NAC Breda

Logisch als ze de contracten van zoveel trainers moeten afkopen. :maniac:
Achter elke grap zit triest genoeg een waarheid. Jij en ik kunnen die club nog beter besturen. Ik erger me al heel lang aan dat amateuristische bestuur wat eigenlijk er altijd wel is geweest. Ik heb in de tijd van Maaskant hem, de ad en een paar selectiespelers een dag voor de wedstrijd op vrijdagavond om twaalf uur 's avonds in de Bommel (populair café hier) zien zitten aan het bier. Als je wil weten waarom Ten Rouwelaar toen als een natte krant keepte, dat was te reden. Die stond met een halve kater in het veld.

NAC in een notendop wat mij betreft..

Is het echt waar dat NAC onder de 6-0 nederlaag in Deventer uit wil komen op de Afrikaanse manier? :(

Nee, op de H'veen bekermanier.
Daar lijkt het inderdaad meer op, MAAR, ik vind het vergezocht , vervelend ook voor de concurrentie.
Voor mijn gevoel valt dit soort mierenneukerij rond regels onder onsportiviteit vergelijkbaar met het collectief straffen van onschuldige Vitesse spelers en supporters.

Daar lijkt het inderdaad meer op, MAAR, ik vind het vergezocht , vervelend ook voor de concurrentie.
Voor mijn gevoel valt dit soort mierenneukerij rond regels onder onsportiviteit vergelijkbaar met het collectief straffen van onschuldige Vitesse spelers en supporters.
GAE stelt een niet speelgerechtigde speler op en wint de wedstrijd. Minimaal overspelen wat mij betreft.

Dan https://nos.nl/artikel/2607107-advo...e-kans-james-gaf-nederlandse-nationaliteit-op

Voor de goede orde, Dean James verkreeg op 10 maart 2025 de Indonesische nationaliteit.
Als het inderdaad zo is dat hij niet speelgerechtigd was dan is hij al vanaf 10 maart 2025 niet meer speelgerechtigd en heeft hij alleen al dit seizoen 21 wedstrijden ongerechtigd gespeeld.
Al deze wedstrijden moeten dan overgespeeld worden? :maniac: :ROFL: :lmao:
Ehm nee, alle wedstrijden worden dan 0-3 verlies voor GAE, betekent dat ze de beker moeten inleveren..

Goed dat lijkt mij weer onmogelijk. Dus of die 6-0 blijft staan of t wordt een teringbende.

Nee, want de bekerfinale heeft hij niet gespeeld. Toen had hij een hamstringblessure.
De halve finale tegen PSV was op 26 februari 2025 en toen was hij nog Nederlander.
Helder, maar alle wedstrijden waarin hij wel gespeeld omzetten naar 0-3 lijkt mij te bizar. Dus dan niets, geef je NAC gelijk, gaat de rest ook procederen.

Hoe erg slinkt onze voorsprong als het allemaal 3-0 voor de tegenstanders wordt...

Dat is wat de regels voorschrijven. Zoiets kan je niet onbestraft laten. Alleen vindt Antenor dat mierenneukerij. Ben dus benieuwd hoe hij het zou willen afhandelen. Zelf zou ik overspelen dus ook goed vinden.
Als het een geschorste speler betrof of een niet-lid van GAE dan kan ik me indenken dat je naar een reglement kijkt.
Hier is het kleinzielig zoeken naar iets en dus mierenneukerij in mijn ogen. Niks overspelen.
Dan https://nos.nl/artikel/2607107-advo...e-kans-james-gaf-nederlandse-nationaliteit-op

Voor de goede orde, Dean James verkreeg op 10 maart 2025 de Indonesische nationaliteit.
Als het inderdaad zo is dat hij niet speelgerechtigd was dan is hij al vanaf 10 maart 2025 niet meer speelgerechtigd en heeft hij alleen al dit seizoen 21 wedstrijden ongerechtigd gespeeld.
Bewijst hoe onzinnig Afrikaanse toestanden je krijgt als je achteraf - excusez-le-mot - gaat zeiken om je eigen falen te verbloemen..

Als het een geschorste speler betrof of een niet-lid van GAE dan kan ik me indenken dat je naar een reglement kijkt.
Hier is het kleinzielig zoeken naar iets en dus mierenneukerij in mijn ogen. Niks overspelen.

Bewijst hoe onzinnig Afrikaanse toestanden je krijgt als je achteraf - excusez-le-mot - gaat zeiken om je eigen falen te verbloemen..
Wat mij betreft laat je dat Afrikaanse toestanden ff lekker achterwege. Heeft gewoon met t volgen van regels te maken hier.

Wat mij betreft laat je dat Afrikaanse toestanden ff lekker achterwege. Heeft gewoon met t volgen van regels te maken hier.
Gevoel van oneerlijk en onsportief is voor mij bij alle genoemde voorbeelden (Senegal, Vitesse ,NAC) aanwezig.
Wil jij je beperken tot de regels vind ik dat prima maar ik ga er niet volledig in mee.

Gevoel van oneerlijk en onsportief is voor mij bij alle genoemde voorbeelden (Senegal, Vitesse ,NAC) aanwezig.
Wil jij je beperken tot de regels vind ik dat prima maar ik ga er niet volledig in mee.
Nogmaals, laat het Afrikaans lekker achterwege.

Blijkbaar heb jij niet meegemaakt dat er in de Eredivisie ooit een protest commissie bij de KNVB bestond?

Als je won en de tegenstander diende een officieel protest in, dan kon de uitslag later nog veranderd worden.
Kreeg je weken later hun oordeel te horen, notabene in een tijd dat er geen camera's bij het duel waren.
Nogmaals ; bij al dit soort zaken krijg ik een onprettig gevoel.

Wat moet de KNVB eigenlijk met de idiote beslissing bij de 0-2 van NEC doen?
Moeten er nu ook nog "wijze" mannen achteraf beslissen dat Manschot de regels niet goed heeft toegepast?
Dat het duel dus moet worden overgespeeld?

Ehm nee, alle wedstrijden worden dan 0-3 verlies voor GAE, betekent dat ze de beker moeten inleveren..

Goed dat lijkt mij weer onmogelijk. Dus of die 6-0 blijft staan of t wordt een teringbende.
Na 8 dagen ofzo is de uitslag bindend, dus dat hoeft allemaal niet.

Ik snap de link wel. Alles akkoord tijdens en net na de wedstrijd en daarna de regels bekijken wat er nog te halen valt.

In dit specifieke geval is het echt zoekwerk geweest en komt het over als een pure wanhoop-actie van een club die op de rand van een afgrond staat.

Ik snap de link wel. Alles akkoord tijdens en net na de wedstrijd en daarna de regels bekijken wat er nog te halen valt.

In dit specifieke geval is het echt zoekwerk geweest en komt het over als een pure wanhoop-actie van een club die op de rand van een afgrond staat.
Ik snap de link niet zo, het komt veel vaker voor, in alle landen. Het nu telkens de term 'Afrikaanse toestanden' lezen geeft t gevoel dat de racistische oom binnengekomen is op de kringverjaardag.

Wat een mierenneukerij. Hij speelde er gewoon al. Het is alleen maar papierwerk.

Overigens vind ik dat hele paspoortgedoe maar vreemd. In beginsel lijkt het me het meest duidelijk dat je maar een paspoort kan hebben. Nederland vindt dat eigenlijk ook, maar als je bijvoorbeeld je paspoort niet mag opgeven telt die regel dan weer niet. Het zou logischer zijn dat je dan geen Nederlander kunt worden. Of Nederland heeft die een paspoortregel op en gaat dan ook niet bij James zeuren.

Terug
Bovenaan Onderaan