Nederlands Elftal

Brobbey was ook nog niet onomstreden bij Farioli dach tik, maar volg het niet helemaal
In principe start hij altijd. Volgens mij is Weghorst nog maar 1x vanaf de aftrap begonnen.
Mag hopen dat ie fit is en gewoon gepasseerd wordt vanwege de ondoorgrondelijke wegen van Koeman en hij morgen tegen Sparta gewoon 2 assists aflevert.
Uiteraard. Maar als hij daadwerkelijk Wieffer boven Schouten verkiest :shrug::shrug:

In principe start hij altijd. Volgens mij is Weghorst nog maar 1x vanaf de aftrap begonnen.

Uiteraard. Maar als hij daadwerkelijk Wieffer boven Schouten verkiest :shrug::shrug:
Dan doet ie dat maar lekker. Minder kans op blessures, grotere groep voor Bosz om de boel verder mee scherp te slijpen tijdens die interlandperiodes.

Prima, ik merk dat Nederlands elftal me onder deze coach toch niks doet. Hopelijk is Schouten wel gewoon fit voor na de interlandperiode.
Mij doet het dus ook niet veel.
Had het er met mijn fysio over dinsdag. Hij vertrekt maandag naar Aruba voor de Nations League daar. Kwamen we uiteindelijk op het Nederlands elftal. Ik was dus serieus niet op de hoogte dat Nederland ook moet voetballen.

Mij doet het dus ook niet veel.
Had het er met mijn fysio over dinsdag. Hij vertrekt maandag naar Aruba voor de Nations League daar. Kwamen we uiteindelijk op het Nederlands elftal. Ik was dus serieus niet op de hoogte dat Nederland ook moet voetballen.
Ik heb onderhand het idee dat het Nederlands elftal meer speelt dan PSV.

Ik vind Nations league prima vervanger voor oefenwedstrijden , maar om nou om de 4 competitiewedstrijden een interlandbreak te hebben is ook weer een beetje overdreven.
Het gaat tenminste ergens om, dat is wel het leuke eraan. In plaats van die wedstrijden in het verleden om des keizers baard.

Ik vind Nations league prima vervanger voor oefenwedstrijden , maar om nou om de 4 competitiewedstrijden een interlandbreak te hebben is ook weer een beetje overdreven.
Dit is niet iets van de Nations league. Deze opzet van wedstrijden was ook zo toen het maar oefenwedstrijden was. Voor de winterstop de interlandweken bijna samengeperst, na de winterstop wat meer tijd ertussen.

Dit is niet iets van de Nations league. Deze opzet van wedstrijden was ook zo toen het maar oefenwedstrijden was. Voor de winterstop de interlandweken bijna samengeperst, na de winterstop wat meer tijd ertussen.
Oke, ik kan me het niet heugen dat dat zo vaak was, maar ik keek eventjes en klopt helemaal. Blijkbaar stoor ik me er nu meer aan :)

Oke, ik kan me het niet heugen dat dat zo vaak was, maar ik keek eventjes en klopt helemaal. Blijkbaar stoor ik me er nu meer aan :)
Het komt wel steeds vaker naar de voorgrond, ook omdat spelers steeds vaker klagen over zoveel wedstrijden. Maar sowieso, zulke korte, maar vaak en snel achterelkaar geplande interland interrupties, weer vliegen naar het thuisland, weer wat anders trainen dan bij de club, verbroken ritmes enz. komt de spelers niet goed uit lijkt me. Eén 3 of 4 weken durende interlandperiode na de zomer ergens in oktober lijkt me veel beter.

Ik vind die interlands maar niks. EK en WK is heerlijk, maar zijn de eerste wedstrijden ook maar matig met het vergroten van het aantal landen. EK= 16 landen. WK= 32 landen. Zo hoort het.

Enige voordeel is dat ge dan af en toe zo een Schotland of Ierland met hun geweldige fans erbij hebt.

Til heeft toch 3 goals en 2 assists al. Het is niet dat ie nooit scoort of zo. :D
3 goals en 3 assists zelfs.
Allemaal in de eerste 5 wedstrijden.
In de laatste 3 wedstrijden stokt het echter en mist hij hele grote kansen.

Vandaar mijn voorgaande post. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan