NEC

De Nijmeegse Ibi?

Niet echt, hij heeft eerder iets weg van Park. Komt als jonge jongen uit een ver land naar een kleine Nederlandse stad. En bloeit op door zijn karakter en voetbal kwaliteiten.

Btw vind jij Affelay de beste die je in een PSV shirt hebt gezien dan?
 
Niet echt, hij heeft eerder iets weg van Park. Komt als jonge jongen uit een ver land naar een kleine Nederlandse stad. En bloeit op door zijn karakter en voetbal kwaliteiten.

Btw vind jij Affelay de beste die je in een PSV shirt hebt gezien dan?
Wel uit eigen jeugd, maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde een oude speler, die terugkeert op het oude nest en vervolgens niet fit blijkt te zijn en dus niks toevoegt.
 
Wel uit eigen jeugd, maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde een oude speler, die terugkeert op het oude nest en vervolgens niet fit blijkt te zijn en dus niks toevoegt.
ooh zo haha, die hebben we ook. Uit de PSV jeugd, te oud en gebombardeerd tot aanvoeder die redelijk weinig meer toevoegd. Rens van Eijden.
 
Misschien heeft Bjorn Vlemminckx ook nog wel zin, als ze dan toch bezig zijn om hun senioren elftal te versterken :maniac:
 
NEC...het lelijkste stadion van Nederland (althans, als ze die sintelbaan nog hebben) en het lelijkste tenue van Nederland.
 
Als hij maar niet met uitspraken gaat komen over dat ze niet gaan degraderen. Met hem weet je zeker dat dan juist gaat gebeuren.
 
NEC...het lelijkste stadion van Nederland (althans, als ze die sintelbaan nog hebben) en het lelijkste tenue van Nederland.
Dat is wel lang geleden. Was in gebruik tot 1998. :D
De een vindt De Oude Goffert het lelijkste stadion ooit, de ander verlangt nog dagelijks terug naar ‘De Bloedkuul’. De thuishaven van N.E.C. werd in 1942 voor het eerst door de club in gebruik genomen en in 1998 verlaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan