NAC Breda

Vanaf volgende week lege plekken in het stadion hier..
 
Net alsof er daar emotionele supporters de club leiden zeg. Zo slecht zijn de resultaten toch niet.

Gelijk tegen Dordrecht had misschien niet gehoeven maar verliezen van Roda (staat 1e) en Eindhoven (staan 6e) kan gebeuren
Bij nac heerst nog steeds het 'we zijn eigenlijk geen betaald voetbal club' mentaliteit. Bestuurlijk zitten er echt ons kent ons amateurs. Een normaal beleid had de club standaard in de ed gehouden. Niet bij nac
 
.
Heeft dus ook helemaal niets met paniekvoetbal te maken.

Hier het artikel van VI:
Zie artikel "Hoe publiekslieveling Hyballa zich bij NAC van de evenwichtsbalk smeet" op VI - https://www.vi.nl/pro/hoe-publiekslieveling-hyballa-zich-bij-nac-van-de-evenwichtsbalk-smeet

Best interessant. Als je PRO-loos bent en je het wel wil lezen, stuur me een pb.
Volgens mij staat er min of meer hetzelfde in als het voetbal primeur stukje van hierboven? Of komen er in het vi stukje nog meer details naar boven?
 
.

Volgens mij staat er min of meer hetzelfde in als het voetbal primeur stukje van hierboven? Of komen er in het vi stukje nog meer details naar boven?
Natuurlijk staat er min of meer hetzelfde, VP heeft stukken gekopieerd en herschreven.

Het geeft vooral wat meer achtergrondinformatie.
 
Ze wisten wie ze binnenhaalden. Dat die vent een volledige mafklapper is, is bij meer clubs bekend volgens mij. Hij houdt t nergens lang vol. Kampcommandant spelen is al n tijd uit de mode, naar het schijnt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan