Nederlands Elftal

Dumfries heeft zich afgemeld.

En dan roept die droeftoeter van een bondscoach Wieffer (die slechts een paar minuten heeft gespeeld in de afgelopen maanden) en ... Youri Baas op .
:clown::clown::clown::clown::clown:

#KoemanOUT
Zijn er op dit moment buiten Dumf backs die voldoen?

Zijn er op dit moment buiten Dumf backs die voldoen?
Rechtsback? Timber, Geertruida en Frimpong. Sepp vd Berg speelt ook veel op rechtsback, maar geen idee hoe goed eigenlijk.

Timber is echter ook al de eerste keuze voor linksback, aangezien VdVen, Ake en Hartman (nog) niet fit genoeg zijn.

Rechtsback? Timber, Geertruida en Frimpong. Sepp vd Berg speelt ook veel op rechtsback, maar geen idee hoe goed eigenlijk.

Timber is echter ook al de eerste keuze voor linksback, aangezien VdVen, Ake en Hartman (nog) niet fit genoeg zijn.
Van Geertruida ben ik sowieso geen fan. Nooit geweest ook. Huis tuin en keukenspeler in Oranje. Timber kan opzich. Is de beste van alle opties

Dumfries heeft zich afgemeld.

En dan roept die droeftoeter van een bondscoach Wieffer (die slechts een paar minuten heeft gespeeld in de afgelopen maanden) en ... Youri Baas op .
:clown::clown::clown::clown::clown:

#KoemanOUT
Wieffer als vervanger van Schouten was wel te verwachten. Heeft natuurlijk niet genoeg gespeeld, maar qua type, positie en bekendheid bij Koeman een goeie vervanger.

Baas geen idee, eerlijk gezegd. Typerend dat je na een paar goeie wedstrijden bij Ajax er meteen weer in mag.

Tsja, hij draagt een Ajax-shirtje he, dan heb je al een voorsprong om opgeroepen te worden. Ik denk dat Flamingo veel meer recht erop heeft, maar oke, ik kijk waarschijnlijk door een PSV-bril. Flamingo heeft het namelijk al wel bewezen op CL niveau en Baas nog niet.....maar oke.
Het is vooral zo typisch, eerder dit jaar werd Rensch nog opgeroepen als extra rechtsback. Maar die speelt nu niet meer bij Ajax (maar een stapje hogerop bij Roma, waar hij het dacht ik prima doet), en hij valt buiten de boot.

Ik vind Baas ook nog geen Oranjemateriaal hoor, maar wat zijn de alternatieven verder? Volgens mij zijn er heel veel blessures.

Flamingo had gekund inderdaad. Verder? Ik heb oprecht geen idee.

Ik vind Baas ook nog geen Oranjemateriaal hoor, maar wat zijn de alternatieven verder? Volgens mij zijn er heel veel blessures.

Dean Huijsen....

Nee, maar Flamingo, Beelen of Propper zouden bij mij voor Baas komen. Goes, Hilgers en Obispo trouwens ook.
Ook niet echt Oranjemateriaal, maar vind Baas middenmoot Eredivisie niveau.

Wat willen we, een CV zoals Baas? Of een rechtsback om Dumfries te vervangen?

Als CV zou je aan Beukema, Flamingo, Goes, Sepp of Struijk bijv kunnen denken. IIRC zijn Botman, VdVen, Ake en De Vrij allemaal geblesseerd, die stuk voor stuk vooraan zouden staan.

Als rechtsback zou je aan Rensch, Veltman, weer Sepp of Read. Als linksback (omdat je Timber dan op papier naar rechts schuift, of Hato naar het centrum) kom je dan uit bij Maatsen, ook Struijk of Hartman (nog niet helemaal fit).

Wat willen we, een CV zoals Baas? Of een rechtsback om Dumfries te vervangen?

Als CV zou je aan Beukema, Flamingo, Goes, Sepp of Struijk bijv kunnen denken. IIRC zijn Botman, VdVen, Ake en De Vrij allemaal geblesseerd, die stuk voor stuk vooraan zouden staan.

Als rechtsback zou je aan Rensch, Veltman, weer Sepp of Read. Als linksback (omdat je Timber dan op papier naar rechts schuift, of Hato naar het centrum) kom je dan uit bij Maatsen, ook Struijk of Hartman (nog niet helemaal fit).

Gelukkig speelt Oranje tegen Spanje, die hebben niet zo'n sterke aanval...

Geen idee hoe goed Baas het doet verder. Maar het is wel vrij bekend dat Koeman zijn selectie op de zondagavond met een bord babi pangang op schoot maakt.

Jammer voor Flamingo, maar die is de laatste weken wel wat weggezakt.

• Hahaha!
Reactions: znq
Terug
Bovenaan Onderaan