worden ze de grond in geboord. Gelukkig voor van Gaal viel het dubbeltje de goede kant op.
Wat presteert van Gaal nu bij Manchester United, nadat hij miljoenen uitgegeven heeft, niet echt florisant!
Over Hiddink heb je gelijk. Maar als je zegt dat Nederland te weinig toppers heeft dan geldt dat net zo goed voor de periode van Gaal: het was niet alleen tijdens het WK dat hij goed presteerde maar hij kwalificeerde zich ook moeiteloos met destijds debutanten als BMI, de Vrij, Janmaat. Toen speelde hij gewoon 4-3-3 en tijdens de kwalificatie was Robben er grotendeels niet bij wegens blessures. Diezelfde jongens spelen nu allemaal in het buitenland en hebben ervaring opgedaan op het WK. Je zou toch zeggen dat zij het nu veel beter moeten doen dan twee jaar geleden toen zij nog bij Feyenoord of ajax enz speelden.
En even voor je info: United doet op dit moment weer volop mee om tweede te eindigen in de PL. Dus zo slecht gaat het daar niet, ondanks veel middelmaten in die ploeg, althans vergeleken met de concurrenten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan