Ongezouten
Bondscoach
Ik zie hier allemaal voorbij komen; de wissels zijn slecht en we winnen ondanks Cocu. Mijn vraag is aan diegene, wat ging er dan mis door die wissels? Want wat ik zag dat het juist beter ging door die wissels. Het spel was beter en er kwamen doelpunten. Maar kennelijk waren die wissels zo slecht maar waaruit bleek dan dat het slecht ging door die wissels?
Achteraf geneuzel natuurlijk, want wie weet was het wel nog beter gegaan als hij Locadia eruit had gehaald om er maar een te noemen. Het is niet zo dat het door de wissels beter ging. Het spel was namelijk voor de wissels al beter, en voor de wissels plaatsvonden stonden ze ook al weer op voorsprong. De wissels waren bagger omdat bijvoorbeeld een goed spelende Bergwijn eruit gehaald werd en een slecht spelende Locadia erin bleef. Ook na de wissels bleef Locadia slecht spelen, dus wie weet was het wel 1-6 geworden als Locadia gewisseld zou worden. Dus ja, het waren slechte wissels, en ondanks die wissels, ondanks Cucoo, hebben ze er iets van gemaakt.