NAC - PSV | Zondag 20 augustus 2017 | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Haha, wat?? Van Ginkel t beste volgens AD? Waar heb ik dan naar zitten kijken? Ondanks dat hij er een maakte vond ik hem echt duidelijk een van de minderen. En niet eens om dat ik n hogere standaard van hem verlang. Van mij hadden Locadia en van Ginkel in de rust gewisseld mogen worden. Of ben ik nu overdreven kritisch en zie ik het ook volgens mijn medesupporters hier volledig verkeerd?

Om het nog gekker te maken: Van Ginkel staat ook in het elftal van de week van voetbalprimeur.nl ?!

Niet zo slecht als Locadia overigens, maar inderdaad zeker niet goed.
 
Een advocaat van Ajax (lees: de duivel) zou kunnen beweren dat Ajax over lange periode aanvallender voetbal speelt dan PSV en derhalve automatisch vaker een penalty mee zal krijgen. Dat zegt dan niet per se iets over penalties tegen. Alhoewel, aanvallender spelen = meer ruimte achter je verdediger = vaker aan de noodrem moeten trekken = vaker penalties tegen?

Er is op een ander PSV forum een tijdje geleden een discussie ontstaan over precies dit. In ieder geval de stelling: wordt Ajax bevoordeeld t.o.v. PSV. Dit omdat er een forumlid aanwezig was die bij hoog en laag beweerde dat alles tegen PSV werd gefloten. Er is toen een zogenaamde fact check gedaan door meerdere leden. Daaruit bleek dat PSV over twee seizoenen meer penalties heeft gekregen dan Ajax. En na een eigen turfactie daar bleek zelfs dat PSV qua arbitrage deze meer mee had dan tegen. Helaas ligt het forum op dit moment plat. Ik had graag wat links gegeven met deze statistieken. Het was erg interessant m.i.
 
Er is op een ander PSV forum een tijdje geleden een discussie ontstaan over precies dit. In ieder geval de stelling: wordt Ajax bevoordeeld t.o.v. PSV. Dit omdat er een forumlid aanwezig was die bij hoog en laag beweerde dat alles tegen PSV werd gefloten. Er is toen een zogenaamde fact check gedaan door meerdere leden. Daaruit bleek dat PSV over twee seizoenen meer penalties heeft gekregen dan Ajax. En na een eigen turfactie daar bleek zelfs dat PSV qua arbitrage deze meer mee had dan tegen. Helaas ligt het forum op dit moment plat. Ik had graag wat links gegeven met deze statistieken. Het was erg interessant m.i.

Hahaha, had deze forummer ook iets tegen de ruit om Eindhoven?
 
Er is op een ander PSV forum een tijdje geleden een discussie ontstaan over precies dit. In ieder geval de stelling: wordt Ajax bevoordeeld t.o.v. PSV. Dit omdat er een forumlid aanwezig was die bij hoog en laag beweerde dat alles tegen PSV werd gefloten. Er is toen een zogenaamde fact check gedaan door meerdere leden. Daaruit bleek dat PSV over twee seizoenen meer penalties heeft gekregen dan Ajax. En na een eigen turfactie daar bleek zelfs dat PSV qua arbitrage deze meer mee had dan tegen. Helaas ligt het forum op dit moment plat. Ik had graag wat links gegeven met deze statistieken. Het was erg interessant m.i.

Goed om te horen dat tirzah levend en wel is. :)
 
Goed om te horen dat tirzah levend en wel is. :)

Haha. Wordt tegenwoordig nogal kort gehouden daar :D

Maar opzich een interessante meting die er gedaan is daar. Bewezen is dat dat cliche in ieder geval niet klopt.

Mikasa. Nee, dat was weer een ander (Y)
 
Volgens opta had Paal gisteren de meeste balveroveringen, opruimacties en percentage gewonnen duels van PSV. Dat verrast me toch.
 
