NEC

Volgend seizoen staat Nijmegen - Groesbeek inderdaad op het programma.

Toch ook wel leuk. Ik heb ooit nog eens met de dochter van de voorzitter van Achilles geflirt zo rond carnaval. Van tevoren bij hun thuis indrinken en dan met z'n allen naar discotheek de Linde (die ook van hem is). Mooie tijden :D ik word oud.
 
Laatst bewerkt:
Toch ook wel leuk. Ik heb ooit nog eens met de dochter van de voorzitter van Achilles geflirt zo rond carnaval. Van tevoren bij hun thuis indrinken en dan met z'n allen naar discotheek de Linde (die ook van hem is). Mooie tijden :D ik wordt oud.
Als je 'ik wordt' schrijft, gaat er iig iets niet goed! :clap:

In De Linde heb ik in een héél ver verleden ooit nog eens in de finale van de Nederlandse kampioenschappen karaoke gestaan. Zo zat als een aap...Het moge duidelijk zijn dat we dat niet gingen winnen. ;)
 
Als je 'ik wordt' schrijft, gaat er iig iets niet goed! :clap:

In De Linde heb ik in een héél ver verleden ooit nog eens in de finale van de Nederlandse kampioenschappen karaoke gestaan. Zo zat als een aap...Het moge duidelijk zijn dat we dat niet gingen winnen. ;)

He shit. ik heb 'm veranderd.

Haha, ik zie het wel al voor me. Jong Bacchusje met een microfoon in z'n hand, de tekst van André Hazes op het scherm.. en maar grunten :D
 
He shit. ik heb 'm veranderd.

Haha, ik zie het wel al voor me. Jong Bacchusje met een microfoon in z'n hand, de tekst van André Hazes op het scherm.. en maar grunten :D
Nee, het was een duet met een blonde dame. The House Of The Rising Sun.
Een volkomen uit de hand geëscaleerd kroeggrapje. :D
 
10268668_10203107075350411_3273521713429661874_n.jpg
 
Kreeg 'ie in het Vitesse-topic niet genoeg aandacht? ;)

Haha, dat ook. Nee, ik dacht "kom, laat ik de NEC-supporters het niet aandoen om over hun kluppie te lezen in het Vitesse topic. Noem het service, zo je wilt. :D.

Groeten,

Bouterbaas, lang woonachtig geweest in Arnhem.
 
Hier in huis heeft de boosheid en ergernis nog niet plaats gemaakt voor teleurstelling. Hier heerst nog een "net goed, stelletje lamzakken", maar tot de lamzakken rekenen we zeer zeker ook de bobo's die de club zielloos hebben gemaakt. Voorlopig is de degradatie gewoon verdiend, stelletje sukkels!
 
Hier in huis heeft de boosheid en ergernis nog niet plaats gemaakt voor teleurstelling. Hier heerst nog een "net goed, stelletje lamzakken", maar tot de lamzakken rekenen we zeer zeker ook de bobo's die de club zielloos hebben gemaakt. Voorlopig is de degradatie gewoon verdiend, stelletje sukkels!
Vervelend voor je Elio. NEC hoort in de Eredivisie, veel meer dan een Dordrecht ( ondanks zeer verzorgd voetbal van hen), of een Sparta zelfs.
Wie weet met een beetje beter beleid keren ze binnen afzienbare tijd weer terug in de Eredivisie.
 
Vervelend voor je Elio. NEC hoort in de Eredivisie, veel meer dan een Dordrecht ( ondanks zeer verzorgd voetbal van hen), of een Sparta zelfs.
Wie weet met een beetje beter beleid keren ze binnen afzienbare tijd weer terug in de Eredivisie.

Ik denk dat het toch wel enkele jaren zal duren. Het zal niet net als Willem II meteen bovenin meedraaien. Volgend seizoen zullen toch wel weer ploegen als RKC, Volendam, De Graafschap en VVV bovenin meedraaien. Daarnaast zijn ploegen als Den Bosch, Eindhoven en Helmond sport ook vaak in de subtop te vinden en kunnen als het een keer meezit een uitschieteren naar boven hebben.

Ik zie NEC en Roda die niet krijgen, met het huidige beleid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan