NAC - PSV | Zondag 20 augustus 2017 | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lachwekkend. En dan maar aan komen sloffen met bandje met 'respect'. Veel respectlozer kun je voetballers niet tegemoet treden: "uw gezondheid en carrière interesseert ons geen k*t bij de KNVB".

Ook interessant: je beoordeelt de ernst van de overtreding en dan geef je Vloet geel, en Luckassen een penalty tegen :crazy:
Dat zegt overigens alles over de overtreding van Vloet, want de penalty is weliswaar makkelijk, maar best begrijpelijk. Vorige week vond ik de penalty meer onterecht.

Vloet geel??? hij kreeg geen kaart dacht ik?
 
Lachwekkend. En dan maar aan komen sloffen met bandje met 'respect'. Veel respectlozer kun je voetballers niet tegemoet treden: "uw gezondheid en carrière interesseert ons geen k*t bij de KNVB".

Ook interessant: je beoordeelt de ernst van de overtreding en dan geef je Vloet geel, en Luckassen een penalty tegen :crazy:
Dat zegt overigens alles over de overtreding van Vloet, want de penalty is weliswaar makkelijk, maar best begrijpelijk. Vorige week vond ik de penalty meer onterecht.

Hij kreeg niet eens een kaart hoor. Nog erger dus
 
Na het zien van de herhalingen, t is gewoonweg n fopduik van de (k)naccer, voetjes eerst omhoog, dan de buik waar aan getrokken wordt naar beneden
 
Ik vond dat Cocu goed wisselde en de wedstrijd ook goed aanvoelde. Ik vond Pereiro ook helemaal niet zo sterk speelde, en dat het inbrengen van Luuk de Jong er deels voor zorgde dat het zo lekker liep op het einde. Hij was balvast en sterk. Paal op linksback kan echt niet, en ik vrees dat Luckassen - Isimat te weinig gogme heeft om slim te spelen. Dat kan ons nog eens opbreken.
 
Gemakkelijke overwinning en goed voor het zelf vertrouwen. Jammer dat de spitsen niet scoren in dat verband. niveau de eredivisie is wederom gedaald en zijn het veredelde jeugd teams geworden.Cocu heeft prima een opstelling gemaakt en wissels toegepast dus de jank verhalen op het forum vind ik grote onzin en een hekse jacht.
Ginkel en Lozano scoren p.p. in deze competitie 20 goals:dt:
 
Ik vond dat Cocu goed wisselde en de wedstrijd ook goed aanvoelde. Ik vond Pereiro ook helemaal niet zo sterk speelde, en dat het inbrengen van Luuk de Jong er deels voor zorgde dat het zo lekker liep op het einde. Hij was balvast en sterk. Paal op linksback kan echt niet, en ik vrees dat Luckassen - Isimat te weinig gogme heeft om slim te spelen. Dat kan ons nog eens opbreken.

Je doet je naam iig wel eer aan.

 
Na het zien van de herhalingen, t is gewoonweg n fopduik van de (k)naccer, voetjes eerst omhoog, dan de buik waar aan getrokken wordt naar beneden

Inderdaad. Eerder zei ik dat de pingel hoewel makkelijk, nog wel enigszins terecht was. Dat neem ik na het zien van de herhaling terug. I.t.t. Van Boek stond ik er niet een paar meter vanaf.

Tsja... zo wordt het wel héél moeilijk om de 0 te houden :(
 
Ik vond dat Cocu goed wisselde en de wedstrijd ook goed aanvoelde. Ik vond Pereiro ook helemaal niet zo sterk speelde, en dat het inbrengen van Luuk de Jong er deels voor zorgde dat het zo lekker liep op het einde. Hij was balvast en sterk. Paal op linksback kan echt niet, en ik vrees dat Luckassen - Isimat te weinig gogme heeft om slim te spelen. Dat kan ons nog eens opbreken.

Ja vooral Bergwijn wisselen was geniaal....
 
Gemakkelijke overwinning en goed voor het zelf vertrouwen. Jammer dat de spitsen niet scoren in dat verband. niveau de eredivisie is wederom gedaald en zijn het veredelde jeugd teams geworden.Cocu heeft prima een opstelling gemaakt en wissels toegepast dus de jank verhalen op het forum vind ik grote onzin en een hekse jacht.
Ginkel en Lozano scoren p.p. in deze competitie 20 goals:dt:

Really???? Prima wissels? Hij haalde de 3 beste spelers eraf (als hij 4 keer mocht wisselen had ie Arias er vast ook nog afgehaald...) en liet Locadia staan terwijl die echt geen pepernoot geraakt heeft de hele wedstrijd.
Wat mij betreft dus een prima overwinning ondanks Cocu.
 
De enige verdediger die nog het PSV niveau heeft, is Arias.....Schwaab, Paal, Brenet, Isimat, Luckassen dus duidelijk niet.....en toch grijpt die l..lhannes van een Brands nog steeds niet in....nog maar 10 dagen.....
 
Bergwijn was de hele wedstrijd gefrustreerd en had al geel op zak.

Hahaha de tweede grap van The Joker.
Bergwijn scoort, schept de bal af en geeft de assist voor de 1-2 en is voor de rest dreigend met zijn acties maar volgens jou liep hij de hele wedstrijd gefrustreerd rond. Oké.
 
Lozano lijkt een echt topper. Hij was grotendeels onzichtbaar, maar de goal was van een on-eredivisiewaardig niveau: knap ruimte gezocht en gecontroleerd en goed op tempo binnen geschoten. Dat ene schot verraad zijn kwaliteit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan