Haha dacht dat Jaap Stam de nieuwe trainer was geworden.Heel mooi dat japie komt, maar nec heeft echt een prima keeper. We hebben spitsen nodig Ted! En geen bony
Niet te veel denken, gaat niet goed bij jeHaha dacht dat Jaap Stam de nieuwe trainer was geworden.
Tuurlijk is het waar want het staat geschreven.Ex-vriendin Jasper Cillessen uit heftige beschuldingen aan adres van NEC-doelman
link
Altijd al een naar mannetje gevonden, maar als dit allemaal waar is.![]()
Even helemaal afgezien het feit dat Cillessen de fout in zou gaan door de vrouw te bedreigen/chanteren wanneer zij geen abortus pleegt is het wel een interessante discussie hoe je zoiets aan moet pakken als één van de twee abortus wil plegen bij een zwangerschap. Vooral wanneer het de man is lijkt me dit een lastige discussie wordenEx-vriendin Jasper Cillessen uit heftige beschuldingen aan adres van NEC-doelman
link
Altijd al een naar mannetje gevonden, maar als dit allemaal waar is.![]()
Gezien het zelfbeschikkingsrecht waar hier naar gestreefd wordt kan je als man laag of hoog springen, de vrouw beslist. Ook andersom overigens, als de vrouw een abortus wil en de man niet.Even helemaal afgezien het feit dat Cillessen de fout in zou gaan door de vrouw te bedreigen/chanteren wanneer zij geen abortus pleegt is het wel een interessante discussie hoe je zoiets aan moet pakken als één van de twee abortus wil plegen bij een zwangerschap. Vooral wanneer het de man is lijkt me dit een lastige discussie worden
Dat vind ik belachelijk aangezien het een kind van beide is wat op de wereld wordt gezet.maar goed dat is niet voor in het NEC topicGezien het zelfbeschikkingsrecht waar hier naar gestreefd wordt kan je als man laag of hoog springen, de vrouw beslist. Ook andersom overigens, als de vrouw een abortus wil en de man niet.
Dat vind ik belachelijk aangezien het een kind van beide is wat op de wereld wordt gezet.maar goed dat is niet voor in het NEC topic
Zo'n argument moet je andersom maar eens gebruiken. "als je niet zwanger wil worden moet je maar geen seks hebben. Anders gewoon je verantwoordelijkheid nemen en de man steunen in zijn besluit". Denk dat dat niet helemaal goed wordt ontvangen danAls je een vrouw niet zwanger wil maken moet je hem er niet in steken. Anders gewoon je verantwoordelijk nemen als man en de vrouw steunen in haar besluit.
Zo'n argument moet je andersom maar eens gebruiken. "als je niet zwanger wil worden moet je maar geen seks hebben. Anders gewoon je verantwoordelijkheid nemen en de man steunen in zijn besluit". Denk dat dat niet helemaal goed wordt ontvangen dan
Ik vind dat het wel of niet houden van een kind altijd een besluit van twee partijen hoort te zijn.
Ik begrijp de ethische kwestie en beide standpunten wel hoor. Ik vind alleen dat de gelijkheid tussen de man en vrouw ook echt op alle vlakken gelijk moet worden getrokken voor zover mogelijk
Als iemand het veld oploopt bij PSV verliest hij al zijn rechten. Wanneer je het huis van een vrouw binnendringt ben je al je rechten kwijt en vaak ook je geld en alles wat je bezit. De vrouw bepaald en zo hoort het.Zo'n argument moet je andersom maar eens gebruiken. "als je niet zwanger wil worden moet je maar geen seks hebben. Anders gewoon je verantwoordelijkheid nemen en de man steunen in zijn besluit". Denk dat dat niet helemaal goed wordt ontvangen dan
Ik vind dat het wel of niet houden van een kind altijd een besluit van twee partijen hoort te zijn.
Ik begrijp de ethische kwestie en beide standpunten wel hoor. Ik vind alleen dat de gelijkheid tussen de man en vrouw ook echt op alle vlakken gelijk moet worden getrokken voor zover mogelijk
BepaaltAls iemand het veld oploopt bij PSV verliest hij al zijn rechten. Wanneer je het huis van een vrouw binnendringt ben je al je rechten kwijt en vaak ook je geld en alles wat je bezit. De vrouw bepaald en zo hoort het.
Zijn we het eens. De vrouw bepaalt nadat ze is bepaald.Bepaalt
Na 2 wedstrijden, mijn goedheid, dachten ze dat NEC voor de titel mee zou doenZie artikel "Fans van NEC wachten spelersbus op na tweede nederlaag op rij" op VI - https://www.vi.nl/nieuws/fans-van-nec-wachten-spelersbus-op-na-tweede-nederlaag-op-rij
Ik vind dit altijd zo sneu...
Nee, maar Heracles en Excelsior zijn wel de ploegen waar je punten zou moeten pakken. Wanneer het tegen deze ploegen niet lukt gaat het lastig worden. Is het alsnog erg snel..Na 2 wedstrijden, mijn goedheid, dachten ze dat NEC voor de titel mee zou doen![]()