Muziek

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021

Eerlijk wat is jullie mening over deze muziek?
Ik vind dit gewoon zalig.
Ik vind t persoonlijk niks, maar voor mij is de meeste metal eigenlijk te opgefokt om ervan te genieten.
Het stemgeluid vind ik nasaal en depressief en de song zelf te volgepropt (distorted(?) qua cords die overspoelen met elkaar).

Maar goed, muziek is nogal een smaakdingetje

Laatst bewerkt:

Mohr

Aanvoerder
Ben jij dat ook op die filmpjes? Zangeres is leuk om te zien in elk geval. Zal het eens checken.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021

Geweldig om deze man gitaar te horen spelen
Fijne muziek, prettige stem, goede gitaarskills.. Maar zo'n concert met dat publiek live meemaken..Brrr!

Overigens zelf in een concert-dubio; Guano Apes staat hier binnenkort op de planken. Gaaf om mee te maken of kans dat het alle goede nostalgia vernaggeld? Lastig.. :shrug:

-040-

Assistent Bondscoach
Fijne muziek, prettige stem, goede gitaarskills.. Maar zo'n concert met dat publiek live meemaken..Brrr!

Overigens zelf in een concert-dubio; Guano Apes staat hier binnenkort op de planken. Gaaf om mee te maken of kans dat het alle goede nostalgia vernaggeld? Lastig.. :shrug:

In 2011 gezien, en erg goed. Eind oktober gaan we ze in München zien. Ik verwacht gewoon dat het top wordt.

Mikasa

Internationale Legende

In 2011 gezien, en erg goed. Eind oktober gaan we ze in München zien. Ik verwacht gewoon dat het top wordt.
Ha, bestaan die nog? Leuke band. Ik vond het altijd zo knap dat er uit zo'n klein meisje zoveel geluid kwam. :ROFL:

Bovenaan Onderaan