Er is op een ander PSV forum een tijdje geleden een discussie ontstaan over precies dit. In ieder geval de stelling: wordt Ajax bevoordeeld t.o.v. PSV. Dit omdat er een forumlid aanwezig was die bij hoog en laag beweerde dat alles tegen PSV werd gefloten. Er is toen een zogenaamde fact check gedaan door meerdere leden. Daaruit bleek dat PSV over twee seizoenen meer penalties heeft gekregen dan Ajax. En na een eigen turfactie daar bleek zelfs dat PSV qua arbitrage deze meer mee had dan tegen. Helaas ligt het forum op dit moment plat. Ik had graag wat links gegeven met deze statistieken. Het was erg interessant m.i.

Meer penalty's voor PSV is nauwelijks bevoordeling ;)
 
Meer penalty's voor PSV is nauwelijks bevoordeling ;)

Ik zat er ook al aan te denken. Het is inderdaad een manier om PSV te ondermijnen. Iedere penalty laat de bloeddruk bij de speler zo nodig oplopen. Ze missen en de crisis is compleet. Nee, neem maar van mij aan dat die penalties puur in het voordeel van ajax zijn.
 
Ik zat er ook al aan te denken. Het is inderdaad een manier om PSV te ondermijnen. Iedere penalty laat de bloeddruk bij de speler zo nodig oplopen. Ze missen en de crisis is compleet. Nee, neem maar van mij aan dat die penalties puur in het voordeel van ajax zijn.

Ah.. is er toch een complot. Had Tirzah toch gelijk (Y)
 
2 wedstrijden en 2 penalties tegen en ook nog beide onterecht.
Prachtig moyenne en voeding aan de discussie. ;):dt:
Uiteindelijk wel gewoon 6 punten uit 2 wedstrijden in de tas op dit moment.
Die koester ik.

Als we aanvallend blijven spelen krijgen we ook vanzelf een keer een pingel in ons voordeel.
Maar voorlopig staan we wat dat betreft onterecht met 2 - 0 achter.
 
Ondanks de wissels, want feit blijft dat het spel al beter was voor de wissels plaatsvonden; genoeg om de pot te winnen en ze stonden ook al voor; en zo blijven we aan de gang. Nee, wij gaan het zoals gewoonlijk weer echt niet eens worden.

Prima dat we het niet eens we worden, het zou wat zijn als op het forum iedereen het met elkaar eens is. ;)
 
Om het nog gekker te maken: Van Ginkel staat ook in het elftal van de week van voetbalprimeur.nl ?!

Niet zo slecht als Locadia overigens, maar inderdaad zeker niet goed.

Ik heb het al eerder gezegd, Ik snap de kritiek op van Ginkel niet, ik vond hem gewoon goed. Maar miscchien heb ik en met mij de journalisten het verkeerd gezien, dus ik zal komende wedstrijd is extra letten op van Ginkel.
 
Ik heb het al eerder gezegd, Ik snap de kritiek op van Ginkel niet, ik vond hem gewoon goed. Maar miscchien heb ik en met mij de journalisten het verkeerd gezien, dus ik zal komende wedstrijd is extra letten op van Ginkel.

(Y) Doe ik dat met Luckassen, want die vond ik dan weer best aardig spelen, maar ben de enige :)
 
En Vloet kan toch nog gewoon geschorst worden? Er werd toch geen kaart gegeven?
Zal nu wel niet meer gebeuren...
 
v. Boekel zal wel gemeld hebben, dat hij het voorval wel gezien had, maar als niets ernstigs had beschouwd.
 
En Vloet kan toch nog gewoon geschorst worden? Er werd toch geen kaart gegeven?
Zal nu wel niet meer gebeuren...

Er werd gefloten, dus de overtreding is vermoedelijk waargenomen. Enige wat nog kan is dat v Boekel zegt dat ie wel zag dat v Ginkel gehinderd werd maar dat hij de trap op de kuit gemist heeft en daar dus niet voor floot, dan is een schorsing nog mogelijk.

 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan