NEC

Mikasa

Internationale Legende
[h=1]De Groot en Pothuizen nemen honneurs bij NEC waar na ontslag Hyballa[/h] http://www.nu.nl/voetbal/4647396/groot-en-pothuizen-nemen-honneurs-bij-nec-waar-ontslag-hyballa.html

Ron de Groot en Patrick Pothuizen nemen na het ontslag van Peter Hyballa voorlopig de honneurs waar bij NEC. De Nijmegenaren zijn nog in gesprek met assistent-trainer Ernie Brandts.
Brandts s het niet eens met het ontslag van Hyballa en weigert voorlopig op het trainingsveld te verschijnen. Eerder deed ook een andere assistent, Remco ten Hoopen, al een stap terug na het congé van de Duitser.
Technisch manager Edwin de Kruijff kan nog niet zeggen of De Groot en Pothuizen het seizoen ook afmaken. "De club en met name ook de selectie heeft in deze belangrijke periode baat bij rust. Een definitieve beslissing hopen we op korte termijn te kunnen nemen."

:ai:

:unsure:Eerst de onrust veroorzaken en dan geen idee hebben wat te doen en vervolgens zeggen dat de selectie in deze periode baat bij rust heeft. :re: :p

Hahaha, wat een dommerds.

PSVNEC

Routinier
De Nijmeegse Ibi?

Niet echt, hij heeft eerder iets weg van Park. Komt als jonge jongen uit een ver land naar een kleine Nederlandse stad. En bloeit op door zijn karakter en voetbal kwaliteiten.

Btw vind jij Affelay de beste die je in een PSV shirt hebt gezien dan?

Mikasa

Internationale Legende
Niet echt, hij heeft eerder iets weg van Park. Komt als jonge jongen uit een ver land naar een kleine Nederlandse stad. En bloeit op door zijn karakter en voetbal kwaliteiten.

Btw vind jij Affelay de beste die je in een PSV shirt hebt gezien dan?
Wel uit eigen jeugd, maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde een oude speler, die terugkeert op het oude nest en vervolgens niet fit blijkt te zijn en dus niks toevoegt.

PSVNEC

Routinier
Wel uit eigen jeugd, maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde een oude speler, die terugkeert op het oude nest en vervolgens niet fit blijkt te zijn en dus niks toevoegt.
ooh zo haha, die hebben we ook. Uit de PSV jeugd, te oud en gebombardeerd tot aanvoeder die redelijk weinig meer toevoegd. Rens van Eijden.

robpsv11

Grammatifaler
Misschien heeft Bjorn Vlemminckx ook nog wel zin, als ze dan toch bezig zijn om hun senioren elftal te versterken :maniac:

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
NEC...het lelijkste stadion van Nederland (althans, als ze die sintelbaan nog hebben) en het lelijkste tenue van Nederland.

Nep Scout

Aanvoerder
Als hij maar niet met uitspraken gaat komen over dat ze niet gaan degraderen. Met hem weet je zeker dat dan juist gaat gebeuren.

Bovenaan Onderaan