Muziek

Bacchus

Batmin
Administrator
Een dikke en een getrainde naast elkaar? Kan best opvallen. :grin: (Y)
Afhangende van het weer mogelijk een wit American Football shirt aan, met nummer 16 er op.
Blote bast of een wife beater zou ook zomaar kunnen.
Maar, 1.94m, kaal en getatoeerd naast een Dikke 'Duitser' met baard zou in principe moeten opvallen.:ROFL:

-040-

Assistent Bondscoach
Afhangende van het weer mogelijk een wit American Football shirt aan, met nummer 16 er op.
Blote bast of een wife beater zou ook zomaar kunnen.
Maar, 1.94m, kaal en getatoeerd naast een Dikke 'Duitser' met baard zou in principe moeten opvallen.:ROFL:
In in de buurt van bier, I presume. ;)

Kruspe

Administrator
Administrator
De eerste band waar ik ooit een concertkaartje voor kocht is sinds vorig jaar weer aan het optreden na een hiatus van meer dan tien jaar. Eerst alleen op festivals, en afgelopen maand eindelijk weer met een eigen headline show. Dit was het eerste nummer van het eerste optreden.

Echt ongelooflijk gaaf. Iedereen ook helemaal los. Één van m'n favo bands allertijden en dan ergens in de vijftig live nog zo kunnen knallen. Fantastisch. :love:

Der Jaufe

Internationale Legende
Gezien de temperaturen nog niet heel erg laag zijn gewoon even een wat ouder, maar ook (in mijn oren) rustig nummer. Geen idee waarom deze de laatste tijd in mijn hoofd zit, heb ook niks van Placebo in de kast :unsure:

Der Jaufe

Internationale Legende
btw, ik neem aan dat alle diehard fans reeds op de hoogte zijn van het gegeven dat Rammstein tzt in Groningen optreed, wie weet kan je nog crashen bij een forummer.

Teamspirit

Assistent Coach

Der Jaufe

Internationale Legende

Wat een mooie manier om iemand te eren.

Zeker

J.B.

Trainer Coach
Gisterenavond na de Twente kater kwam ik op de beeb dit concert tegen van Roxy Music. Het hielp wel de emotie wat te kalmeren moet ik zeggen.

Bryan Ferry is toch wel een man die vrouwen kan bezwangeren door ze gewoon aan te kijken..

-040-

Assistent Bondscoach
Gisterenavond na de Twente kater kwam ik op de beeb dit concert tegen van Roxy Music. Het hielp wel de emotie wat te kalmeren moet ik zeggen.

Bryan Ferry is toch wel een man die vrouwen kan bezwangeren door ze gewoon aan te kijken..

Roxy Music - More than this. Goede herinneringen aan. Klonk maar al te vaak als ik de straten van Vice City onveilig maakte. :grin:

Bovenaan Onderaan