NAC - PSV | Donderdag 23 januari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Op het trainingskamp in Qatar zag je ze op het strand een wandeling maken en op een hometrainer, maar op een voetbalveld kunnen ze helemaal niets. :sick::zien:
Ze kunnen beter helemaal stoppen met trainen. Leaseauto inleveren en met de fiets naar het stadion door weer en wind en de rest van het seizoen maar uitzitten. Iedere tegenstander is te moeilijk voor PSV. :sick:
 
Ik vrees dat het echt niet aan de inzet ligt. Helaas...
Niet de inzet maar het is wel de verkeerde samenstelling van een team. Kijk wat Ajax tegenwoordig aan karakters binnen haalt, Zuid Amerikanen die echt strijden en geen Pereiro of Guti die hun been eerder terugtrekken dan er met overtuiging voor gaan. Zag je die Martinez toen hij de bal van Sparta uit het doel haalde? Dat zie ik bij ons niet.
En nu 2-0
Ik heb al die tijd nog geen Johnny rot op gehoord. Zelfs Feyenoord zou in brand staan met zulke uitslagen.
 
Op het trainingskamp in Qatar zag je ze op het strand een wandeling maken en op een hometrainer, maar op een voetbalveld kunnen ze helemaal niets. :sick::zien:
Ze kunnen beter helemaal stoppen met trainen. Leaseauto inleveren en met de fiets naar het stadion door weer en wind en de rest van het seizoen maar uitzitten. Iedere tegenstander is te moeilijk voor PSV. :sick:
Met een eind hout op de knieën slaan!
 
Goed dat ik besloten heb voor de wedstrijd, om niet te gaan kijken. Met zo angsthaas opstelling, hoeft het voor mij niet. Blijkbaar is het weer om te huilen en ze staan onze diva's 1-0 achter met een mannetje minder. Ah, 2-0 en de beslissing. Kan er niet eens boos om worden.

Middelmatige tering selectie. Maar wel tonnen op het maand ontvangen op hun bankrening. Wat was je een mooie club PSV, maar wordt volledig kapot gemaakt door verkeerde mensen. Uitgeschakeld worden door weer een Jupiler League club.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan