Nederlands Elftal

Als iedereen fit is gaan Gravenberch, Reijnders en Frenkie het middenveld vormen. Lijkt mij overigens niet complementair aan elkaar, want Schouten is toch wel het fundamentele blok wat je nodig hebt. Maar vraag mij af of Koeman daar door heen kan zien.
En daarom gaat het volgende toernooi weer een teleurstelling worden. Met het postbode voetbal van Frenkie wordt Oranje weer zwakker

Ik mis Frenkie eigenlijk helemaal niet. Dat is blijkbaar een speler die minder goed wordt, als hij langer uit beeld is.
Nee hoor, maar speelde voor Ajax en helemaal overhyped. Goede speler wel, maar mist drive naar voren en scorend vermogen. Loopt heel veel met de bal en speelt voornamelijk breed en terug. Hij heeft in Oranje wel eens super goed gespeeld, maar nooit langer dan 20-30 minuten en maar een paar keer in 30-40 interlands. Bij Barcelona heeft hij het ook maar sporadisch laten zien. Dus als hij op z’n top speelt is hij de beste, maar dat doet hij zelden, z’n basis nivo is onvoldoende voor Oranje.

Maar ja, de Nederlandse pers, dus als hij half fit is, zal hij wel spelen

Men zegt van wel. Ik wil je best geloven. Maar toch ben ik fan van een middenveld waar Schouten en Veerman samen spelen.
Dan lekker PSV blijven kijken. 😉
Veerman is te licht voor Oranje. Schouten deed het meer dan prima op het EK, maar een fitte Frenkie staat wat mij betreft op die plek in Oranje, Een oranje middenveld met Frenkie, Gravenberch en Simons is op termijn het best denkbare Oranje middenveld.
Reijnders heeft een goal in de benen, Timber heeft power, maar die moeten het wat mij betreft nog laten zien op een hoger niveau.

En daarom gaat het volgende toernooi weer een teleurstelling worden. Met het postbode voetbal van Frenkie wordt Oranje weer zwakker
Er zijn voor die positie maar een paar opties. Frenkie is de voetballende optie. Tov van Veerman is ie iets stabieler.

Dan lekker PSV blijven kijken. 😉
Veerman is te licht voor Oranje. Schouten deed het meer dan prima op het EK, maar een fitte Frenkie staat wat mij betreft op die plek in Oranje, Een oranje middenveld met Frenkie, Gravenberch en Simons is op termijn het best denkbare Oranje middenveld.
Reijnders heeft een goal in de benen, Timber heeft power, maar die moeten het wat mij betreft nog laten zien op een hoger niveau.
Eens, hoewel ik nog moet zien in hoeverre Frenkie weer echt op niveau komt. Zo langzamerhand is hij er vaker niet bij dan wel, en ook als hij wel speelt is het 50/50 goeie wedstrijd of onzichtbaar. 'als als als', dan is Frenkie zeker het beste.

En dan hebben we dus ook gewoon nog Teun.

Maar goed, Antenor - met gevoel voor de Engelse taal, meen ik me te herinneren - verwekt vlak na de oorlog. Dan gaan er toch wat alarmbellen af. Ik wil hier wel een uitzending van Spoorloos aan wijden.
Don't panic. Uw alarmbellen zijn niet nodig. Het zuiden was al in september 1944 bevrijd. Wij hebben dan ook een 18 septemberplein in Eindhoven.
Er waren al heel lang geen militairen meer ingekwartierd. Bij 1945 had u wellicht een punt, niet bij november 1946.
Dank voor uw bezorgdheid.:sneaky:

Eens, hoewel ik nog moet zien in hoeverre Frenkie weer echt op niveau komt. Zo langzamerhand is hij er vaker niet bij dan wel, en ook als hij wel speelt is het 50/50 goeie wedstrijd of onzichtbaar. 'als als als', dan is Frenkie zeker het beste.

Frenkie, ik mag hem en hij kan goed voetballen maar waarom toch Frenkie. Iemand ooit gehoord dat heel Nederland inclusief de voetbalprimeuren het altijd over Luukie, Nigel, Johnny, Jean Pauly, Siemy, Jerry, Henky (allemaal De Jong van achternaam) hadden? 😄

Frenkie, ik mag hem en hij kan goed voetballen maar waarom toch Frenkie. Iemand ooit gehoord dat heel Nederland inclusief de voetbalprimeuren het altijd over Luukie, Nigel, Johnny, Jean Pauly, Siemy, Jerry, Henky (allemaal De Jong van achternaam) hadden? 😄
Huh? Wij hadden het over Veerman jr. hoor! :)

Het beeld dat ik van Frenkie's niveau in Oranje heb is vooral afwachtend, stukje lopen, nog een keer kijken, nog een stukje lopen, balletje breed. Ben d'r niet kapot van en we doen het al een tijdje best aardig zonder hem in Oranje.

Frenkie verdient wel wat meer credits, lijkt me. Door zijn gedribbel en gedraai bindt hij 2 spelers aan zich waardoor er andere spelers vrijkomen. Ik vind het gewoon een goede voetballer en mits fit de beste optie die we hebben voor die positie in Oranje.
Echter is hij nu wel erg vaak niet fit, dus wellicht is dat een reden om toch eens door te gaan selecteren. Hopelijk komt hij terug. Ik ben wel fan.

Frenkie verdient wel wat meer credits, lijkt me. Door zijn gedribbel en gedraai bindt hij 2 spelers aan zich waardoor er andere spelers vrijkomen. Ik vind het gewoon een goede voetballer en mits fit de beste optie die we hebben voor die positie in Oranje.
Echter is hij nu wel erg vaak niet fit, dus wellicht is dat een reden om toch eens door te gaan selecteren. Hopelijk komt hij terug. Ik ben wel fan.
Krijgen we een goede Frenkie of krijgen we de Frenkie uit 2019 net zoals de Ligt.
Pfff wat gaat de tijd snel.

Terug
Bovenaan Onderaan