Ik schrijf hem op conto van SchwaabWat een lucky kutgoal weer. Wel weer een kolossale fout van Schwaab daarvoor.
Niet de inzet maar het is wel de verkeerde samenstelling van een team. Kijk wat Ajax tegenwoordig aan karakters binnen haalt, Zuid Amerikanen die echt strijden en geen Pereiro of Guti die hun been eerder terugtrekken dan er met overtuiging voor gaan. Zag je die Martinez toen hij de bal van Sparta uit het doel haalde? Dat zie ik bij ons niet.Ik vrees dat het echt niet aan de inzet ligt. Helaas...
Zit het tegen of kan dit PSV niet beter?Dit is geen gifbeker meer...maar een vat zuur
En Rosario die zo uitgekapt wordt, Viergever met met het blokWat een lucky kutgoal weer. Wel weer een kolossale fout van Schwaab daarvoor.
Met een eind hout op de knieën slaan!Op het trainingskamp in Qatar zag je ze op het strand een wandeling maken en op een hometrainer, maar op een voetbalveld kunnen ze helemaal niets.
Ze kunnen beter helemaal stoppen met trainen. Leaseauto inleveren en met de fiets naar het stadion door weer en wind en de rest van het seizoen maar uitzitten. Iedere tegenstander is te moeilijk voor PSV.![]()