Muziek

Maar Vinnie Jones doet dat meestal bij andere mannen, meen ik me te herinneren. Maar goed, muziek! Of wacht, blijkbaar ben ik de enige hier die Coldplay wel kan waarderen. Krijg ik hier nu minpunten voor?😅
Nee hoor, voor alles is een markt en zijn er fans, zelfs voor Volbeat heb ik pas gemerkt :sneaky:

Bij valt t te verdelen in meerdere categorieën, muziek die ik geweldig vind (volume harder) muziek die ik kan waarderen, laat t aanstaan maar zal geen nummer kopen) en absolute ruk-muziek, waarbij de radio uit gaat. Moet zeggen dat de midden categorie gewoon heel breed is.
 
Naast het reeds genoemde Volbeat heb ik weinig met Coldplay en heel weinig met Kensington, maar die discussie is eerder gevoerd.

Verder een pleurishekel aan alle mutsen van nu die menen dat het een goed idee is om een jaren 80 hit opnieuw in te zingen.

Eb dat je dan de album top 1000 aanzet en Coldplay langs komt, itt tot Volbeat kan ik het nog wel verdragen en gaat t volume niet naar 0.

Yes, we gaan door met Bush en zijn weer volledig Zen! Komende uur sowieso veel prettigs :D

Draaien ze nu nog steeds de singles van het album in plaats van de “onbekendere” pareltjes? Dat deden ze vroeger wel en heb ik nooit begrepen. Dan is het gewoon een hitlijst ipv albumlijst.

Verder een hekel eigenlijk aan alles zonder gitaren. Met name smartlappen en rap. Het ergste is nog “Nederlandse” rap met een vreselijk accent (zoals die PSV rapper) of straattaal erin.
 
Laatst bewerkt:
Draaien ze nu nog steeds de singles van het album in plaats van de “onbekendere” pareltjes? Dat deden ze vroeger wel en heb ik nooit begrepen. Dan is het gewoon een hitlijst ipv albumlijst.
Krijg het gevoel dat mensen uiteindelijk vaak kiezen op hits en niet hele albums, daarvoor staat t Album Rumours van Fleetwood Mac naar mijn menig te laag. Ze draaien 1 hit en 1 ter keuze van de luisteraars, vaak ook weer een hit...
Verder een hekel eigenlijk aan alles zonder gisteren. Met name smartlappen en rap. Het ergste is nog “Nederlandse” rap met een vreselijk accent (zoals die PSV rapper) of straattaal erin.
zonder gitaren bedoel je zeker :cautious:
 
Naast het reeds genoemde Volbeat heb ik weinig met Coldplay en heel weinig met Kensington, maar die discussie is eerder gevoerd.

Verder een pleurishekel aan alle mutsen van nu die menen dat het een goed idee is om een jaren 80 hit opnieuw in te zingen.

Eb dat je dan de album top 1000 aanzet en Coldplay langs komt, itt tot Volbeat kan ik het nog wel verdragen en gaat t volume niet naar 0.

Yes, we gaan door met Bush en zijn weer volledig Zen! Komende uur sowieso veel prettigs :D

Uberhaupt al die gare covers van tegenwoordig. Er is zelfs een ongelooflijk dom nummer gemaakt dat het deuntje van "What shall we do with the drunken sailor" gebruikt. Het erge is dat de target audience voor die nummers niet eens weet dat het covers zijn.

Zeer ergerlijk vandaag de dag vind ik de slap aftreksel cover verkrachting van onze goaltune Zombienation - Kernkraft 400.
 
Poeh muziek waar ik een hekel aan heb. Dan kom ik wel gauw uit op vrijwel alle Nederlandse muziek (op Bløf na), die muziek met al dat 'gegrunt', dan vind ik de gitaren nog wel gaaf maar dat geschreeuw hoeft voor mij niet zo, vrijwel alle elektronische muziek, met name hardcore en alles met een hoger BPM dan dat. Lager ook trouwens, hardstyle is verschrikkelijk. Drum 'n bass is af en toe nog wel leuk om te horen.

En al die talentloze social media one shot wonders niet te vergeten. "Fuck you and your mom and your sister and your job".... Is goed he
 
Poeh muziek waar ik een hekel aan heb. Dan kom ik wel gauw uit op vrijwel alle Nederlandse muziek (op Bløf na), die muziek met al dat 'gegrunt', dan vind ik de gitaren nog wel gaaf maar dat geschreeuw hoeft voor mij niet zo, vrijwel alle elektronische muziek, met name hardcore en alles met een hoger BPM dan dat. Lager ook trouwens, hardstyle is verschrikkelijk. Drum 'n bass is af en toe nog wel leuk om te horen.

En al die talentloze social media one shot wonders niet te vergeten. "Fuck you and your mom and your sister and your job".... Is goed he
Dat heb ik precies andersom:S:
 
Poeh muziek waar ik een hekel aan heb. Dan kom ik wel gauw uit op vrijwel alle Nederlandse muziek (op Bløf na), die muziek met al dat 'gegrunt', dan vind ik de gitaren nog wel gaaf maar dat geschreeuw hoeft voor mij niet zo, vrijwel alle elektronische muziek, met name hardcore en alles met een hoger BPM dan dat. Lager ook trouwens, hardstyle is verschrikkelijk. Drum 'n bass is af en toe nog wel leuk om te horen.

En al die talentloze social media one shot wonders niet te vergeten. "Fuck you and your mom and your sister and your job".... Is goed he
Hahaha moet je deze kijken, sta ik telkens van versteld qua grunten....

 

Heb dit optreden al meerdere keren helemaal gekeken. Wat een geweldige stem heeft hij. Heerlijk publiek ook

Aanradertje
 
Ik weet niet of deze al is gepost, maar voor degenen die ooit een hit willen schrijven:

 
Terug
Bovenaan Onderaan