Muziek

Dit weekend naar midsummer prog festival geweest. Met als afsluiter Leprous. Was weer erg goed.
 
We pakken van elke act een nummer en dat zijn niet de grijsgedraaide nummers. De pareltjes eruit halen. Man on the moon is er zo eentje.
Zeker, Nightswimming nog net wat hoger, maar das met jouw ensemble weer lastiger samen spelen vermoed ik zo. En You weer wat minder toegankelijk voor een breed publiek. Kortom, goede keuze. Wat is de gehele setlist?
 
Zeker, Nightswimming nog net wat hoger, maar das met jouw ensemble weer lastiger samen spelen vermoed ik zo. En You weer wat minder toegankelijk voor een breed publiek. Kortom, goede keuze. Wat is de gehele setlist?
Nu
Gary Moore Still got the blues
Police Wrapped around your finger
Dire Straits So far away
Stereophonics Maybe Tomorrow
Moby We are all made of stars
U2 stay
Simple Minds See The Lights
Neil Finn Astro
Een eigen nummer Slipstream of hours
En R.E.M. (wel compleet dan)

We zijn een duo. Toetsenist erbij. Kleine optredens. Zondag doen we Gluren bij de buren. Leuk.. 😎
 
Laatst bewerkt:
Nu
Gary Moore Still got the blues
Police Wrapped around your finger
Dire Straits So far away
Stereophonics Maybe Tomorrow
Moby We are all made of stars
U2 stay
Simple Minds See The Lights
Neil Finn Astro
Een eigen nummer Slipstream of hours

We zijn een duo. Toetsenist erbij. Kleine optredens. Zondag doen we Gluren bij de buren. Leuk.. 😎
Die Moby, in de eind jaren 90 uitvoering, of zoals op de Reprise zoals deze vorig jaar is uitgekomen. Hele reprise album kan ik zeer waarderen (ja, ik luister meer dan alleen gitaargeweld).
 
Die Moby, in de eind jaren 90 uitvoering, of zoals op de Reprise zoals deze vorig jaar is uitgekomen. Hele reprise album kan ik zeer waarderen (ja, ik luister meer dan alleen gitaargeweld).
Arrangement is uiteraard aangepast. Ook de structuur. We spelen het niet 100 procent na.
 
Iemand interesse in Viltimas. Heb 2 ticketjes hiervoor. Moet hier niets voor aangezien ik deze gewonnen heb. is voor mij veel te ver en niet zo grote fan van de band.


stuur me bericht hiervoor
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan