NAC Breda


Mooi man, beetje rellen en zorgen dat hulpverleners hun werk niet kunnen doen.

Tjah, en dan is er ook een andere kant van het verhaal.


Nu snap ik ook wel dat politie vs voetbalsupporters altijd in het nadeel van de laatste groep valt, maar als ik vervolgens ook foto's zie van een groepje supporters die arm in arm om de mensen heen staan. Vraag ik me af of dit verhaal niet teveel vanuit 1 kant wordt verteld.
 
Tjah, en dan is er ook een andere kant van het verhaal.


Nu snap ik ook wel dat politie vs voetbalsupporters altijd in het nadeel van de laatste groep valt, maar als ik vervolgens ook foto's zie van een groepje supporters die arm in arm om de mensen heen staan. Vraag ik me af of dit verhaal niet teveel vanuit 1 kant wordt verteld.
En dat stuk vuurwerk werd door een rebelse passerende zeemeeuw gegooid? Tuurlijk zal een deel hebben geholpen, maar een ander deel niet.
 
Tjah, en dan is er ook een andere kant van het verhaal.


Nu snap ik ook wel dat politie vs voetbalsupporters altijd in het nadeel van de laatste groep valt, maar als ik vervolgens ook foto's zie van een groepje supporters die arm in arm om de mensen heen staan. Vraag ik me af of dit verhaal niet teveel vanuit 1 kant wordt verteld.
Die fakkel viel er ook ineens op zeker?

Ik vraag me het toch af allemaal. Die mensen hebben nooit wat gedaan en de politie doet maar de hele tijd lelijk. Nou, ik ben 43 en de politie heeft nog nooit lelijk tegen mij gedaan. Misschien moet je je gewoon aan de regels houden en geen risico’s nemen met meelopen met agressieve groepen.
 
Over de fakkel:
Daarna keerde iedereen zich tegen het arrestatieteam en is er een fakkel gegooid. Maar die was niet op de man gericht die gereanimeerd werd of de hulpverleners, want iedereen probeerde juist te helpen."

Het gaat er mij vooral om dat nu puur werd gefocust op "dankzij de supporters". Je zou toch maar daar hebben staan helpen en dan dit lezen, daar wordt je ook niet vrolijk van.

Buiten dat heeft de politie zelf bevestigd dat ze op een gast afgingen bij deze groep die iets strafbaars had gedaan en dat er mogelijk door de heisa ook andere klappen hebben gekregen. Ik denk dat het gewoon een lompe samenloop van omstandigheden is geweest, die door alle paniek (vanuit beide kanten) fout is gegaan.
 
Over de fakkel:


Het gaat er mij vooral om dat nu puur werd gefocust op "dankzij de supporters". Je zou toch maar daar hebben staan helpen en dan dit lezen, daar wordt je ook niet vrolijk van.

Buiten dat heeft de politie zelf bevestigd dat ze op een gast afgingen bij deze groep die iets strafbaars had gedaan en dat er mogelijk door de heisa ook andere klappen hebben gekregen. Ik denk dat het gewoon een lompe samenloop van omstandigheden is geweest, die door alle paniek (vanuit beide kanten) fout is gegaan.
Mijn broer is vanuit de politie supporter begeleider geweest bij Vitesse en het Nederlands elftal. Waar hij zich het meest kwaad om maakte was als ergens de pleuris uitbrak er vaders met kinderen er heen rende om te kijken. Als dan de ME kwam en ze kregen een klap mee waren ze helemaal verbolgen. Als je erheen loopt voor de sensatie kan je ook sensatie verwachten.
 
Het 'hoe maak ik een club kapot' lespakket is weer met 2 delen uitgebreid



Enerzijds moet je niet aan dit soort mafkezen toegeven, maar snap dat Steijn terugstapt.
 
Het 'hoe maak ik een club kapot' lespakket is weer met 2 delen uitgebreid



Enerzijds moet je niet aan dit soort mafkezen toegeven, maar snap dat Steijn terugstapt.
Ze zullen wel denken: "De club is van de 'supporters' ".
Terug naar de amateurs. :rolleyes:
 
Het 'hoe maak ik een club kapot' lespakket is weer met 2 delen uitgebreid



Enerzijds moet je niet aan dit soort mafkezen toegeven, maar snap dat Steijn terugstapt.

Hrm, hoorde wat supporters op de radio daarstraks. Die vertelden toch een wat ander verhaal dan wat de club naar buiten brengt.
Stekking van hun verhaal: Het kan zijn dat er bedreigingen zijn geuit. Idioten lopen overal rond en dat is absoluut niet goed te praten.
Alleen komt het Steijn wel erg goed uit, om zo zonder gezichtsverlies de club te verlaten. Die stond er voor het gedoe met Lokhoff al niet goed op bij de supporters met dramatisch slecht en saai voetbal, het mislopen van promotie, eigen ex-ado kliekjes vormen etc. Na het gedoe was het helemaal klaar en had ie weinig steun meer, behalve van de directeur.
Die er ook niet al te goed op staat.
Maar men is blij dat ie weg is. Ze zien Lokhoff graag weer terug komen en de directeur ook nog vertrekken zodra er een geschikte opvolger is.

Maargoed, waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.
Ik weet ook niet wat de aard en ernst van de bedreigingen zijn. "Ik schijt de auto van je vrouw onder", is toch van een ander kaliber als doodsbedreigingen bijv. Dat maakt uit om in te kunnen schatten of de bedreigingen hét argument zijn om te vertrekken, of dat het idd meer een gelegenheidsargument is.

Die aandeelhouders vind ik ook een raar verhaal. Als er 1 of hooguit enkele supporters iemand bedreigen, is dat niet een argument om alle aandelen te verkopen. Dan zit daar gewoon meer achter.

Hoe dan ook: een slangenkuil in Breda. Daar zal het nooit rustig worden.
 
Heb hetzelfde gehoord als ELPSV. Daarnaast werd er door de grootste aandeelhouders wel erg makkelijk met het vingertje naar de pers (BN/DeStem) gewezen. Daar zou constant maar één kant de zaak worden belicht, puur om te stoken. Heb zelf via die bewuste krant de zaak gevolgd en mijn idee is dat er juist zoveel mogelijk is geprobeerd om meerdere kanten te belichten. De maat was gewoon vol voor een heleboel mensen.
 
Zonde wel, want de mafkezen bepalen nu hoe er tegen de club wordt aangekeken. Uiteindelijk is het wel zo dat er intern een ontzettende bende van gemaakt wordt, wat de hele club kapot maakt.
 
Overname door de sjeiks van City group deze week? Ff n bumpje dus.

Fans woedend, NAC staat voor overname door City Group: 'Komt einde aan de club' - https://nos.nl/l/2422435
 
Laatst bewerkt:
Die club is al jaren kapot, dan kan dit er ook wel bij. Doodzonde wel natuurlijk, zo'n club zou gewoon in de subtop van de Eredivisie mee moeten draaien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan