Muziek

Hoeft ook niet ;)
Dat is voor iedereen anders. Ik vind alles onder de jaren 50 oud.

Ik vind "oude muziek" ook veel te kort door de bocht.
Er zijn verschillende soorten klassieke muziek. Dan heb je nog pop muziek, hardrock, easy rock, jazz, punk, reggaa en wat kun je nog meer allemaal niet kunt verzinnen. Ik vind het juist leuk om het allemaal uit te zoeken
Oh, helemaal eens hoor. Met ''oudjes'' refereer ik simpelweg naar muziek die in mijn ogen lang geleden is, dat is mijn kinderjaren of voor mijn geboorte. Dat zegt overigens niets over de kwaliteit.
 
morgen in eindhoven voor eindhoven metal meeting.
Ga men favoriete band zien:

Ik ben de belg die in het café de jack altijd een melon ball drinkt en een backpatch heeft van unleashed
je mag me altijd goejedag zeggen en tracteren :maniac:
 
Laatst bewerkt:
Ik voel me echt een schaap. 33/35 staat erin.

Of ik heb gewoon een objectief goede muzieksmaak! :grin:
 
En dan hoor je de Tröckerner Kecks en besef je dat je toch wat gemist hebt in je lijstje voor de top 2000
 
Ik-vond-die-zang-er-al-tijd-zo-sta-ca-to-zingen.
Maar da’s toch eigenlijk van voor jouw tijd?
Deels wel, deels niet. waren actief vanaf ongeveer mijn geboorte maar tot mijn 22e dus tijd genoeg om wel wat van ze te kennen. Ben geen groot fan maar had niet misstaan in mijn lijstje.
 
Hier 23 van de 35 in de lijst. De Party Animals gewoon niet... stelletje cultuurbarbaren:sad:
Verder te weinig Novastar in de lijst en onderstaand pareltje, maar die hoor je sowieso amper. Voor als je in een weemoedige bui bent.

 
Hier 23 van de 35 in de lijst. De Party Animals gewoon niet... stelletje cultuurbarbaren:sad:
Verder te weinig Novastar in de lijst en onderstaand pareltje, maar die hoor je sowieso amper. Voor als je in een weemoedige bui bent.


Die heb ik wel eens op repeat gehad tijdens avondwandelingen. Zit je wel lekker in een bepaalde mood meteen, ja.
 
De laatste tijd veel naar L'Entourloop aan het luisteren. Beetje Dub/ Reggae/ Trip hop. Wat afwisseling van de Metal waar ik ook veel naar luister.
 
Terug
Bovenaan Onderaan