Nederlands Elftal

Ronald de Boer was vanaf begin al tegen Hiddink en voor Koeman. Het is voor hem meer oude/jonge generatie.
Inderdaad. Bovendien is Blind voor heel wat Cruijff-gezinde ajacieden de persona non grata aangezien hij en van Gaal gezamenlijk tegenover de Cruijff-revolutie stonden. Hij is ook daarom met van Gaal meegegaan en niet bij ajax gebleven. Mensen moeten eerst hun huiswerk doen voordat zij gelijk in ajax-psv denken. Er is ook een ajax vs ajax kamp.
 
Echt hè, op de site van Elf: 'Relatief kort na zijn succesvolle WK viel Daryl Janmaat steevast buiten de boot betreft de Oranje-invitaties. De speler van Newcastle United maakte een fatale fout tegen Tsjechië en die lijkt fataal.'
:shifty:
 
Die meneer Konijn Huntelaar laat ook geen mogelijkheid onbenut om te roepen hoe hij het ajax gunt.. Vandaag weer zegt ie: "psv heeft een aardig team, laat de druk maar op hun liggen dan wordt ajax kampioen"... Het zit nog blijkbaar erg diep dat ie weggestuurd is door psv.
 
Die meneer Konijn Huntelaar laat ook geen mogelijkheid onbenut om te roepen hoe hij het ajax gunt.. Vandaag weer zegt ie: "psv heeft een aardig team, laat de druk maar op hun liggen dan wordt ajax kampioen"... Het zit nog blijkbaar erg diep dat ie weggestuurd is door psv.
En terecht dat ie weggestuurd werd, die zichzelf zo overschattende speler kan alleen scoren tegen de knijntjes.....
 
Die meneer Konijn Huntelaar laat ook geen mogelijkheid onbenut om te roepen hoe hij het ajax gunt.. Vandaag weer zegt ie: "psv heeft een aardig team, laat de druk maar op hun liggen dan wordt ajax kampioen"... Het zit nog blijkbaar erg diep dat ie weggestuurd is door psv.

En dat Stuntelaar net in het PSV tijdperk speelde voor die neuzen :D
 
En terecht dat ie weggestuurd werd, die zichzelf zo overschattende speler kan alleen scoren tegen de knijntjes.....
Echt, ik heb hem altijd al een misselijk ventje gevonden. Toen hij bij Madrid zat, speelden Robben, van Nistelrooij, Sneijder en vd Vaart daar ook. Telkens opnieuw noemde hij steeds alleen de namen van vd Vaart en Sneijder en repte hij met geen woord over Robben en Ruud. Hij is echt zo'n nep-ajacied... Ik bedoel voor de echte ajacieden als Heitinga en Sneijder kan ik nog respect opbrengen, maar die boer uit Gelderland die zoooo graag bij de Randstedelingen wil horen, pff....
 
Het is in ieder geval duidelijk waar die idiote houding van Van Gelder tegenover Hiddink vandaankomt:

http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/...elder-solliciteerde-als-perschef-Oranje.dhtml
Schitterende hoe Guus het op zijn Guus vertelt: "Ronald (de Boer) kan dit niet gezegd hebben want hij heeft me wel benader om bondscoach van Quatar te worden....hij kan toch niet zo opportunistisch zijn om mij nu te oud te vinden?" Eigenlijk is dit een antwoord richting Ronald de Boer. Heerlijk, om via zo een omweg niet veel zeggen maar toch iemand van repliek te dienen.
 
PSV is hofleverancier in de voorselectie: http://www.vi.nl/nieuws/hiddink-kiest-voor-elia-dost-en-janmaat-in-voorselectie.htm

Verder Van Beek :confused: en geen Kongolo. Op zich vind ik Kongolo een betere verdediger, maar goed...

Kongolo maakt geen goede indruk de laatste weken. Van Beek daarentegen haalt al een hele tijd een ruim voldoende.
Ik had ipv Elia El Ghazi uitgenodigd. Elia zat laatste weer op de bank bij Southampton. Zo gaat het altijd met hem: een goed of spectaculair begin gevolgd door grootheidswaanzin en uiteindelijk op de bank terecht komen.
 
Laatst bewerkt:
Kongolo maakt geen goede indruk de laatste weken. Van Beek daarentegen haalt al een hele tijd een ruim voldoende.
Ik had ipv Elia El Ghazi uitgenodigd. Elia zat laatste weer op de bank bij Southampton. Zo gaat het altijd met hem: een goed of spectaculair begin gevolgd door grootheidswaanzin en uiteindelijk op de bank terecht komen.

Maar in potentie is Kongolo beter. Van Beek vind ik echt niet zo indrukwekkend.
El Ghazi zou inderdaad het proberen waard zijn.
 
Maar in potentie is Kongolo beter. Van Beek vind ik echt niet zo indrukwekkend.
El Ghazi zou inderdaad het proberen waard zijn.
Klopt. Ik had eigenlijk veel meer verwacht van Kongolo dit jaar, maar hij staat op dit moment stil. Van Beek is een typische no nonsense-verdediger, gewoon die bal hard wegkoppen of de tribunes in. Het is lang geleden dat Nederland zo een verdediger heeft voortgebracht, want types als Bruma en Veltman willen allemaal eerst laten zien dat ze ook goed kunnen voetballen met als gevolg van alles een beetje en uiteindelijk voor alles net niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan