NEC

Over kleuren gesproken: wat mij in Nijmegen het meeste verbaasde was dat de kleuren van Knotsenburg (Nijmegen tijdens carnaval) jarenlang geel-zwart waren. Dat is sinds een tijdje aangepast inmiddels :)

Ik hoop ook dat NEC er in blijft overigens. En verwacht dat zij aan lijfsbehoud inderdaad zwaarder tillen dan aan een eventuele titel van de Arnhemmers. Maar op de tribunes in de Goffert zal het wel pijn doen, mocht het daadwerkelijk zo lopen!
Maar goed: als PSV zaterdag in Arnhem wint, is er van zo'n scenario ook helemaal geen sprake. Degene die in Arnhem wint zaterdag, wordt (minimaal) tweede dit seizoen.

Nou, dat zou ik niet zoveel zekerheid durven zeggen; minimaal tweede. Kun je ook nog príma achter Twente en/of Feyenoord (en eigenlijk zelfs: Vitesse, mocht PSV winnen) eindigen.
 
Als Roda de laatste wedstrijd nog ingehaald kan worden, maar NEC speelt tegen ajaks. Op een of andere wonderlijke manier staan wij op de 2e plaats en kunnen we ajaks nog inhalen op de laatste speeldag, maar dan moet NEC winnen van ajaks. Roda staat met 2-0 achter tegen Go Ahead en is dus afhankelijk van de wedstrijd bij NEC, waar het 1-1 staat. Hoop je dan toch dat NEC wint zodat wij kampioen worden, maar Roda degradeert? :D

Ik zou het dan niet erg vinden als we ons kampioenschap dan een jaar opschuiven.
 
Nou, dat zou ik niet zoveel zekerheid durven zeggen; minimaal tweede. Kun je ook nog príma achter Twente en/of Feyenoord (en eigenlijk zelfs: Vitesse, mocht PSV winnen) eindigen.

Ik denk juist dat eventuele winst zaterdag PSV zo'n boost zal geven, dat zij in de resterende wedstrijden niet veel punten meer weg gaan geven. Twente en Feyenoord blijven dat m.i. wel doen. Daarom denk ik dat de winnaar van zaterdag tweede wordt.
 
Mwa, de teloorgang met daarbij het kapot gaan van Roda vind ik erger dan nog een jaartje geen kampioen. Ik ben gewoon PSV'er, maar Roda zit ook in mijn hartje.

Maar wonend in Bottendael, dus NEC doet je ook wel wat? Of is het een andere Bottendaal dan ik ken?
 
Maar wonend in Bottendael, dus NEC doet je ook wel wat? Of is het een andere Bottendaal dan ik ken?

Das Bottendaal in Nijmegen ja. Het zou absoluut zonde zijn als Nijmegen geen Eredivisieteam meer zou hebben, maar ik voel er niet echt veel bij. Het is meer dat ik het zonde voor de stad zou vinden.
 
@Elio voorlopig moet je 1 Iranier heel erg dankbaar zijn:p:D
 
Hij zal ajaks dankbaar zijn, dat ze, ondanks hun geweldige spel en hun 4e titel, zo vriendelijk waren om NEC een punt te gunnen.
Ook ajax maar Alireza scoort gewoon 2 keer. Dat deden anderen niet bij NEC, ondanks de vriendelijkheid van ajax.
 
Als jeugdspeler kinderen hebben dan ben je geen trage leerling op dat vlak.. Je bent dom omdat je een telefoonnummer achterlaat, maar niet traag :D

On topic: vitesse! Hahaha!!!

Die keeper van utrecht is trouwens ook appart. Ik vond hem echt een goede keeper maar heeft nu al een aantal blunders gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Hij zal ajaks dankbaar zijn, dat ze, ondanks hun geweldige spel en hun 4e titel, zo vriendelijk waren om NEC een punt te gunnen.

Het riekt in Amsterdam al twee weken naar competitievervalsing, maargoed. Dat is helaas hun goed recht.
 
Hij zal ajaks dankbaar zijn, dat ze, ondanks hun geweldige spel en hun 4e titel, zo vriendelijk waren om NEC een punt te gunnen.

Je ziet het bij meerdere kampioenen (bv. Bayern München) als de druk eraf is, zakt het behoorlijk in. Als Ajax had moeten winnen van NEC om gisteren kampioen te worden, was NEC opgevreten! We konden ze niet beter dan nú treffen. ;)
 
Dan bèn ik ook en daarom verdient hij (door jouw persoontje dan in dit geval) PUNTEN!!! :D
Dank u!
Ik kan je zeggen dat een hoop familieleden en vrienden in Iran op dit moment NEC-supporter zijn en gisteren mij allemaal berichtjes hebben gestuurd:D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan